- Waardering
- 21.437
Kaag is gehuwd met Anis al-Qaq, voormalig Palestijns ambassadeur en PLO-politicus in Zwitserland, en heeft vier kinderen. Kaag komt uit de kliek van Arafat.
Djihad66 strikes again.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Kaag is gehuwd met Anis al-Qaq, voormalig Palestijns ambassadeur en PLO-politicus in Zwitserland, en heeft vier kinderen. Kaag komt uit de kliek van Arafat.
In de imaginaire wereld van Femke Halsema bestaat een stad, Zatopia, waar vluchtelingen in relatieve harmonie leven, in eigen huizen. De vluchteling heeft een burgerstatus, hij werkt, heeft medische voorzieningen en is in hoge mate zelfvoorzienend.

Geef mij de hand, mevrouw Halsema, zodat we samen de UNHCR-basisstatus voor mekaar krijgenJe weet ze wel weer te vinden vandaag zeg....
Ik stel voor speciale 'steden' te bouwen voor onnozele Hals-ema en lieden met soortgelijke imaginaire idioterie en hen daar samen met alle kansparel-allochtonen lebenslang in op te sluiten.
Zogenaamd onder de noemer 'ter sociaal-ethisch toezicht en emotionele ondersteuning'.
beetje jammer, die vrouw heeft imo nooit een goede onderbouwing in haar stukjes terwijl ik het met de conclusies wel vaak eens ben, vrij zwak voor een professioneel columnist. Thierry wil gewoon een beetje naamsbekendheid opstellen voor die gemeenteraadsverkiezingen.

Yep.Ik las het vanochtend en ik dacht dat het een grap was. Maar het is dus echt zo?![]()
€3 miljoen in 2 jaar voor niets, op 'economische zaken'. Heel 'economisch' allemaal.Bekend is dat de naamswijziging van Economische Zaken naar 'Economische Zaken, Landbouw en Innovatie' in 2010 maar liefst 1,5 miljoen euro heeft gekost. Twee jaar later werd het voor een vergelijkbaar bedrag weer teruggedraaid.
...Waarom kost dat uberhaupt geld? Er werken toch al mensen bij die ministeries die gewoon lekker zelf hun email handtekening ed kunnen aanpassen.
Zo verdedigt minister duur ‘naampje wisselen’Alle websites, e-mailadressen, enveloppen en naamborden moeten worden vervangen.

Vergeet de visitekaartjes niet.Wil het wel voor de helft doen waar kan ik m'n proposal sturen?![]()

Lek in e-mailbeveiliging Binnenhof | NU - Het laatste nieuws het eerst op NU.nlDe e-mailbeveiliging op het Binnenhof is lek. Dat stelt de website Follow the Money (FTM) op basis van onderzoek.
De journalisten van de site wisten uit naam van politici e-mails te sturen. Onder meer stuurden ze een mail uit naam van premier Mark Rutte, Halbe Zijlstra, Geert Wilders en Alexander Pechtold.
FTM stelt dat het lek al minstens een jaar bekend is, binnen enkele minuten valt te dichten, maar dat dat nog altijd niet is gebeurd.