XXL Nutrition

Sticky Tweede Kamer/ NL Politiek

Bezoekers in dit topic

In de imaginaire wereld van Femke Halsema bestaat een stad, Zatopia, waar vluchtelingen in relatieve harmonie leven, in eigen huizen. De vluchteling heeft een burgerstatus, hij werkt, heeft medische voorzieningen en is in hoge mate zelfvoorzienend.
fW7pBf2.gif
 

Je weet ze wel weer te vinden vandaag zeg.... :)


Ik stel voor speciale 'steden' te bouwen voor onnozele Hals-ema en lieden met soortgelijke imaginaire idioterie en hen daar samen met alle kansparel-allochtonen lebenslang in op te sluiten.

Zogenaamd onder de noemer 'ter sociaal-ethisch toezicht en emotionele ondersteuning'.
 
Hoewel ik positief tegenover de FvD sta, sta ik dat ook minder tov Nanninga. Jammer.
 
Misschien dat ik het heb gemist maar is er een verkiezing geweest tot lijsttrekker of is dat, voor een partij die heel democratisch zegt te zijn, besloten door T en H. Of heeft de partij nog geen structuur dat een verkiezing mogelijk is.
 

Dit kan twee kanten opgaan. Zoals Dijkgraaf en Roos, of ze moet zich willen neerleggen dat de politiek geenszins lijkt op het roepen door een megafoon zoals columns schijven wel in zekere zin is. De lange adem hebben is niet voor iedereen weggelegd. Je kan er ook doodongelukkig van worden.
 
Waarom kost dat uberhaupt geld? Er werken toch al mensen bij die ministeries die gewoon lekker zelf hun email handtekening ed kunnen aanpassen.
 
Ik las het vanochtend en ik dacht dat het een grap was. Maar het is dus echt zo? :roflol:
Yep.
Bekend is dat de naamswijziging van Economische Zaken naar 'Economische Zaken, Landbouw en Innovatie' in 2010 maar liefst 1,5 miljoen euro heeft gekost. Twee jaar later werd het voor een vergelijkbaar bedrag weer teruggedraaid.
€3 miljoen in 2 jaar voor niets, op 'economische zaken'. Heel 'economisch' allemaal.
Waarom kost dat uberhaupt geld? Er werken toch al mensen bij die ministeries die gewoon lekker zelf hun email handtekening ed kunnen aanpassen.
...
Alle websites, e-mailadressen, enveloppen en naamborden moeten worden vervangen.
Zo verdedigt minister duur ‘naampje wisselen’
Dat verweer ook:
"Het is goed om te benadrukken dat we een rechtsstaat hebben. Maar dat die ook waarborg moet geven en dat is de veiligheid. Die volgorde begrijp ik heel goed als jurist." :roflol:

Ik snap overigens best dat bepaalde zaken worden aangepast maar Veiligheid en Justitie naar Justitie en Veiligheid is er een voor in de boeken.
 
Laatst bewerkt:
Hebben ze niet van die naambordjes waar je een uitgeprint papiertje in steekt? :P Even de sites/domeinnamen door met find&replace, envelop en naambordjes template aanpassen en nieuwe printen, hup klaar.

Wil het wel voor de helft doen waar kan ik m'n proposal sturen? :roflol:
 
Screenshot_20171023-214550.png

Wij van GroenLinks zijn geschrokken van alle gemene islamofobe reacties op de terugkomst van onze jongens en meiden die naar Syrië en Irak zijn gegaan. Omdat wij wel deugen, heten wij alle teruggekeerde lieverds van harte welkom. Wij wel!

Het is de schuld van het witte westen dat onze medelanders zich gedwongen voelden om te emigreren. Ze worden geconfronteerd met discriminatie en een islamofoob klimaat waar je niet eens meer met een Burka bij de politie mag werken.

De oplossing is niet, eerst wegjagen, dan westerse bommen op ze gooien om ze vervolgens nog een keer uit te kunnen sluiten. Het lijkt wel alsof dit een truc was om er een sadistisch plezier uit te halen. Bah!

Is dit een grap of?
 
De e-mailbeveiliging op het Binnenhof is lek. Dat stelt de website Follow the Money (FTM) op basis van onderzoek.

De journalisten van de site wisten uit naam van politici e-mails te sturen. Onder meer stuurden ze een mail uit naam van premier Mark Rutte, Halbe Zijlstra, Geert Wilders en Alexander Pechtold.

FTM stelt dat het lek al minstens een jaar bekend is, binnen enkele minuten valt te dichten, maar dat dat nog altijd niet is gebeurd.
Lek in e-mailbeveiliging Binnenhof | NU - Het laatste nieuws het eerst op NU.nl

:rolleyes:

 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven