- Waardering
- 35.310
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 108kg
- Vetpercentage
- 10%
Uitspraken zoals 'als beste getest', 'beste koop' werken ook. Denk dat dit net zoiets is?
Mooie vergelijking, ben bang dat zulks ook nog meespeelt idd!
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Uitspraken zoals 'als beste getest', 'beste koop' werken ook. Denk dat dit net zoiets is?
Nee is bruin.Hoezo, wat ze in die biomassacentrales stoppen is toch gewoon groen?![]()
Denk ook niet dat 'ie t zelf wilt, maar wel iemand met verstand van zaken en een goeie uitstraling imo.
T zal Ollongren wel worden
Geweldig nieuws.![]()
Steun voor Jetten, Ollongren wil geen lijsttrekker worden
DEN HAAG (ANP) - D66-bewindspersonen spreken hun volle steun uit voor de ambitie van Rob Jetten om lijsttrekker te worden bij de komende verkiezingen.www.zeelandnet.nl
Tot zo ver mijn geweldige politieke voorspellingen
Kaag, slachtoffer van misogynie.🤦♂️
Zou van der Plas ook slachtoffer zijn van mysognie?
Dat is wel een gemis voor CU, zo vlak na Segers.
Jetten of Timmermans. Lastig.
Ik denk dat mijn keuze dan ligt bij seppuku.
Beiden geflankeerd door Marijnissen en Ouwehand doen je hunkeren naar de terugkeer van Rutte.Maar echt, dat trekt toch niemand man 1 van die twee.
@Steks@Mentat
![]()
Ook vicepremier Carola Schouten (CU) verlaat de politiek
De ChristenUnie-prominent vindt het na twaalf intensieve jaren in de Haagse politiek genoeg geweest. "Er staat een nieuwe generatie klaar."nos.nl
Dat is wel een gemis voor CU, zo vlak na Segers.
Ik ga Carola missen.
Dat kan nog wel eens vies tegenvallen. Ik geloof dat 80-90% van hun leden voorstander is. Mogelijk haakt dus zelfs een deel van de leden af. De klassieke PvdA-stemmer winnen ze ook niet terug zonder economische problematiek en migratie aan te pakken.
Het is denk ik de vraag wie zich als de tegenstander van de VVD weet te profileren. Het is de VVD er ook alles aan gelegen er een tweestrijd van te maken.Dat kan nog wel eens vies tegenvallen. Ik geloof dat 80-90% van hun leden voorstander is. Mogelijk haakt dus zelfs een deel van de leden af. De klassieke PvdA-stemmer winnen ze ook niet terug zonder economische problematiek en migratie aan te pakken.
En de echt groene stemmer loopt misschien wel over naar PvdD.
Ik zie eigenlijk alleen een aantal D66-stemmers overstappen. Voor de rest is de electorale vijver echt niet zo groot.
Ik voorspel dat ze kleiner worden dan beide individuele partijen bij elkaar opgeteld.
Kaag, slachtoffer van misogynie.🤦♂️
Zou van der Plas ook slachtoffer zijn van mysognie?
En de kritiek op Fleur Agema en Caroline van de Plas houden natuurlijk wel verband met hun standpunten."Voor Julia Wouters, politicoloog en voormalig adviseur van PvdA-leider Lodewijk Asscher, is het zonneklaar:
het vrouw-zijn van Kaag heeft ‘een enorme rol’ gespeeld bij de haat die ze te verduren kreeg.
Neem Geert Wilders, zegt Wouters. ‘De bedreigingen waarmee hij al jaren moet leven zijn gruwelijk en onmenselijk, dat moeten we nooit vergeten. Maar: ze houden wel verband met zijn standpunten."
Tuurlijk, alle kritiek op Kaag heeft te maken met haar vrouw zijn en niets met haar standpunten, politieke keuzes en handelswijzen.
Zelfs binnen deze zelf-gecreëerde slachtofferrol kent de hypocrisie geen grenzen.
Alleen al de manier waarop de media hier dan weer op in springt met een dergelijke klaagzang vol verwijt en wijzen naar anderen..