Fitness Seller

Sticky Tweede Kamer/ NL Politiek

Bijzonder, een ander beeld dan Nieuwsuur...

EDIT voor @harpep

Laatst bewerkt:
Goh, nieuwzuur blijkt fake news staats propaganda met een kwaadaardige agenda te zijn.

Dat had ik niet verwacht.
:thumb:

Het valt me wat tegen, meestal zijn ze wel kritisch, ze houden over Kauthar en de MB de rug behoorlijk recht.
Misschien moeten ze wat duidelijker zijn over hun selectiecriteria voor die tweets.

Overigens heeft Jeroen Wolaarts (presentdtor) al verteld dat de "wordcloud" dat eigenlijk niet is, dat is alleen "ter illustratie". Ook heeft de Tweep de getallen bij Nieuwsuur opgevraagd.

Laatst bewerkt:
:thumb:

Het valt me wat tegen, meestal zijn ze wel kritisch, ze houden over Kauthar en de MB de rug behoorlijk recht.
Misschien moeten ze wat duidelijker zijn over hun selectiecriteria voor die tweets.

Overigens heeft Jeroen Wolaarts (presentdtor) al verteld dat de "wordcloud" dat eigenlijk niet is, dat is alleen "ter illustratie". Ook heeft de Tweep de getallen bij Nieuwsuur opgevraagd.

• Like
Waarderingen: Vonk
Toch komt Nieuwsuur met een mogelijk goede verklaring en de echte wordcloud, die ook niet mals is.

Het past toch prima in de huidige deug/woke cultuur om zulks te framen op deze manier. Sluit heerlijk aan op het rechts extremisme waar ze tegengeluiden zo graag in het hokje willen proppen.

Lijkt wel een campagne van de D66 daar bij de NPO. Oh wacht :emo:

1689410181635.jpeg

Het past toch prima in de huidige deug/woke cultuur om zulks te framen op deze manier. Sluit heerlijk aan op het rechts extremisme waar ze tegengeluiden zo graag in het hokje willen proppen.

Lijkt wel een campagne van de D66 daar bij de NPO. Oh wacht :emo:

1689410181635.jpeg
Die zogenaamde wordcloud was wel, opzettelijk of niet, een fout, maar het venijn zit hem in de gegevens.

Als het klopt wat Nieuwsuur zegt en dit het verschil is tussen journalistiek handwerk en het gebruik van de zoekfunctie dan hebben ze juist wel journalistiek gehandeld.

Ik vind het winst dat als iemand met inhoudelijke kritiek komt dat daar op gereageerd wordt. De vraag is wel of er ook in de uitzending iets over gezegd wordt, de meeste mensen zitten niet op twitter, maar zelfs dan zal het eerste plaatje blijven hangen. En dat is wel kwalijk want WEF is geen vrouwenhaat.

Laatst bewerkt:
Hoe kan je nou iemand serieus nemen die een overstap zou maken van JA21 naar Lijst Omtzigt.
Toch zou uitgerekend Nicki dat kunnen:
Pouw opende de weg naar een grote kiezersgroep die een conservatieve visie combineert met een sociale kant.
Over Nicki Pouw-Verweij van Chis Aalbers
Er gebeurde iets interessants: Pouw bleek een opvallend goed Kamerlid en gaf JA21 enige uitstraling. Dat is niet zo gek: Pouw is zeer intelligent en op rechts is een groot gebrek aan welbespraakte vrouwen. De corona-pandemie deed de rest: Pouw is arts en kon prima inhoudelijke kritiek leveren op het kabinet, zonder te vervallen in dubieuze complotwaanzin zoals haar voormalige partijleider.

Om hier nog even op terug te komen:
Ik ben heel benieuwd wat ik uiteindelijk van Nicki Pouw-Verweij vind, vooralsnog positief.
Ze is fantastisch gebleken!

Voor de liefhebber

Caroline van der Plas had het in het kader van omgangsvormen over een dansje dat ze deed met Wassenberg van de PvdD, we hebben beelden.

Zo kan het ook.

Gaat ook lekker daar in Geldrop :lol:

Dus je gaat bejaarden uit huis plaatsen om jonge noord Afrikaanse mannen gratis te kunnen huisvesten?

• Angry
Waarderingen: Boca
Terug
Naar boven