MuscleMeat

Sticky Tweede Kamer/ NL Politiek

Ik was één van die ruim 1,2 miljoen kiezers die in maart 2021 op Sigrid Kaag heeft gestemd. Ik hoop dat de forumleiding deze dwaling door de vingers ziet en ik niet alsnog een permaban krijg. Ik dacht toen echt dat zij de Rutte-doctrine kon doorbreken.

Laatst bewerkt:
Ik was één van die ruim 1,2 miljoen kiezers die in maart 2021 op Sigrid Kaag heeft gestemd. Ik hoop dat de forumleiding deze dwaling door de vingers ziet en ik niet alsnog een permaban krijg.
De forumleiding wel... :D

Mag ik vragen waarom Kaag en/of D66 en hoe je daarnu op terugkijkt?
- geen aanval, oprechte interesse.

• Haha
Waarderingen: Vonk
De forumleiding wel... :D

Inderdaad, mega interadasting!

Zag net weer een clipje voorbij komen waarin die enge Tjeerd vertelt dat hij de huisdieren wilt saneren omdat klimaat en stikstof :clown:

Gelukkig is het eerder de D66 die gesaneerd wordt :D

Ik stond en sta nog steeds achter de principes van D66. Ik had destijds geen specifieke voorkeur voor een bepaald politicus en heb op Kaag gestemd omdat zij bovenaan de lijst stond.

Ik was één van die ruim 1,2 miljoen kiezers die in maart 2021 op Sigrid Kaag heeft gestemd. Ik hoop dat de forumleiding deze dwaling door de vingers ziet en ik niet alsnog een permaban krijg. Ik dacht toen echt dat zij de Rutte-doctrine kon doorbreken.
Zie nu de toevoeging.

De belofte van een "nieuwe bestuurscultuur" dus?

Dank voor je antwoord.

Zie nu de toevoeging.

De belofte van een "nieuwe bestuurscultuur" dus?

Dank voor je antwoord.

Ja zij was echt de belichaming van de nieuwe bestuurscultuur. Heel veel verder van de realiteit af staande dan Sigrid komen ze niet echt :roflol:

Zucht. "Noem mij maar een groene sociaaldemocraat."
Als er nou iemand géén sociaaldemocraat is...

Toch is het denk ik een meesterzet van ze.
Meesterzet weet ik niet en valt nog te bezien. Het is geboren uit pure noodzaak, overlevingsdrang. Ik snap het ook maar GroenLinks heeft helemaal niets met sociaaldemocratie te maken.

Meesterzet weet ik niet en valt nog te bezien. Het is geboren uit pure noodzaak, overlevingsdrang. Ik snap het ook maar GroenLinks heeft helemaal niets met sociaaldemocratie te maken.

Creperen of samen elkaar erdoorheen slepen (of ze nu 20 of 10 zetels trekken), blijft in mijn ogen een meesterzet.
Denk dat veel VVD kiezers toch meer links zijn dan rechts, dus voor hen uitwijken hier naartoe is helemaal zo gek nog niet. Zou me niets verbazen als in de peilingen nu deze partij als grootste of een na grootste naar voren komt. Dan trekt dat ook weer de kiezers die gewoon stemmen op de grootste partij, die heb je namelijk ook nog.

Voor straf moet je aankomende verkiezingen op Thierry stemmen.

Ik heb nog nooit van een vvd'er gehoord die überhaupt maar overweegt om gl/pvda te stemmen. Misschien een enkeling. Als de VVD al stemmen verliest dan is dat aan partijen die aan de rechterflank zitten en wellicht nog een paar d66'ers.

Ik heb nog nooit van een vvd'er gehoord die überhaupt maar overweegt om gl/pvda te stemmen. Misschien een enkeling. Als de VVD al stemmen verliest dan is dat aan partijen die aan de rechterflank zitten en wellicht nog een paar d66'ers.

Ik denk dat je dat vies gaat tegenvallen. Maar we gaan het straks wel zien als onze cijferhond weer publiceert. Ook van mijn kant is het meer een gevoel, ze doen dit gewoon precies op het juiste moment. Alle andere partijen vallen namelijk compleet uit elkaar.

Terug
Naar boven