- Waardering
- 25.459
- Lengte
- 1m83
Ik heb een speciaal plekje voor je in m'n hart.
Zijn er meer mensen die het gevoel hebben dat er een aanrecht in hun hart zit? #dtv
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik heb een speciaal plekje voor je in m'n hart.
Ik lees in zijn bericht vooral dat hij voor je wil koken 😁
De forumleiding wel...Ik was één van die ruim 1,2 miljoen kiezers die in maart 2021 op Sigrid Kaag heeft gestemd. Ik hoop dat de forumleiding deze dwaling door de vingers ziet en ik niet alsnog een permaban krijg.
De forumleiding wel...
Mag ik vragen waarom Kaag en/of D66 en hoe je daarnu op terugkijkt?
- geen aanval, oprechte interesse.

Ik stond en sta nog steeds achter de principes van D66. Ik had destijds geen specifieke voorkeur voor een bepaald politicus en heb op Kaag gestemd omdat zij bovenaan de lijst stond.Mag ik vragen waarom Kaag en/of D66 en hoe je daarnu op terugkijkt?
- geen aanval, oprechte interesse.
Zie nu de toevoeging.Ik was één van die ruim 1,2 miljoen kiezers die in maart 2021 op Sigrid Kaag heeft gestemd. Ik hoop dat de forumleiding deze dwaling door de vingers ziet en ik niet alsnog een permaban krijg. Ik dacht toen echt dat zij de Rutte-doctrine kon doorbreken.
Zie nu de toevoeging.
De belofte van een "nieuwe bestuurscultuur" dus?
Dank voor je antwoord.

![]()
GroenLinks-leider Klaver lid geworden van PvdA
Daarmee wil hij de intensieve samenwerking tussen de twee partijen kracht bijzetten. GroenLinks en PvdA willen samen optrekken in de Tweede Kamerverkiezingen.nos.nl
Zucht. "Noem mij maar een groene sociaaldemocraat."
Als er nou iemand géén sociaaldemocraat is...
Meesterzet weet ik niet en valt nog te bezien. Het is geboren uit pure noodzaak, overlevingsdrang. Ik snap het ook maar GroenLinks heeft helemaal niets met sociaaldemocratie te maken.
Meesterzet weet ik niet en valt nog te bezien. Het is geboren uit pure noodzaak, overlevingsdrang. Ik snap het ook maar GroenLinks heeft helemaal niets met sociaaldemocratie te maken.
Inderdaad, mega interadasting!
Zag net weer een clipje voorbij komen waarin die enge Tjeerd vertelt dat hij de huisdieren wilt saneren omdat klimaat en stikstof
Gelukkig is het eerder de D66 die gesaneerd wordt![]()
Voor straf moet je aankomende verkiezingen op Thierry stemmen.Ik was één van die ruim 1,2 miljoen kiezers die in maart 2021 op Sigrid Kaag heeft gestemd. Ik hoop dat de forumleiding deze dwaling door de vingers ziet en ik niet alsnog een permaban krijg. Ik dacht toen echt dat zij de Rutte-doctrine kon doorbreken.
Dat is haar toch ook gelukt?Ik dacht toen echt dat zij de Rutte-doctrine kon doorbreken.
Ook aan dat "groene" valt nog wel eea te nuanceren.![]()
GroenLinks-leider Klaver lid geworden van PvdA
Daarmee wil hij de intensieve samenwerking tussen de twee partijen kracht bijzetten. GroenLinks en PvdA willen samen optrekken in de Tweede Kamerverkiezingen.nos.nl
Zucht. "Noem mij maar een groene sociaaldemocraat."
Als er nou iemand géén sociaaldemocraat is...
Ik heb nog nooit van een vvd'er gehoord die überhaupt maar overweegt om gl/pvda te stemmen. Misschien een enkeling. Als de VVD al stemmen verliest dan is dat aan partijen die aan de rechterflank zitten en wellicht nog een paar d66'ers.
Ook aan dat "groene" valt nog wel eea te nuanceren.

Uitspraken zoals 'als beste getest', 'beste koop' werken ook. Denk dat dit net zoiets is?