Fitness Seller

Sticky Tweede Kamer/ NL Politiek

Als ik D66'er was zou ik Dijkgraaf naar voren schuiven

Als ik D66'er was zou ik Dijkgraaf naar voren schuiven
Dat is iemand zonder ervaring in het politieke handwerk, best een risico.

Ik denk dat Rob Jetten hun beste kandidaat is voor de functie van lijsttrekker. Paternotte is iemand die heel onaangenaam overkomt.

Laatst bewerkt:
Denk ook niet dat 'ie t zelf wilt, maar wel iemand met verstand van zaken en een goeie uitstraling imo.

T zal Ollongren wel worden
Waarom kies je voor allemaal van die bestuurders?

Het lijkt mij dat daar voor D66 een behoorlijk risico zit. Jetten en Paternotte hebben die ervaring al iets meer.

Dit frame wordt ik dan wel weer ontzettend moe van en is - denk ik - ook debet aan het feit dat ze niet geliefd is. Van der Plas, Leijten, Arib... Stuk voor stuk vrouwen, die behoorlijk populair zijn/waren. Het heeft echt niks te maken met vrouw-zijn.
Als sommige vrouwen er geen of minder last van hebben, betekent dat toch niet dat het er niet is?

Dit frame wordt ik dan wel weer ontzettend moe van en is - denk ik - ook debet aan het feit dat ze niet geliefd is. Van der Plas, Leijten, Arib... Stuk voor stuk vrouwen, die behoorlijk populair zijn/waren. Het heeft echt niks te maken met vrouw-zijn.
Het heeft dus te maken met blonde vrouw zijn.

Als sommige vrouwen er geen of minder last van hebben, betekent dat toch niet dat het er niet is?
Heel veel vrouwen hebben er in meer of mindere mate last van, maar ik heb het idee dat dit ook wordt gebruikt om de aftocht van Kaag te dekken. Zij zou immers wel even premier worden.

De Magere Mannetjes laten dit echt niet onbenut liggen hoor.

• Like
Waarderingen: Pren
Waarom kies je voor allemaal van die bestuurders?

Het lijkt mij dat daar voor D66 een behoorlijk risico zit. Jetten en Paternotte hebben die ervaring al iets meer.
Ik kies helemaal nergens voor, het zal mij aan mijn reet roesten wie zij kiezen.

Paternotte heeft toch net afgezegd? Ik denk dat Jetten als lijsttrekker ze veel stemmen gaat kosten

Ik kies helemaal nergens voor, het zal mij aan mijn reet roesten wie zij kiezen.

Paternotte heeft toch net afgezegd? Ik denk dat Jetten als lijsttrekker ze veel stemmen gaat kosten
Ik zou voor D66 een andere keuze maken, niet iemand die net is ingevlogen als bewindspersoon, of die alleen maar bestuurservaring heeft.

De verkiezingen gaan D66 hopelijk sowieso heel veel stemmen kosten.

Toch denk ik dat Jetten de beste papieren heeft als nieuwe generatie en dat hij volle zalen trekt in de LHB tig letter community en ver daarbuiten.

Hoe je het ook wend of keert, als de pvda en groenlinks straks 20+ zetels halen, zou ik me daar eerder druk om maken. Hopelijk blijft D66 steken op 5/6 zetels straks. Maar ik voorzie dat veel van het VVD electoraat richting de nieuwe pvda/groenlinks zal trekken. Straks komt die dikke kabouter echt terug voor het torentje :eek:

Nee, klopt. Maar het frame dat ze alleen maar wordt gehaat en bedreigt, omdat ze een succesvolle vrouw is, is onzin. Arib was als Kamervoorzitter ook succesvol en werd niet in dezelfde mate gehaat. Van der Plas is mogelijk politiek nog succesvoller en wordt niet in dezelfde mate gehaat. En Renske Leijten had ook lijsttrekker van haar partij kunnen worden, maar werd desondanks niet zo gehaat.

Kaag kwam gewoon enorm elitair en arrogant over. En wereldvreemd in de zin dat ze geen idee leek te hebben hoe het leven van Jan Modaal eruitziet. En daar zit het grote verschil.

Waarom zou het met haar geslacht temaken hebben, en niet met haar eigen persoonlijkheid?

Als vrouw vind ik dit soort gejank eerder denigrerend. Vrouw zijn maakt ons imo geen slachtoffer

Waarom zou het met haar geslacht temaken hebben, en niet met haar eigen persoonlijkheid?

Als vrouw vind ik dit soort gejank eerder denigrerend. Vrouw zijn maakt ons imo geen slachtoffer
Hou eens op, straks ga je nog beweren dat vrouwen "gelijk" of "gelijkwaardig" zijn?

Het is toch allang duidelijk dat vrouwen als Kaag veel beter zijn dan mannen en dat mannen daarom zo op haar reageren. Die voelen zich bedreigd.

Vrouwen als jij maken alles waar vrouwen voor gestreden hebben kapot, je moet je schamen. Met vrouwen als jij staan alle vrouwen binnenkort weer achter het aanrecht. Steun je eigen soort eens!
:trollface:

Ze beschikt gewoon niet over een stukje zelfreflectie en is te trots om te zeggen: Goh Sigrid je hebt er de afgelopen periode precies niks van gebakken. Dus daarom gooit ze het op de slachtofferrol. Typische narcist.

En als je al bepaalde ervaringen hebt is het aan jezelf hoe je daarmee omgaat.
Een beetje zelfreflectie kan een mens sieren, ongeacht geslacht.

Hou eens op, straks ga je nog beweren dat vrouwen "gelijk" of "gelijkwaardig" zijn?

Het is toch allang duidelijk dat vrouwen als Kaag veel beter zijn dan mannen en dat mannen daarom zo op haar reageren. Die voelen zich bedreigd.

Vrouwen als jij maken alles waar vrouwen voor gestreden hebben kapot, je moet je schamen. Met vrouwen als jij staan alle vrouwen binnenkort weer achter het aanrecht. Steun je eigen soort eens!
:trollface:
Je houdt van mij, ik heb het wel door!
:roflol:

Terug
Naar boven