XXL Nutrition

Sticky Tweede Kamer/ NL Politiek

Dan halen we ze nog steeds niet op toch? Laat ze maar een bootje zoeken naar Lampedusa o.i.d.
Maar dan komen ze uiteindelijk ook hier terecht, dan kan je imo beter een gevangenis daar, of hier, faciliteren. Of wat sommige landen deden met mannen die een actieve rol in de oorlogsstrijd hadden ze ter plekke laten liquideren, hoewel met de rol die vrouwen speelden dat lastiger ligt.

Maar dan komen ze uiteindelijk ook hier terecht, dan kan je imo beter een gevangenis daar, of hier, faciliteren. Of wat sommige landen deden met mannen die een actieve rol in de oorlogsstrijd hadden ze ter plekke laten liquideren, hoewel met de rol die vrouwen speelden dat lastiger ligt.

Stenigen is daar toch heel normaal dacht ik, prima optie ook wat mij betreft.

En met dat bootje zie ik het als een karma-kans. Halen ze het dan mogen ze ergens in EU blijven, halen ze het niet en verzuipen ze onderweg, ook prima.

Het gaat mij echt om het actief terughalen of zelfs terugkopen van zulke schepsels.

Ondertussen houden we wel van excessen. Welke partij(en) zijn eigenlijk verantwoordelijk voor het terughalen van dergelijke schepsels? :emo:

Dan maar even zo aangezien hij de tweet waarschijnlijk na onophoudelijke dreigementen heeft verwijderd :roflol:

1692698461128.png

Ik denk dat D66 en VVD, de partijen van de hofstadgroep zusjes, opzoek zijn naar nieuwe kamerleden

Het lijkt wel heel lang geleden en heel ver weg dat dit een Katholieke krant was.

Gisteren Nieuwsuur, vandaag bij Humberto, met de publiciteit zit het wel goed. Ben benieuwd of hij ook nog bij VI aanschuift voor de verkiezingen.

Als je de column uitleest dan lijkt het een soort van positief bedoeld te zijn, of zoiets ongeveer.

Met een draadje van Arno Wellens die het voor Omtzigt opneemt.
Na Apfel zal ook @Vonk zijn stem nu al bepaald hebben. Niet gek voor een partij die pas een paar dagen bestaat en de ene na de andere DBB-er voor zich weet te winnen. :D

• Like
Waarderingen: Vonk
Ik ben nog zwevende :engel:

Elektrische auto's straks veel meer wegenbelasting dan benzine.
:roflol:

• Haha
Voor altijd

Maar dan zeggen bv de Koerden dat zij niet de middelen hebben om onze troep te bewaren en ze zullen moeten laten gaan.
Hier lopen ze na een paar jaar weer vrij rond. Zie bijv. Laura H., die slechts twee jaar kreeg, waarvan 13 maanden voorwaardelijk.

Als die IS-vrouwen Koerdistan ontsnappen, is het nog maar de vraag of ze in Nederland kunnen komen. En ook of dat niet langer duurt dan vastzitten. Het is in ieder geval goedkoper om ze daar te laten.

• Like
ik zet 1.6 Miljard $ in dat de aandelen markt niet lang na de zomer in elkaar tyft.

Gaan de normies trouwens nu weer massaal op de grote redder Omtzigt en consorten stemmen?

Gaan de normies trouwens nu weer massaal op de grote redder Omtzigt en consorten stemmen?

Daar lijkt het sterk op. Dus dat zorgt voor een verdere verdeling van de zetels die o.a. BBB bij elkaar gesprokkeld had. VVD blijft de grootste, maar heeft geen premierskandidaat die ze naar voren kunnen schuiven, dus mag Timmerfrans het doen.

Daar lijkt het sterk op. Dus dat zorgt voor een verdere verdeling van de zetels die o.a. BBB bij elkaar gesprokkeld had. VVD blijft de grootste, maar heeft geen premierskandidaat die ze naar voren kunnen schuiven, dus mag Timmerfrans het doen.
Maw mensen 'geloven' nog steeds dat we een democratie hebben.

Hot Shots Idiot GIF

Maw mensen 'geloven' nog steeds dat we een democratie hebben.

Hot Shots Idiot GIF

Het lijkt inderdaad al in de sterren geschreven dat Timmerfrans onze nieuwe premier wordt. Ik blijf toch altijd hopen op een wonder of zo, aard van het beestje denk ik. Oh en je mag nog steeds geen mensen liquideren, dus dat is er ook nog.

Terug
Naar boven