AndroidHealthClinic

Sticky Tweede Kamer/ NL Politiek

1 waaruit je kunt opmaken dat het geen serieus bedoelde post was.

Overigens mag je best uitleggen waarom in jouw ogen het tegenovergestelde waar is, want nu ik er over nadenk vraag ik me natuurlijk weer af wat je dan bedoelt..

1 waaruit je kunt opmaken dat het geen serieus bedoelde post was.

Overigens mag je best uitleggen waarom in jouw ogen het tegenovergestelde waar is, want nu ik er over nadenk vraag ik me natuurlijk weer af wat je dan bedoelt..
Simpel, als de hele aandelenmarkt instort stijgt de waarde van cash/giraal geld.

Maat dat wist je wel want het was geen serieus bedoelde post.

Simpel, als de hele aandelenmarkt instort stijgt de waarde van cash/giraal geld.

Ten opzichte van de aandelen bedoel je? Dat lijkt me evident inderdaad.

En wat als de dollar eerst in elkaar stort? Spreken we dan na het in elkaar storten van de aandelenmarkt weer van een equilibrium?

Hoe moet ik dit interpreteren? T.o.v.wat? En wat heeft dat dan voor effect op de aandelenmarkt?

De dollar ten opzichte van andere currency. (wishful thinking overigens hoor).
Je laatste vraag weet ik het antwoord niet op, ben verdomme geen econoom :D

Kan ook mooi in het complotten topic.

1692773344736.png

Stond dat er ook op 18 feb 2020 toen het acc werd aangemaakt? Je banner kan je immers wijzigen.

En daarna de aandelenmarkt? Dan stijgt cash / giraal geld van andere valuta dubbel op. Waarde kan niet echt verdwijnen, het verplaatst zich eerder (naar andere assets).

Volgens mij lullen we langs elkaar heen en zijn we een ouderwets potje aan het Steksen :D

Ten opzichte van het lanceren van de dollar is door inflatie de dollar toch al nagenoeg niets meer waard? Iets wordt toch niet meer waard op het moment dat je er meer van moet neerleggen voor hetzelfde product nu, t.o.v. 75 jaar geleden? Als eerst het geld in waarde daalt, of dat nu ten opzichte van een andere currency is of een product/dienst, dat is eigenlijk helemaal niet relevant. Als je meer van iets moet hebben om hetzelfde te kunnen doen, dan is iets per saldo minder waard geworden, of het ander is meer waard geworden. Als aandelen in waarde dalen, dan stijgt het geld niet in waarde ten opzichte van het grote geheel, echter alleen de aandelen zijn in waarde gedaald. Dus ten opzichte van aandelen, is je currency nu ineens sterker, maar niet in waarde gestegen.

Ha die zijn precies niks meer waard!

Ten opzichte van de aandelen bedoel je? Dat lijkt me evident inderdaad.

En wat als de dollar eerst in elkaar stort? Spreken we dan na het in elkaar storten van de aandelenmarkt weer van een equilibrium?

Hoe moet ik dit interpreteren? T.o.v.wat? En wat heeft dat dan voor effect op de aandelenmarkt?

De dollar ten opzichte van andere currency. (wishful thinking overigens hoor).
Je laatste vraag weet ik het antwoord niet op, ben verdomme geen econoom :D
Wat verstaan jullie onder 'het in elkaar storten van de dollar' en 'het in elkaar storten van de aandelenmarkt'?

En zien jullie dit als afzonderlijke gebeurtenissen? Als in, kan het 1 zonder het ander gebeuren?

Wat verstaan jullie onder 'het in elkaar storten van de dollar' en 'het in elkaar storten van de aandelenmarkt'?

En zien jullie dit als afzonderlijke gebeurtenissen? Als in, kan het 1 zonder het ander gebeuren?
Ik zie het in elkaar storten als duidelijk wordt dat de VS de rente niet mee kan betalen en tegelijkertijd allerlei landen overstappen op andere valuta zoals BRICS bijvoorbeeld van plan is te doen. Als gevolg grote devaluatie van de Dollar.

Kees de Kort denkt overgins dat het nog wel even duurt.

Ik zie het in elkaar storten als duidelijk wordt dat de VS de rente niet mee kan betalen en tegelijkertijd allerlei landen overstappen op andere valuta zoals BRICS bijvoorbeeld van plan is te doen. Als gevolg grote devaluatie van de Dollar.

Dit in grote lijnen inderdaad. En vergeet ook niet de staatsobligaties van USA waar heel veel landen miljarden van bezitten. Als de domino valt, valt hij wereldwijd keihard.

Terug
Naar boven