Juist wel.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Juist wel.
Welke?
Simpel, als de hele aandelenmarkt instort stijgt de waarde van cash/giraal geld.1 waaruit je kunt opmaken dat het geen serieus bedoelde post was.
Overigens mag je best uitleggen waarom in jouw ogen het tegenovergestelde waar is, want nu ik er over nadenk vraag ik me natuurlijk weer af wat je dan bedoelt..
Simpel, als de hele aandelenmarkt instort stijgt de waarde van cash/giraal geld.
Maat dat wist je wel want het was geen serieus bedoelde post.
Hoe moet ik dit interpreteren? T.o.v.wat? En wat heeft dat dan voor effect op de aandelenmarkt?
Hoe moet ik dit interpreteren? T.o.v.wat? En wat heeft dat dan voor effect op de aandelenmarkt?

Elke windows paint creatie staat tegenwoordig in dat topic.
En daarna de aandelenmarkt? Dan stijgt cash / giraal geld van andere valuta dubbel op. Waarde kan niet echt verdwijnen, het verplaatst zich eerder (naar andere assets).
Vanaf het moment dat de staat berekend heeft?
En daarna de aandelenmarkt? Dan stijgt cash / giraal geld van andere valuta dubbel op. Waarde kan niet echt verdwijnen, het verplaatst zich eerder (naar andere assets).

Simpel, als de hele aandelenmarkt instort stijgt de waarde van cash/giraal geld.
Maat dat wist je wel want het was geen serieus bedoelde post.
Ten opzichte van de aandelen bedoel je? Dat lijkt me evident inderdaad.
En wat als de dollar eerst in elkaar stort? Spreken we dan na het in elkaar storten van de aandelenmarkt weer van een equilibrium?
Wat verstaan jullie onder 'het in elkaar storten van de dollar' en 'het in elkaar storten van de aandelenmarkt'?De dollar ten opzichte van andere currency. (wishful thinking overigens hoor).
Je laatste vraag weet ik het antwoord niet op, ben verdomme geen econoom![]()
Ik zie het in elkaar storten als duidelijk wordt dat de VS de rente niet mee kan betalen en tegelijkertijd allerlei landen overstappen op andere valuta zoals BRICS bijvoorbeeld van plan is te doen. Als gevolg grote devaluatie van de Dollar.Wat verstaan jullie onder 'het in elkaar storten van de dollar' en 'het in elkaar storten van de aandelenmarkt'?
En zien jullie dit als afzonderlijke gebeurtenissen? Als in, kan het 1 zonder het ander gebeuren?
Ik zie het in elkaar storten als duidelijk wordt dat de VS de rente niet mee kan betalen en tegelijkertijd allerlei landen overstappen op andere valuta zoals BRICS bijvoorbeeld van plan is te doen. Als gevolg grote devaluatie van de Dollar.
En zien jullie dit als afzonderlijke gebeurtenissen? Als in, kan het 1 zonder het ander gebeuren?
Dit in grote lijnen inderdaad. En vergeet ook niet de staatsobligaties van USA waar heel veel landen miljarden van bezitten. Als de domino valt, valt hij wereldwijd keihard.