Fitness Seller

Sticky Tweede Kamer/ NL Politiek

De gave van veel spreken maar niks te vertellen hebben. Wopke en Balkenende ook poster boys van die gave.

Krijg altijd spontaan aambeien van Klaver.

2. Omtzigt lijkt vaak een heel ander spel te spelen dan andere politici, een spel waar feiten en cijfers in de echte wereld er wel toe doen. Als het gaat om de cijfers van de modellen en die in het echt gaat steekt hij eenzaam boven de rest uit, alleen al gezien zijn achtergrond;
Hoe zeer ik dat ook bewonder maakt het hem minder geschikt als politicus dan wanneer hij de feiten en cijfers zo nu en san naast zich neer zou kunnen leggen.

Hoe zeer ik dat ook bewonder maakt het hem minder geschikt als politicus dan wanneer hij de feiten en cijfers zo nu en san naast zich neer zou kunnen leggen.
Ik heb het idee, afgaand op zijn laatste media-optredens, dat hij beter wordt in en/en. Dat hij steeds makkelijker ingewikkelde concepten duidelijk kan maken aan de hand van voorbeelden en dit kan onderbouwen met feiten en cijfers.

Ongetwijfeld krijgt hij hier hulp bij en zullen deze optredens goed zijn voorbereid. Het zal makkelijker zijn Omtzigt het "explain it like I'm a three year old" te leren, dan menig ander politicus het begrip van cijfers en modellen te bijspijkeren. Itt tot bij Roemer en Rutte, zie ik Sophie niet zo makkelijk wegkomen met een bluf op feiten of cijfers.

Slimme sluwe zet van Wilders.

Slimme sluwe zet van Wilders.

Enorm!

Wilders heeft een tegenstander nodig, maar hij wil ook schuren tegen te middenpartijen. Wilders wil wat er nog over is van FVD en JA21 leegzuigen, daar liggen ook zijn kansen.

Hij kan moeilijk weer Sophie kapotmaken en laten huilen nu Dilan zo lief tegen hem is geweest.

Laatst bewerkt:
  • Like
Waarderingen: Pren
Wilders blijft van de betere sprekers met humor en zelfspot.

Ze kunnen vak K inmiddels ook wel het rariteiten kabinet als je ziet hoeveel

Waar verwijst Thierry naar dat Wilders zijn standpunt over asiel- en immigratie laat vallen?

1. Het maakt Sophie een slechte politicus, zij kan dit gewoon niet, niet voor jwt eerst dat ze door het ijs valt;
2. Omtzigt lijkt vaak een heel ander spel te spelen dan andere politici, een spel waar feiten en cijfers in de echte wereld er wel toe doen. Als het gaat om de cijfers van de modellen en die in het echt gaat steekt hij eenzaam boven de rest uit, alleen al gezien zijn achtergrond;
3. Deze interruptie was natuurlijk goed voorbereid, en hadden ze bij de VVD kunnen verwachten. Het tabellletje staat al op z'n twitter.

ps. zeg ik het goed dat dat de weg van ongeveer 3k naar 4k bruto is? Dat is niet de minste weg voor niet een uitzonderlijke groep.

ps. zeg ik het goed dat dat de weg van ongeveer 3k naar 4k bruto is? Dat is niet de minste weg voor niet een uitzonderlijke groep.
Ja en nee, de opmerking van Omtzigt ging specifiek om de middeninkomens, maar zoals ik de tabel lees begint het al eerder daaronder.

Wilders ziet kanden en kiest ervoor om wel invloed te willen uitoefenen. Bauder isoleert zichzelf meer en meer.
Fvd is verder ook totaal niet meer relevant, lekker laten raaskallen. Op zich ook wel weer een prestatie van baudet hoe hij die partij zo de vernieling in heeft geholpen na 2019

Maar wat is de oplossing? Minder toeslagen richting de lagere inkomens?
Nee, de oplossing is niet makkelijk, want het systeem klopt gewoon niet. Het is juist het wegvallen van toeslagen dat voor veel problemen zorgt. Of het net wel kunnen betalen van een auto in de middenklasse, dan wordt je wel keihard geraakt door accijnsverhoging.

Nee, de oplossing is niet makkelijk, want het systeem klopt gewoon niet. Het is juist het wegvallen van toeslagen dat voor veel problemen zorgt. Of het net wel kunnen betalen van een auto in de middenklasse, dan wordt je wel keihard geraakt door accijnsverhoging.
Snap ik, maar het later of minder weg laten vallen van de toeslagen gaat ook niet werken.

Zoals Omtzigt het zegt, het systeem is zo ingewikkeld dat als.je aan 1 knop draait er van alles verandert. Dat betekent dat je nu alleen pleisters kan plakken, maar dat het systeem op de schop moet.

• Like
Waarderingen: BB_
Zoals Omtzigt het zegt, het systeem is zo ingewikkeld dat als.je aan 1 knop draait er van alles verandert. Dat betekent dat je nu alleen pleisters kan plakken, maar dat het systeem op de schop moet.
Dat snap ik, maar ik zou graag willen horen hoe het tabelletje met brutoloon en nettoinkomen er dan wel uit zou moeten komen te zien. De middeninkomens ontlasten kan niet alleen door de hogere inkomens meer te belasten

Terug
Naar boven