- Waardering
- 22.094
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hoe zeer ik dat ook bewonder maakt het hem minder geschikt als politicus dan wanneer hij de feiten en cijfers zo nu en san naast zich neer zou kunnen leggen.2. Omtzigt lijkt vaak een heel ander spel te spelen dan andere politici, een spel waar feiten en cijfers in de echte wereld er wel toe doen. Als het gaat om de cijfers van de modellen en die in het echt gaat steekt hij eenzaam boven de rest uit, alleen al gezien zijn achtergrond;
Ik heb het idee, afgaand op zijn laatste media-optredens, dat hij beter wordt in en/en. Dat hij steeds makkelijker ingewikkelde concepten duidelijk kan maken aan de hand van voorbeelden en dit kan onderbouwen met feiten en cijfers.Hoe zeer ik dat ook bewonder maakt het hem minder geschikt als politicus dan wanneer hij de feiten en cijfers zo nu en san naast zich neer zou kunnen leggen.
Nee gewoon een achterbaks kartel truckje. zoals ik al jaren zeg Wilders is controlled opposition.
1. Het maakt Sophie een slechte politicus, zij kan dit gewoon niet, niet voor jwt eerst dat ze door het ijs valt;
2. Omtzigt lijkt vaak een heel ander spel te spelen dan andere politici, een spel waar feiten en cijfers in de echte wereld er wel toe doen. Als het gaat om de cijfers van de modellen en die in het echt gaat steekt hij eenzaam boven de rest uit, alleen al gezien zijn achtergrond;
3. Deze interruptie was natuurlijk goed voorbereid, en hadden ze bij de VVD kunnen verwachten. Het tabellletje staat al op z'n twitter.
Ja en nee, de opmerking van Omtzigt ging specifiek om de middeninkomens, maar zoals ik de tabel lees begint het al eerder daaronder.ps. zeg ik het goed dat dat de weg van ongeveer 3k naar 4k bruto is? Dat is niet de minste weg voor niet een uitzonderlijke groep.
Fvd is verder ook totaal niet meer relevant, lekker laten raaskallen. Op zich ook wel weer een prestatie van baudet hoe hij die partij zo de vernieling in heeft geholpen na 2019Wilders ziet kanden en kiest ervoor om wel invloed te willen uitoefenen. Bauder isoleert zichzelf meer en meer.
Maar wat is de oplossing? Minder toeslagen richting de lagere inkomens?Ja en nee, de opmerking van Omtzigt ging specifiek om de middeninkomens, maar zoals ik de tabel lees begint het al eerder daaronder.
Nee, de oplossing is niet makkelijk, want het systeem klopt gewoon niet. Het is juist het wegvallen van toeslagen dat voor veel problemen zorgt. Of het net wel kunnen betalen van een auto in de middenklasse, dan wordt je wel keihard geraakt door accijnsverhoging.Maar wat is de oplossing? Minder toeslagen richting de lagere inkomens?
Snap ik, maar het later of minder weg laten vallen van de toeslagen gaat ook niet werken.Nee, de oplossing is niet makkelijk, want het systeem klopt gewoon niet. Het is juist het wegvallen van toeslagen dat voor veel problemen zorgt. Of het net wel kunnen betalen van een auto in de middenklasse, dan wordt je wel keihard geraakt door accijnsverhoging.
Dat snap ik, maar ik zou graag willen horen hoe het tabelletje met brutoloon en nettoinkomen er dan wel uit zou moeten komen te zien. De middeninkomens ontlasten kan niet alleen door de hogere inkomens meer te belastenZoals Omtzigt het zegt, het systeem is zo ingewikkeld dat als.je aan 1 knop draait er van alles verandert. Dat betekent dat je nu alleen pleisters kan plakken, maar dat het systeem op de schop moet.