- Waardering
- 25.458
- Lengte
- 1m83
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Als een onderzoeker iets zegt en rechts en links zijn het er ook nog over eens, dan wordt het wel de moeite.
Lezen!

Net of ik dit eerder heb gelezen op het forum, oh wacht...![]()
D66-kandidaat Yesim Candan na één dag alweer vertrokken, nadat ze sollicitatie bij Forum zou hebben verzwegen
Na slechts één dag is de kandidatuur van de nummer 11 op de D66-lijst alweer voorbij. Publiciste Yesim Candan trekt zich terug nadat een column van haar opdook waarin zij voormalig partijleider Sigrid Kaag een ‘heks’ noemde, D66 omschreef als een ‘elitaire partij’ en ook nog bleek dat zij eerder...www.volkskrant.nl
"Na slechts één dag is de kandidatuur van de nummer 11 op de D66-lijst alweer voorbij. Publiciste Yesim Candan trekt zich terug nadat een column van haar opdook waarin zij voormalig partijleider Sigrid Kaag een ‘heks’ noemde, D66 omschreef als een ‘elitaire partij’ en ook nog bleek dat zij eerder bij FvD gesolliciteerd heeft."
![]()
![]()
Bolkenstein heeft ook met de PvdA gesproken voor hij VVD-er werd. Yeşilgös heeft een tijdje ergens lokaal bij de SP gezeten.
Maar dit neemt al Epping-achtige proprties aan voor ze begonnen is.
Nuance
Maar volgens Henk Otten wel degelijk een sollicitatiegesprek.
Zo te zien ben ik niet de enige die niet zoveel heeft met al die gekopieerde tweetsNet of ik dit eerder heb gelezen op het forum, oh wacht...
Het is heel gezond om veel van het politieke nieuws te missen, daar wordt je een blijer mens van.Zo te zien ben ik niet de enige die niet zoveel heeft met al die gekopieerde tweets
Had deze gemist, maar denk dat ik dat wel vaker heb
Stond in jouw linkjes dan ook dat zij voormalig partijleider Sigrid Kaag een ‘heks’ noemde?Net of ik dit eerder heb gelezen op het forum, oh wacht...
Ja, zie NRC-artikel.Stond in jouw linkjes dan ook dat zij voormalig partijleider Sigrid Kaag een ‘heks’ noemde?
Precies, ik ben daar heel consequent in en heb ook nog nooit gestemd!Het is heel gezond om veel van het politieke nieuws te missen, daar wordt je een blijer mens van.
En dan zeggen ze dat de PVV een gevaar voor de rechtsstaat is...

Laat me raden, D66.
Zo'n geruststelling dat die gedecimeerd worden, op naar de 6 zetels!
Weet Sophie Hermans nou echt helemaal niks, Omtzigt schudt even van feiten en cijfers uit z'n mouw en laat haar alle hoeken van de Kamer zien.
1. Het maakt Sophie een slechte politicus, zij kan dit gewoon niet, niet voor jwt eerst dat ze door het ijs valt;Maakt hem dat een goede politicus, of is de rest voornamelijk gewoon heel slecht.
Weet Sophie Hermans nou echt helemaal niks, Omtzigt schudt even van feiten en cijfers uit z'n mouw en laat haar alle hoeken van de Kamer zien.