XXL Nutrition

Sticky Tweede Kamer/ NL Politiek

Als een onderzoeker iets zegt en rechts en links zijn het er ook nog over eens, dan wordt het wel de moeite.

Lezen!

Als een onderzoeker iets zegt en rechts en links zijn het er ook nog over eens, dan wordt het wel de moeite.

Lezen!

Daarbij heb ik wel een vraag; hoe zou je minder marktwerking kunnen verkrijgen zonder daartoe meer overheid(sbemoeienis) te creeëren? ???

Hear, hear.

"Na slechts één dag is de kandidatuur van de nummer 11 op de D66-lijst alweer voorbij. Publiciste Yesim Candan trekt zich terug nadat een column van haar opdook waarin zij voormalig partijleider Sigrid Kaag een ‘heks’ noemde, D66 omschreef als een ‘elitaire partij’ en ook nog bleek dat zij eerder bij FvD gesolliciteerd heeft."

:roflol: :roflol:

"Na slechts één dag is de kandidatuur van de nummer 11 op de D66-lijst alweer voorbij. Publiciste Yesim Candan trekt zich terug nadat een column van haar opdook waarin zij voormalig partijleider Sigrid Kaag een ‘heks’ noemde, D66 omschreef als een ‘elitaire partij’ en ook nog bleek dat zij eerder bij FvD gesolliciteerd heeft."

:roflol: :roflol:
Net of ik dit eerder heb gelezen op het forum, oh wacht...
Bolkenstein heeft ook met de PvdA gesproken voor hij VVD-er werd. Yeşilgös heeft een tijdje ergens lokaal bij de SP gezeten.

Maar dit neemt al Epping-achtige proprties aan voor ze begonnen is.

Nuance

Maar volgens Henk Otten wel degelijk een sollicitatiegesprek.

Zo te zien ben ik niet de enige die niet zoveel heeft met al die gekopieerde tweets

Had deze gemist, maar denk dat ik dat wel vaker heb
Het is heel gezond om veel van het politieke nieuws te missen, daar wordt je een blijer mens van.

Prinsesjesdag

1695117929536.png

Arbeid moet lonen, leuk uitgelegd.

Die zure koppen bij D66 :roflol:

Weet Sophie Hermans nou echt helemaal niks, Omtzigt schudt even van feiten en cijfers uit z'n mouw en laat haar alle hoeken van de Kamer zien.

Maakt hem dat een goede politicus, of is de rest voornamelijk gewoon heel slecht.
1. Het maakt Sophie een slechte politicus, zij kan dit gewoon niet, niet voor jwt eerst dat ze door het ijs valt;
2. Omtzigt lijkt vaak een heel ander spel te spelen dan andere politici, een spel waar feiten en cijfers in de echte wereld er wel toe doen. Als het gaat om de cijfers van de modellen en die in het echt gaat steekt hij eenzaam boven de rest uit, alleen al gezien zijn achtergrond;
3. Deze interruptie was natuurlijk goed voorbereid, en hadden ze bij de VVD kunnen verwachten. Het tabellletje staat al op z'n twitter.

Weet Sophie Hermans nou echt helemaal niks, Omtzigt schudt even van feiten en cijfers uit z'n mouw en laat haar alle hoeken van de Kamer zien.

komt erg onzeker over en daardoor ongeloofwaardig ook, een beetje zoals Job Cohen toendertijd...

Terug
Naar boven