Fitness Seller

Sticky Tweede Kamer/ NL Politiek

Veruit de meeste uitkeringen gaan naar mensen met een migratieachtergrond..

De meeste uitkeringen gaan naar arbeidsongeschiktheid. Of bedoel je specifiek bijstandsuitkering?

Mbt bijstandsuitkering is 51% van de ontvangers niet-westers migratieachtergrond. 39% Nederlands. Overige westerse migratieachtergrond.

Scheelt jou weer zoeken ;)

De meeste uitkeringen gaan naar arbeidsongeschiktheid. Of bedoel je specifiek bijstandsuitkering?

Mbt bijstandsuitkering is 51% van de ontvangers niet-westers migratieachtergrond. 39% Nederlands. Overige westerse migratieachtergrond.

Scheelt jou weer zoeken ;)
En 10% westerse migratie achtergrond?
Best wel een ruime meerderheid met een migratieachtergrond

Klopt.
Met arbeidsongeschiktheidsuitkeringen is dit weer anders.
Er zitten ongeveer 388,000 mensen in de bijstand.

Arbeidsongeschiktheidsuitkering is 796,000. Bij AO uitkering is dit 578,000 Nederlanders, 76,500 westerse migratieachtergrond en 140,000 niet westerse migratieachtergrond.

Dus in de bijstand zijn de ontvangers ongeveer 60% mensen met een migratieachtergrond, bij een AO uitkering is dit om en nabij 27%.

Als het goed is zijn er maar weinig directe migranten, zonder werkervaring in Nederland, die een bijstandsuitkering hebben (tenzij IND softer is geworden), want als je Nederland inkomt als immigrant en je vraagt een bijstandsuitkering aan omdat je geen geld en geen werk hebt, kun je dat op je buik schrijven en wordt je vaak ook gewoon het land uit gezet.

Ik voel een vriendschap ontstaan.

en wordt je vaak ook gewoon het land uit gezet.
1670420133000.jpg

Ik meen dat het in absolute zin inmiddels zelfs een krappe meerderheid is, wat in verhouding ronduit absurd is. Maar moet hier even aan de slag dus kan het nu niet checken
Jaar of wat geleden bleek 90% vd Somaliers/Eritreërs een uitkering te hebben. Dat zijn enorme klaplopers.

Als het goed is zijn er maar weinig directe migranten, zonder werkervaring in Nederland, die een bijstandsuitkering hebben (tenzij IND softer is geworden), want als je Nederland inkomt als immigrant en je vraagt een bijstandsuitkering aan omdat je geen geld en geen werk hebt, kun je dat op je buik schrijven en wordt je vaak ook gewoon het land uit gezet.
Nl wordt vrijwel niemand het land uitgezet.
Hooguit naar het land waar je binnen ben gekomen en zelfs dat loopt vrijwel altijd uit op niets.

T zal haar wel wijs zijn gemaakt door haar Paki vriendje.

Nl wordt vrijwel niemand het land uitgezet.
Hooguit naar het land waar je binnen ben gekomen en zelfs dat loopt vrijwel altijd uit op niets.

Dan heb je het over vluchtelingen, maar die kunnen sowieso geen bijstandsuitkering krijgen zonder een BSN (of werken).

De persoon met baarmoeder zonder p**mel (waarschijnlijk) die die uitspraak deed.

De persoon met baarmoeder zonder p**mel (waarschijnlijk) die die uitspraak deed.

De uitspraak over het land uit zetten? Dat is gewoon wat IND zegt, maar kan zijn dat het nu anders is of dat ze er niet echt op handhaven.
Als je mij bedoelt, ik heb geen Pakistaans vriendje.
Daarbij is 'Paki' een belediging.

De uitspraak over het land uit zetten? Dat is gewoon wat IND zegt, maar kan zijn dat het nu anders is of dat ze er niet echt op handhaven.
Als je mij bedoelt, ik heb geen Pakistaans vriendje.
Daarbij is 'Paki' een belediging.
IND kan zoveel zeggen. De praktijk wijst anders uit.

Paki's zijn een belediging voor het menselijk ras. Kijk eens naar Rotherham.

Terug
Naar boven