AndroidHealthClinic

Sticky Tweede Kamer/ NL Politiek

Anyway, ik zei ook: kan dat ze er niet echt op handhaven. Hoe dan ook, het merendeel van de bijstandsuitkeringen gaan naar mensen met een migratieachtergrond. Daar ging het over.

Iedereen is wel een beetje racistisch wat ook normaal is. Waarom zou je niet voor je eigen ras kiezen?

Je eigen ras kiezen is anders dan een ander ras beledigen en/of uitsluiten.
Als je een Chinees 'spleetoog' noemt en er wordt je gezegd dat dat beledigend is, waarop je dan zegt dat spleetogen een belediging zijn voor de maatschappij of wat dan ook, is dat best racistisch..

Als je een Chinees 'spleetoog' noemt en er wordt je gezegd dat dat beledigend is, waarop je dan zegt dat spleetogen een belediging zijn voor de maatschappij of wat dan ook, is dat best racistisch..
Hoezo zou ik wel mijn eigen 'ras' mogen beledigen maar een ander ras niet?

Dat klinkt nogal als racisme.

Beledigt voelen is bij iedereen anders, gewoon geen sneeuwvlok zijn.

Maar ook zij kunnen dan geen bijstandsuitkering krijgen, lijkt me. Althans, in theorie :D
Maar je had het over land uitzetten.
Als een rechter dit al beslist dan kunnen door de staat betaald advocaten jarenlang procederen waardoor zo iemand hier maar blijft en vaak misdaden pleegt. Dus zulke mensen kosten ook zonder uitkering een vermogen. Het is zelfs gebeurd dat in het vliegtuig nog mensen opnieuw in beroep gingen waardoor alles weer opnieuw begint.

Als een rechter dit al beslist dan kunnen door de staat betaald advocaten jarenlang procederen waardoor zo iemand hier maar blijft en vaak misdaden pleegt. Dus zulke mensen kosten ook zonder uitkering een vermogen. Het is zelfs gebeurd dat in het vliegtuig nog mensen opnieuw in beroep gingen waardoor alles weer opnieuw begint.
Jup. Traineren, traineren, traineren.

Oh wow :roflol:
Ja ik had het over land uitzetten, maar met hoofdgedachte 'het niet krijgen van een bijstandsuitkering'. Uiteraard kost het de bewoners van Nederland vrijwel altijd geld.

Jup. Traineren, traineren, traineren.
Menig advocaat verdient een vermogen door alleen illegalen te verdedigen. Dat is een goudmijn. Van dichtbij kunnen zien ivm toenmalige werk. Sommige hebben er tientallen tegelijk om te procederen. En vadertje staat vergoed dit.

Als aanvulling om aan te geven hoe de staat cijfers kan verdraaien en doen alsof uitzetten van geboefte en illegalen goed verloopt weet ik uit eigen ervaring dat 90% vd uitzettingen een grensoverdracht naar Essen in Belgie of Duitsland betreft. Wat natuurlijk een wassen neus is want daar is die in vrijheid en pakt de eerste de beste trein terug.
Buiten Europa gebeurt vrijwel nooit omdat landen hun onderdanen niet terug willen.
Dus je houdt altijd last van die gasten.

Beledigt voelen is bij iedereen anders, gewoon geen sneeuwvlok zijn.
Toch zou je dat woord beter niet in het VK gebruiken.

Het gebruik van de term "paki" wordt in het VK gezien als een denegrerende uitspraak over mensen, in het bijzonder immigranten, uit Pakistan en omringende landen uit Zuidoost-Azië. Het kan dus ook slaan op mensen afkomstig uit India, die hebben het niet altijd zo op mensen uit Pakistan. Het is niet gewoon een afkorting.

Prince Harry heeft daarmee nog een relletje gehad van een mannen onder elkaar momentje toen hij diende in het leger.

De politiek correcte term om de Islamitische Pakistaanse daders te omschrijven van het door @apfelstrudel genoemde Rotterham of Telfort is people of South East Asian descent. Wat een enorme schande is omdat iedereen zweeg uit angst om voor racist uitgemaakt te worden. Dat het ten koste ging van voornamelijk blanke Engelse meisjes uit de onderklasse (was dat ook racisme? ) was blijkbaar niet het nemen van dat risico waard.

Dit forum is echter niet het VK.

Iedereen zou dat woord juist wel moeten gebruiken.

Terug
Naar boven