Of je weet niet wat het is, of je bent gewoon dom
Je hebt je verstand denk ik in Nederland gelaten..Wow.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Iedereen is wel een beetje racistisch wat ook normaal is. Waarom zou je niet voor je eigen ras kiezen?
Ook van wie verblijf wordt afgepaktDan heb je het over vluchtelingen, maar die kunnen sowieso geen bijstandsuitkering krijgen zonder een BSN (of werken).
'Wow'Of je weet niet wat het is, of je bent gewoon dom![]()
Je hebt je verstand denk ik in Nederland gelaten..Wow.

Iedereen is wel een beetje racistisch wat ook normaal is. Waarom zou je niet voor je eigen ras kiezen?

Hoezo zou ik wel mijn eigen 'ras' mogen beledigen maar een ander ras niet?Je eigen ras kiezen is anders dan een ander ras beledigen en/of uitsluiten.
Als je een Chinees 'spleetoog' noemt en er wordt je gezegd dat dat beledigend is, waarop je dan zegt dat spleetogen een belediging zijn voor de maatschappij of wat dan ook, is dat best racistisch..
Hoezo zou ik wel mijn eigen 'ras' mogen beledigen maar een ander ras niet?
Dat klinkt nogal als racisme.
Klopt, er zijn volgens cijfers ook immigranten die geen uitkering vangen.Maar ook zij kunnen dan geen bijstandsuitkering krijgen, lijkt me. Althans, in theorie![]()

Beledigt voelen is bij iedereen anders, gewoon geen sneeuwvlok zijn.Je eigen ras kiezen is anders dan een ander ras beledigen en/of uitsluiten.
Als je een Chinees 'spleetoog' noemt en er wordt je gezegd dat dat beledigend is, waarop je dan zegt dat spleetogen een belediging zijn voor de maatschappij of wat dan ook, is dat best racistisch..
Ok.Lees even terug, het ging over kiezen, niet over beledigen, van je eigen ras.
Maar je had het over land uitzetten.Maar ook zij kunnen dan geen bijstandsuitkering krijgen, lijkt me. Althans, in theorie![]()
Jup. Traineren, traineren, traineren.Maar je had het over land uitzetten.
Als een rechter dit al beslist dan kunnen door de staat betaald advocaten jarenlang procederen waardoor zo iemand hier maar blijft en vaak misdaden pleegt. Dus zulke mensen kosten ook zonder uitkering een vermogen. Het is zelfs gebeurd dat in het vliegtuig nog mensen opnieuw in beroep gingen waardoor alles weer opnieuw begint.
Maar je had het over land uitzetten.
Als een rechter dit al beslist dan kunnen door de staat betaald advocaten jarenlang procederen waardoor zo iemand hier maar blijft en vaak misdaden pleegt. Dus zulke mensen kosten ook zonder uitkering een vermogen. Het is zelfs gebeurd dat in het vliegtuig nog mensen opnieuw in beroep gingen waardoor alles weer opnieuw begint.
Menig advocaat verdient een vermogen door alleen illegalen te verdedigen. Dat is een goudmijn. Van dichtbij kunnen zien ivm toenmalige werk. Sommige hebben er tientallen tegelijk om te procederen. En vadertje staat vergoed dit.
Toch zou je dat woord beter niet in het VK gebruiken.Beledigt voelen is bij iedereen anders, gewoon geen sneeuwvlok zijn.
Eens.