apfelstrudel
Superior Athlete
- Waardering
- 61.702
Wel vreemd, in eigen land zijn ze enorm productief.Jaar of wat geleden bleek 90% vd Somaliers/Eritreërs een uitkering te hebben. Dat zijn enorme klaplopers.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wel vreemd, in eigen land zijn ze enorm productief.Jaar of wat geleden bleek 90% vd Somaliers/Eritreërs een uitkering te hebben. Dat zijn enorme klaplopers.
Ja werkpaarden. Maar het is er zo gevaarlijk voor ze dat ze nog wel soms op vakantie kunnen naar het land van herkomst. Nl is zo naief.Wel vreemd, in eigen land zijn ze enorm productief.
Ja, voor arbeidsongeschiktheid moet je eerst arbeid hebben geleverd toch?Klopt.
Met arbeidsongeschiktheidsuitkeringen is dit weer anders.
Er zitten ongeveer 388,000 mensen in de bijstand.
Arbeidsongeschiktheidsuitkering is 796,000. Bij AO uitkering is dit 578,000 Nederlanders, 76,500 westerse migratieachtergrond en 140,000 niet westerse migratieachtergrond.
Dus in de bijstand zijn de ontvangers ongeveer 60% mensen met een migratieachtergrond, bij een AO uitkering is dit om en nabij 27%.
70%Jaar of wat geleden bleek 90% vd Somaliers/Eritreërs een uitkering te hebben. Dat zijn enorme klaplopers.
Ja, voor arbeidsongeschiktheid moet je eerst arbeid hebben geleverd toch?
paperdork.nl
Florijn.
Er bestaat terreur die bijna even erg is als de mensen die betrokken zijn bij de postcodeloterij en de vriendenloterij, en het komt deze kant op.
Dat wat hij schrijft over wat er zou kunnen is precies wat er met al die kalifaatkutjes in Nederland gebeurd is.Je kan mensen toch sowieso geen fatsoenlijke bescherming bieden als je hun onderdrukkers ook verwelkomt?
Verschrikkelijke voorbeelden in die tweet
Ik heb al die docu's van Sinan Can gezien. Die ratten zeggen allemaal dat ze groenteboer, bakker of electricien waren. Niemand heeft gevochten of onthoofdingen gezien. En als ze al op de foto staan met een wapen, was dat om stoer te doen. Resultaat is maximaal zes jaar celstraf. Als Nederland ze ophaalt, is dat echt belachelijk. Vergeet niet dat zij hier binnen de jihadistische beweging ook een soort heldenstatus zullen genieten, zoals ook met de Hofstadgroep gebeurd is. Dan zullen ze hun gevechtservaring delen en nieuwe leden ronselen. De AIVD gaat het druk mee krijgen, denk ik.Dat wat hij schrijft over wat er zou kunnen is precies wat er met al die kalifaatkutjes in Nederland gebeurd is.
Binnenkort kan zo'n hoofdenhakker bij Humberto vertellen dat hij alleen maar kok of chauffeur was, dat hij niet wist waar hij in terecht zou komen, niet kon vluchten en hij toch vooral het grote slachtoffer is.
Dat wat hij schrijft over wat er zou kunnen is precies wat er met al die kalifaatkutjes in Nederland gebeurd is.
Binnenkort kan zo'n hoofdenhakker bij Humberto vertellen dat hij alleen maar kok of chauffeur was, dat hij niet wist waar hij in terecht zou komen, niet kon vluchten en hij toch vooral het grote slachtoffer is.
Ik heb al die docu's van Sinan Can gezien. Die ratten zeggen allemaal dat ze groenteboer, bakker of electricien waren. Niemand heeft gevochten of onthoofdingen gezien. En als ze al op de foto staan met een wapen, was dat om stoer te doen. Resultaat is maximaal zes jaar celstraf. Als Nederland ze ophaalt, is dat echt belachelijk. Vergeet niet dat zij hier binnen de jihadistische beweging ook een soort heldenstatus zullen genieten, zoals ook met de Hofstadgroep gebeurd is. Dan zullen ze hun gevechtservaring delen en nieuwe leden ronselen. De AIVD gaat het druk mee krijgen, denk ik.
Voor mij is vooral het probleem wat we met die mannen doen als ze hier eenmaal zijn. Als ze inderdaad met een kort strafje voor deze "jeugdzonde", "boys will be boys", "vergissing" weer losgelaten worden in de maatschappij heb ik daar wel moeite mee. Niet alleen dat je niet weet hoe de heren er nu over denken, maar ook dst het contrast met het leed dat IS en dergelijke groepen, waar zij iig onderdeel van waren, hebben aangerichtIk heb al die docu's van Sinan Can gezien. Die ratten zeggen allemaal dat ze groenteboer, bakker of electricien waren. Niemand heeft gevochten of onthoofdingen gezien. En als ze al op de foto staan met een wapen, was dat om stoer te doen. Resultaat is maximaal zes jaar celstraf. Als Nederland ze ophaalt, is dat echt belachelijk. Vergeet niet dat zij hier binnen de jihadistische beweging ook een soort heldenstatus zullen genieten, zoals ook met de Hofstadgroep gebeurd is. Dan zullen ze hun gevechtservaring delen en nieuwe leden ronselen. De AIVD gaat het druk mee krijgen, denk ik.
Ik zou de Koerden er best voor willen betalenVoor mij is vooral het probleem wat we met die mannen doen als ze hier eenmaal zijn. Als ze inderdaad met een kort strafje voor deze "jeugdzonde", "boys will be boys", "vergissing" weer losgelaten worden in de maatschappij heb ik daar wel moeite mee. Niet alleen dat je niet weet hoe de heren er nu over denken, maar ook dst het contrast met het leed dat IS en dergelijke groepen, waar zij iig onderdeel van waren, hebben aangericht
Je kan ze ook niet daar laten en verwachten dat de Koerden ze gratis eeuwig gevangen houden. En, als je ze niet gaat halen, komen ze dan niet zelf.