XXL Nutrition

Sticky Tweede Kamer/ NL Politiek

IMG-20231121-WA0000.jpg

Wat een treurige verliezer, en een sneue wanhoopspoging
Na de puinzooi die D66 heeft gemaakt, is dit toch prachtige reclame voor PVV? :roflol:

Bij het verkiezingsdebat bleef Jetten maar herhalen dat Wilders het klimaatfonds van 28 miljard wou schrappen. Waarop vd Plas aangaf dat 85% weggegooid geld is. Ik geloof niet dat zulke opmerkingen de PVV schaden, integendeel

Na de puinzooi die D66 heeft gemaakt, is dit toch prachtige reclame voor PVV? :roflol:

Bij het verkiezingsdebat bleef Jetten maar herhalen dat Wilders het klimaatfonds van 28 miljard wou schrappen. Waarop vd Plas aangaf dat 85% weggegooid geld is. Ik geloof niet dat zulke opmerkingen de PVV schaden, integendeel

Het is inderdaad al te opzichtig zwaktebod van D66.
Het zou ze sieren als ze hun verlies waardig zouden dragen.
Maar ja, dat is natuurlijk net zo onwaarschijnlijk als een vis op een racefiets.

Als je daar intrapt dan verdien je het ook niet om te stemmen

Zo FVD een stem erbij. Make the Netherlands great again!!!

Was vandaag in het Erasmus MC en ving een gesprek op, op de gang. 2 Mannen en 1 vrouw. De heren stemmen beiden Partij voor de Dieren en de dame in kwestie PvdA/GL. Mijn vooroordelen werden met een griffel weer bevestigd. Gek wel dat ik toch nog bijna dagelijks mezelf onder deze mensen breng. In dit geval werkten ze volgens mij alle drie in het MC en waren ze alles behalve achterlijk. Maar goed, dat zelfde zag je natuurlijk bij hooggeleide mensen ten tijde van Corona, die stonden vooraan te schreeuwen om lockdowns, mondkapjes en prikjes. Blijf het wel bijzonder vinden hoe naïef en verwijderd van de realiteit deze groep mensen tegelijkertijd is.

Niemand op Jezus leeft gestemd? Ben teleurgesteld in jullie zeg, al jullie gains naar de hel.

Terug
Naar boven