MuscleMeat

Sticky Tweede Kamer/ NL Politiek

Geërgerd is dan wel weer correct.
Joaaaah gisteren beetje onrustig en boos op de telefoon getypt. Maar mijn punt is toch duidelijk en ik vind het uitermate bijzonder hoe sommige leiders zich opstellen. Pak je verlies en ga niet een 1 of andere BB motivatie preek houden achteraf. Lekker zeuren vanuit de oppositie en daar je geluid laten horen.

Al die nieuwsitems nu op websites zoals NOS en Nu zijn ronduit misselijkmakend.

Wat is dat linkse establishment toch een walgelijk en eng zooitje addergebroed. Ik woon er 3000km oid vandaan maar toch word ik er niet goed van :hahaha:

Al die nieuwsitems nu op websites zoals NOS en Nu zijn ronduit misselijkmakend.

Wat is dat linkse establishment toch een walgelijk en eng zooitje addergebroed. Ik woon er 3000km oid vandaan maar toch word ik er niet goed van :hahaha:

Ik voel je. Misselijkmakend volk.

In feite niet daarnaast ben ik geen misselijkmakende titels tegen gekomen buiten iets als dat men gaat demonstreren tegen de uitslag, maar daar kan je het medium niet de schuld van geven.
Opmerkelijk om te zien hoe zeer je je vastklampt aan je topposter banner.
:D

• Like
Waarderingen: GruX
In feite niet daarnaast ben ik geen misselijkmakende titels tegen gekomen buiten iets als dat men gaat demonstreren tegen de uitslag, maar daar kan je het medium niet de schuld van geven.
Iemand anders waarschijnlijk wel, en wat jij vind, hoeft niet gelijk te zijn aan een ander

Voor de liefhebbers, interessante tafel bij Op1.

Duo van dienst: Sven Kockelmans en Fidan Ekiz.

Aan tafel:
Maurice de Hond
Josse de Voogd
Wouter de Winther
Thomas van Groningen
A... Bilic?
Hero Brinkman?

In het publiek: PVV-stemmers.

Laatst bewerkt:
  • Like
Waarderingen: BB_
Ik snap het nu van de koppen. De demo’s zijn tegen het uitsluiten van de PVV, alleen het artikel beweert iets anders.
IMG_3818.jpeg

IMG_3819.png

Voor de liefhebbers, interessante tafel bij Op1.

Duo van dienst: Sven Kockelmans en Fidan Ekiz.

Aan tafel:
Maurice de Hond
Josse de Voogd
Wouter de Winther
Thomas van Groningen
A... Bilic?
Hero Brinkman?

In het publiek: PVV-stemmers.
Kijk liever Lethal Weapon voor de zoveelste keer 🤣

Amsterdam is een linkse hippiestad. Ze hebben in de Tweede Wereldoorlog de verkeerde stad platgegooid.

• Sad
Waarderingen: BB_
Terug
Naar boven