AndroidHealthClinic

Sticky Tweede Kamer/ NL Politiek

nog de zorgkosten van ruim 100 miljoen erbij voor Oekraïners en Asielzoekers​

53k per jaar? Ah joh koopje. Het kost nu misschien wat geld, maar je krijgt er later zoveel voor terrug!

Voor de liefhebbers, oom Kees zat vanavond bij Op1.

Ome Roon

Is het raar dat ik deze man het liefst de wortels van het gras zie tellen van onder het gazon?

1701338528350.png

1701338563912.png

Wat een zieke pathologische leugenaar is die man. Ongelofelijk hoe die Rutte Doctrine stand heeft kunnen houden voor meer dan 10 jaar.

Het gaat sowieso gebeuren, zoals sommige van ons hier ook al voorspeld hadden. VN, NAVO of EU Topbaantje. Kennelijk is het de NAVO geworden. Allemaal prima ook, maar waarom liegt die man over alles wat hem gevraagd wordt en komt hij ermee weg. Doet me een beetje denken aan incapabele bestuurders uit het bedrijfsleven die van bedrijf naar bedrijf hoppen steeds weer met een nieuwe VSO, een zak geld en uitstekend getuigschrift op zak.

Is het raar dat ik deze man het liefst de wortels van het gras zie tellen van onder het gazon?

1701338528350.png

1701338563912.png

Wat een zieke pathologische leugenaar is die man. Ongelofelijk hoe die Rutte Doctrine stand heeft kunnen houden voor meer dan 10 jaar.
Hoe 1 man zijn machtsgeilheid een klein landje in zijn grip houdt.

• Like
Waarderingen: Vonk
Zou Marx Rutte de man worden die ons allen de derde wereldoorlog inlult? Dat zou wel de kers op de taart van zijn carriëre zijn.

Het gaat sowieso gebeuren, zoals sommige van ons hier ook al voorspeld hadden. VN, NAVO of EU Topbaantje. Kennelijk is het de NAVO geworden. Allemaal prima ook, maar waarom liegt die man over alles wat hem gevraagd wordt en komt hij ermee weg. Doet me een beetje denken aan incapabele bestuurders uit het bedrijfsleven die van bedrijf naar bedrijf hoppen steeds weer met een nieuwe VSO, een zak geld en uitstekend getuigschrift op zak.
Bericht van jou is ook van juli, en er is al het e.e.a verandert

• Like
Kijktip, voor mezelf, nog niet gezien.

1701338528350.png

1701338563912.png

Beste Vonk :) Wij houden de 'Rutte doctrine' in stand. Lekker apathisch op de bank zitten en schelden... O nee 'we' zijn even naar de stembus gelopen voor de PVV :roflol:

• Like
1701758209025.png

:roflol:

1701758249874.png

• Angry
Terug
Naar boven