AndroidHealthClinic

Sticky Tweede Kamer/ NL Politiek

Voor de liefhebbers, interessante tafel bij Op1.

Duo van dienst: Sven Kockelmans en Fidan Ekiz.

Aan tafel:
Maurice de Hond
Josse de Voogd
Wouter de Winther
Thomas van Groningen
A... Bilic?
Hero Brinkman?

In het publiek: PVV-stemmers.
Lol, ze hebben die allochtoon met koffer die op de exitpolls stond te wachten ook in de studio.

• Like
Waarderingen: BB_
Deze, keurige business controller bij de Universiteit Leiden.
1000073444.jpg

Laatst bewerkt:
Wtf doe die kut pro palestina demonstraties lekker in Verweggistan.

En demonstraties tegen een partij met de meeste stemmen. Hoe achterlijk kun je zijn, dan ben je letterlijk aan het demonstreren tegen de democratie. Vooral dat gore linkse woke krakersvolk.

Ga eerst een douchen en je kamer opruimen. Wereld verbeteren laat me niet lachen , je hebt jezelf nieteens op orde. Ik wens ze allemaal een buikslagaderaneurysma, gezwollen pijnlijke darmpoliepen en complicaties door ingegroeide aambeien toe.

Laatst bewerkt:
Amsterdam was tijdens de 80-jarige oorlog pro-Spaans, ik heb ze dat NOOIT kunnen vergeven!!!
De Alteratie van Amsterdam is idd een historisch onrecht, ik eis excuses, teruggaves en herstelbetalingen.

Die laatste mede door het tot het Einde der Tijden voortzetten van de subsidie voor Ons' Lieve Heer op Solder en deze instelling nooit meer lastig te vallen met diversiteitsquota.

Wtf doe die kut pro palestina demonstraties lekker in Verweggistan.

En demonstraties tegen een partij met de meeste stemmen. Hoe achterlijk kun je zijn, dan ben je letterlijk aan het demonstreren tegen de democratie. Vooral dat gore linkse woke krakersvolk.

Ga eerst een douchen en je kamer opruimen. Wereld verbeteren laat me niet lachen , je hebt jezelf nieteens op orde. Ik wens ze allemaal een buikslagaderaneurysma, gezwollen pijnlijke darmpoliepen en complicaties door ingegroeide aambeien toe.
Er is hier gewoon een simpele oplossing voor

Wat een paupermove van de vvd. Gwn een spelletje boven landsbelang. Laat de boel maar lekker klappen Geert , stroomt de hele vvd leeg.

Ik vrees echt dat er geen kabinet komt omdat er smerige spelletjes worden gespeeld om een kabinet over rechts te blijven blokkeren. Mede mogelijk gemaakt door de EU en het Wef.

Begin ff met het gore links gekleurde gezwel van de Nederlandse staatsomroep op te doeken. Kijk gwn naar de berichtgeving, en je ziet hoe het spelletje word gespeeld. Demoniseren is de tactiek en wilders het gevaar voor de eu , Oekraïne en een racist is het narratief waar de trein mee doordendert.

Wilders zou een racist zijn en een ramp voor de EU en Oekraïne. Ja prima , we hebben hier gwn prioriteiten en niet voor andere landen. Uiteindelijk loopt het toch de spuigaten uit over links en klapt de boel toch weer in elkaar.

Italië en Zweden gingen ons voor, de bevolking kiest voor rechts omdat de burger er klaar mee is.

Links is een stampende kleuter die haar zin niet krijgt. Jankerds en slechte verliezers. Jammer want elk weldenkend mens wat logica gebruikt ipv emotie weet dat Nederland nu prioriteit moet zijn en de boel van binnenuit opgeruimd moet worden.

Laatst bewerkt:
Overigens heb ik een mooie oplossing voor het veiligelanders probleem bedacht. Hoeft geen enkele asielzoeker meer in het gras bij ter Apel te slapen.

Elke groenlinksd666pvda'er stemmer krijgt bij zijn een stem een asielzoeker cadeau. Die mag je dan als een soort tamagotchi voeden en verzorgen. Of ze mogen tussen de vinex wijken waar deze stemmers zich bevinden.

Een soort selectieve verdeling van de asielzoekers in ons land tussen de mensen die ze graag met open armen ontvangen. Zijn we ook van de eindeloze discussie af.

Het is een uitstekend project om eens even goed met elkaar kennis te maken🫡 zou kaag er ondertussen al een paar thuis hebben ?

Geen woorden maar daden. Lets go

Overigens heb ik een mooie oplossing voor het veiligelanders probleem bedacht. Hoeft geen enkele asielzoeker meer in het gras bij ter Apel te slapen.

Elke groenlinksd666pvda'er stemmer krijgt bij zijn een stem een asielzoeker cadeau. Die mag je dan als een soort tamagotchi voeden en verzorgen. Of ze mogen tussen de vinex wijken waar deze stemmers zich bevinden.

Een soort selectieve verdeling van de asielzoekers in ons land tussen de mensen die ze graag met open armen ontvangen. Zijn we ook van de eindeloze discussie af.

Het is een uitstekend project om eens even goed met elkaar kennis te maken🫡 zou kaag er ondertussen al een paar thuis hebben ?

Geen woorden maar daden. Lets go
Er staan een aantal filmpjes online van mensen in dure buurten die dus inderdaad in 1e instantie zeggen dat we er zoveel mogelijk moeten opvangen, totdat bekend wordt dat zo'n grote villa volgestopt wordt met gelukszoekers. Dan slaat de sfeer ineens om.

Omtzigt over de Verkiezingsuitslag in de Volkskrant, goede analyse.
Terugblikkend op de verkiezingsuitslag: waarom denkt u dat (centrum-)rechtse partijen hebben gewonnen en het linkse blok juist is gekrompen?
‘De verkiezingsuitslag toont dat er een groot ongenoegen is over de manier waarop de afgelopen jaren politiek is bedreven. Er is door de oude bestuurderspartijen een afslag genomen waarvoor totaal geen draagvlak is gezocht in de samenleving.
‘Neem zo’n klimaatfonds met 35 miljard erin, dat is een veelvoud van wat zelfs D66 aanvankelijk aan klimaat wilde uitgeven. Eenzelfde soort fonds voor bestaanszekerheid of de wooncrisis kwam er ondertussen niet. Voor dit soort ongenoegen hebben diverse partijen een blinde vlek.
‘Veel gewone burgers zitten klem. Zij hebben steeds meer moeite om de eindjes aan elkaar te knopen. Ondertussen verpaupert hun wijk en kunnen hun kinderen geen woning vinden. Zij zeggen: deze migratie kunnen wij op deze manier niet aan. Het is te veel.
‘Daar tegenover staat een groep met wie het prima gaat. Zij zeggen tegen die gewone burgers: jullie sluiten migranten uit. Schande. Dat werkt vervreemdend voor die andere groep. Ze worden neergezet als rechtsextremisten. Over hun zorgen wordt heel snel heen gestapt.
‘Ik zie de breuk in de samenleving alleen maar verder verdiepen na de verkiezingsavond. Ik maak mij grote zorgen of deze twee groepen elkaar nog wel gaan begrijpen. Het is belangrijk dat beide kanten over die schutting gaan kijken en de verbinding zoeken: wat heeft die andere kant nodig?’

U heeft het over de blinde vlek van links. Maar kijkt rechts ook niet te weinig over de schutting? Veel bezorgde mensen zijn de straat op gegaan om te demonstreren tegen racisme.
‘Ik zie burgers demonstreren tegen Wilders, maar niet per se proberen te begrijpen waarom er op Wilders is gestemd. Veel partijen hebben nog geen begin van een analyse waarom hun kiezers zijn weggelopen. Ik had niet gedacht dat we hier politieke partijen zouden hebben die demonstraties tegen verkiezingsresultaten zouden gaan organiseren. Terwijl ze ook moeten zoeken naar oorzaken.
‘Tegelijkertijd zeg ik erbij: het helpt ook niet als de rechterkant ook niet duidelijk elke dag uitstraalt: wij zijn er voor alle Nederlanders. Iedereen die hier is, hoort erbij.’

nog de zorgkosten van ruim 100 miljoen erbij voor Oekraïners en Asielzoekers​

nog de zorgkosten van ruim 100 miljoen erbij voor Oekraïners en Asielzoekers​

Snel nog even een verdubbeling van de normale uitstroom er doorheen drukken

Terug
Naar boven