apfelstrudel
Superior Athlete
- Waardering
- 61.702
Sidney Smeets kwam ook keihard binnen.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Heel veel teksten bij interrupties (en zeker moties) worden voorgelezen.Beetje flauw dit misschien en snap wel dat ze zenuwachtig is, maar zit ze dat kleine stukje tekst nu echt van haar telefoon op te lezen?
Doe jij dat niet voor de klas?Beetje flauw dit misschien en snap wel dat ze zenuwachtig is, maar zit ze dat kleine stukje tekst nu echt van haar telefoon op te lezen?

Het gerucht doet de ronde dat binnenkort ook het veters strikken tot de competenties zal gaan behoren.Heel veel teksten bij interrupties (en zeker moties) worden voorgelezen.
Ik ben daar gediplomeerd in. Waar kan ik solliciteren?Het gerucht doet de ronde dat binnenkort ook het veters strikken tot de competenties zal gaan behoren.
Kan je ook een certificaat overleggen voor klittenbandsluitingen?Ik ben daar gediplomeerd in. Waar kan ik solliciteren?
Kreeg deze bij defensiekeuring voor landmachtKan je ook een certificaat overleggen voor klittenbandsluitingen?
Ik kreeg A5 te horen.
Geen S5 ?
Ja S5 bedoel ik.Geen S5 ?
weet niet wat A5 is, maar ik mocht gelijk door naar keuring voor commando’s eo Mariniers.
😂Geen S5 ?
weet niet wat A5 is, maar ik mocht gelijk door naar keuring voor commando’s eo Mariniers.
Yup, Marinier lang geleden alweer.😂
Ook Marnier of commando geworden ? If so netjes man .
Bedankt voor je inzet !