MuscleMeat

Sticky Tweede Kamer/ NL Politiek

Even Op1 kijken voor een uurtje ergernis.

Sommige mensen maken het zo makkelijk om ze onaardig te vinden, ik vind Ed Nijpels een enorme verwerpelijke zelfgenoegzame kl***zak en een slecht mens, de klimaatkeizer met z'n twee haringen en z'n vrinden in Nieuw Zeeland.

Marjolein Moorman is wel echt links, zo een zure slechte verliezer. Volgens een insider kan ze heel goed niets zeggen.

Laatst bewerkt:
Waarom kijk je het dan? Ik word al naar bij slechts de gedachte van dat programma en die mensen.

Waarom kijk je het dan? Ik word al naar bij slechts de gedachte van dat programma en die mensen.
Ik vind het heerlijk om me te ergeren aan Ed Nijpels, omdat alles aan die man slecht is of aversie oproept.

Moormans doet wel haar best op onderwijs.

Bovendien zit Wim Voermans er ook.

Laatst bewerkt:
Ja, het is NPO, maar de recensies in de NRC zijn "veelbelovend" (mijn interpretatie, niet die van de schrijver): kijktip!

Eigen Volk Eerst (Powned, NPO)

Heb het niet eens afgekeken, ik was te moe om me eens goed te ergeren. Toen kwam ik erachter dat je de tv ook kan uitzetten en naar bed kan gaan.

Misschien kijk ik wel hierom. Timmermans mocht komen uithuilen bij Buitenhof (noet gezien), ook gezakt in de peilingen.

Het klinkt als een pleidooi voor meer "kartel" op TV, als Kalid & Sophie de plek van Op1 overnemen heeft Geert meer dan 75 zetels bij de volgende verkiezingen.

Laatst bewerkt:
Bouwen, bouwen, bouwen!

Niet groepen tegen elkaar opzetten en beschuldigen. Het is allemaal beleid geweest, denk bv aan de verhuurdersheffing en de liberalisatie van de "woningmarkt"

De kosten van migratie.

Voor de liefhebber zit er een heel draadje aan vast.

Toevallig e dat hij nu vervolgd wordt. 'Maar hij heeft zo'n irritant stemmetjuh..'

‘ Vertrekt door achterdeur.’ Exit 😂

Haar man was een hooggeplaatste Palestijn onder Arafat. Opgetyft staat netjes, echter Rutte vind het altijd erg lastig als “zijn” kabinetspoppetjes op de Jan Klaassen en Katrien manier voor einde termijn exit gaan.

Mooi kerstcadeau van die vierkant!

Terug
Naar boven