- Waardering
- 25.458
- Lengte
- 1m83
Dankjewel.Zonder twitter account zijn die draadjes niet meer te lezen.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dankjewel.Zonder twitter account zijn die draadjes niet meer te lezen.
Ik vind het heerlijk om me te ergeren aan Ed Nijpels, omdat alles aan die man slecht is of aversie oproept.Waarom kijk je het dan? Ik word al naar bij slechts de gedachte van dat programma en die mensen.
Zoals een echte VVD’er betaamt.Ik vind het heerlijk om me te ergeren aan Ed Nijpels, omdat alles aan die man slecht is of aversie oproept.

Nee hoor, er zijn (waren) tal van VVD'ers waar ik me helemaal niet aan erger.
Zoals Hans van der Baalen.Nee hoor, er zijn (waren) tal van VVD'ers waar ik me helemaal niet aan erger.
fixed
Heb het niet eens afgekeken, ik was te moe om me eens goed te ergeren. Toen kwam ik erachter dat je de tv ook kan uitzetten en naar bed kan gaan.Waarom kijk je het dan? Ik word al naar bij slechts de gedachte van dat programma en die mensen.
Waar dan? Ten koste van groen of wat? Boeren ervoor weg pesten?
Ten koste van AZC’s 👀Waar dan? Ten koste van groen of wat? Boeren ervoor weg pesten?
De kosten van migratie.
Voor de liefhebber zit er een heel draadje aan vast.
Dat is al een koopje bij de 53k/j die ze hier kosten.Binnenkort nog maar 20k per geweigerde asielzoeker. Dat lijkt me een koopje. https://nos.nl/artikel/2502228-eu-s...cedures-veiligelanders-mogen-vastgezet-worden
‘ Vertrekt door achterdeur.’ Exit 😂
![]()
Kaag stopt als minister, wordt per 8 januari VN-gezant voor wederopbouw Gaza
Dat maakt Kaag bekend op haar X-account. Ze gaat voor de VN de humanitaire hulpverlening en wederopbouw in Gaza coördineren.nos.nl