- Waardering
- 25.458
- Lengte
- 1m83
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
De grootste anti-reclame voor de EU is Guy Verhofstadt.

Dat zijn geen arbeidsmigranten.
Tot je 69 ste werken lol.![]()
3 miljoen niet-werkende Afrikanen. Doe maar dan kunnen we dit land meteen opgeven als nucleaire testsite.
Wel bijzonder dat ze denken tot hun 69e in de zorg of ander zwaar beroep kunnen blijven uitvoeren.![]()
3 miljoen niet-werkende Afrikanen. Doe maar dan kunnen we dit land meteen opgeven als nucleaire testsite.
Als je met de VUT gaat.
Bij de nam konden ze vroeger met 50/55 eruit. 😂
Leggen we dan een stuk van de Noordzee droog om dat volk te huisvesten of wat?![]()
Überhaupt denken dat onze generatie pensioen en AOW zal krijgen lol.
Vergrijzing oplossen met migratie is een piramidespel, je stelt het uit en schuift het op. Bovendien is het een probleem in veel Europese landen.Leggen we dan een stuk van de Noordzee droog om dat volk te huisvesten of wat?
Nederland is vol, ik begrijp niet dat dat niet gezien wordt door de mensen die ervoor betaald worden.
Slaven betaalden tenminste geen belasting!
Leuk, zo'n suggestief ultimatum.![]()
Je doet denken aan de History of Magic-teacher uit Harry Potter, die vond de dood ook geen reden om z'n vak niet voort te zetten.Leuk, zo'n suggestief ultimatum.
Voor mij voelt 67 al alsof ik tot aan mijn dood werken, 69 is alsof ik daarna nog steeds aan de bak moet.
67 voelt als 76 net als 69 als huh?? ow wacht ffLeuk, zo'n suggestief ultimatum.
Voor mij voelt 67 al alsof ik tot aan mijn dood werken, 69 is alsof ik daarna nog steeds aan de bak moet.