Fitness Seller

Sticky Tweede Kamer/ NL Politiek

We gaan oom Kees nog missen.

Woordje van de voorzitter en applaus.

Uitstekend column en analyse over de Verkiezingsuitslag.

Laatst bewerkt:
  • Heart
Waarderingen: Vonk
De grootste anti-reclame voor de EU is Guy Verhofstadt.

• Like
GBEMTjdX0AAoi7H.jpeg

3 miljoen niet-werkende Afrikanen. Doe maar dan kunnen we dit land meteen opgeven als nucleaire testsite.

GBEMTjdX0AAoi7H.jpeg

3 miljoen niet-werkende Afrikanen. Doe maar dan kunnen we dit land meteen opgeven als nucleaire testsite.
Wel bijzonder dat ze denken tot hun 69e in de zorg of ander zwaar beroep kunnen blijven uitvoeren.

Laten we beginnen met een gezinsbeleid zoals Hongarije, want zoals nu is geen beleid ook een bemeid gebleken.

GBEMTjdX0AAoi7H.jpeg

Leggen we dan een stuk van de Noordzee droog om dat volk te huisvesten of wat?

Nederland is vol, ik begrijp niet dat dat niet gezien wordt door de mensen die ervoor betaald worden.

Leggen we dan een stuk van de Noordzee droog om dat volk te huisvesten of wat?

Nederland is vol, ik begrijp niet dat dat niet gezien wordt door de mensen die ervoor betaald worden.
Vergrijzing oplossen met migratie is een piramidespel, je stelt het uit en schuift het op. Bovendien is het een probleem in veel Europese landen.

Je kan ongetwijfeld iets doen met leer/werktrajecten voor Zuid-Afrikaanse verpleegsters. Dan moet je daar wel goede huisvesting e.d. voor regelen.

Een goed beleid om gezinsvorming te faciliteren helpt beter.

• Like
we kunnen de "slavernij" weer gaan invoeren dusss :whip:

Leuk, zo'n suggestief ultimatum.

Voor mij voelt 67 al alsof ik tot aan mijn dood werken, 69 is alsof ik daarna nog steeds aan de bak moet.
Je doet denken aan de History of Magic-teacher uit Harry Potter, die vond de dood ook geen reden om z'n vak niet voort te zetten.

Binnenkort eens lezen, een interview met oom Kees.

Terug
Naar boven