- Waardering
- 25.458
- Lengte
- 1m83
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wat D666 hier eigenlijk zegt is dat je maar privé-zorg moet nemen als je het kan betalen. Als je het niet kan betalen moet je het maar met minder doen. Is waarschijnlijk je eigen schuld ook had je maar meer avocado's en goji-bessen moeten eten ipv boerenkoolstamppot.
In Engeland zijn de wachtlijsten toch nog langer dan hier?
In Engeland zijn de wachtlijsten toch nog langer dan hier?
Ik heb ook ooit met een gebroken voet 6 uur bij de eerste hulp gezeten op een zaterdag 😂.Eerste hulp in Engeland kun je zomaar 6u zitten voor je een keer aan de beurt bent. Ook de aanrij tijden van de ambulance zijn om te janken.
Met als enige verschil dat de zorg hier wel geprivatiseerd isIk heb ook ooit met een gebroken voet 6 uur bij de eerste hulp gezeten op een zaterdag 😂.

2,5 uur met een spouwlat vastgeschoten aan mijn handIk heb ook ooit met een gebroken voet 6 uur bij de eerste hulp gezeten op een zaterdag 😂.
En wanneer verwijderen ze die plaat voor je kop dan?2,5 uur met een spouwlat vastgeschoten aan mijn hand

Zodra jij 110 kg bij 8% lichaamsgewicht bent........gaat allebei niet gebeuren get fucked 😋En wanneer verwijderen ze die plaat voor je kop dan?![]()
Die 110 is geen probleem. Maar die 8% is niet haalbaar wegens medische complicatiesZodra jij 110 kg bij 8% lichaamsgewicht bent........gaat allebei niet gebeuren get fucked 😋
😂😂😂 Was ook altijd mijn smoesDie 110 is geen probleem. Maar die 8% is niet haalbaar wegens medische complicaties
Great minds 😌
😂
www.rtlnieuws.nl
Ze bedoelen natuurlijk VVD (Dilan) zet formatie op scherp.![]()
Wilders zet formatie op scherp na VVD-steun spreidingswet: 'Hebben probleem'
"We hebben een probleem, daar gaan we nu over praten", zegt PVV-leider Geert Wilders woensdagochtend voor aanvang van formatiegesprekken. Dinsdagavond bleek dat de spreidingswet voor asielopvang op genoeg steun kan rekenen in de Eerste Kamer, aangezien de VVD-senatoren toch voor zijn.www.nu.nl