XXL Nutrition

Sticky Tweede Kamer/ NL Politiek

Vergrijzing oplossen met migratie is een piramidespel, je stelt het uit en schuift het op. Bovendien is het een probleem in veel Europese landen.

Je kan ongetwijfeld iets doen met leer/werktrajecten voor Zuid-Afrikaanse verpleegsters. Dan moet je daar wel goede huisvesting e.d. voor regelen.

Een goed beleid om gezinsvorming te faciliteren helpt beter.
Nog even over gezinsbeleid.

Nu volg ik de landelijke politiek best een beetje, maar deze was nog niet eerder op mijn radar verschenen.

De tijdelijke voorzitter van de Tweede Kamer ook al niet.

Ik vind dit eigenlijk behoorlijk positief.

‘In Maarrat stoofden onze troepen heidenen in potten. Kinderen werden aan het spit geroosterd en opgegeten,’ vertelde kruisvaarder en kroniekschrijver Radolf van Caen.
In hoeverre je die verhalen van kroniekschrijvers serieus moet nemen is maar de vraag. Over het geheel genomen hebben de Kruisvaarders niet veel indruk gemaakt in de Islamitische wereld.

Wie de f noemt zijn kind nou Radolf.

Next Level dit, en dan merken sommigen op dat mensen de demissionaire status niet snappen...

En volkomen terecht in mijn optiek

"De PVV-fractie ging staan en applaudisseerde voor Bosma.
De fractie van GroenLinks-PvdA van Van der Lee bleef teleurgesteld zitten."

En hoe dan ook, 'Links' blijft een slechte verliezer.
Daarom ook mijn opmerking. Zeker na de woorden van Timmerfrans van afgelopen dagen. Echte zeiksnor is het

IMG_0635.jpeg

Reden: Foto
Laatst bewerkt:
Bosma for president :woot:

Oh wacht.

Chapeau wel, ben benieuwd hoe lang ie standhoudt tegen vals links. Moties van wantrouwen incoming.

:o
1702623595224.png

• Haha
Waarderingen: Vonk
Wat een ontredderde tribune :roflol:

Wat een gaaf land (waren we).

Terug
Naar boven