Ooooh, die heerlijk simplistisch gepolariseerde retoriek van goed, kwaad en het twee-kampen universum.
Palpatine would Approve...
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ooooh, die heerlijk simplistisch gepolariseerde retoriek van goed, kwaad en het twee-kampen universum.
Obi Wan Draaikonti?"From a certain point of view", hij was al een even grote draaier als Teflon Mark.
Obi Wan Ken-o(ok)-b(edr)i(egen), het is wat verbasterd, die Sand People zijn al even precies met hun uitspraak als met een blaster richten.
In welke van de 3 Star Wars films?"From a certain point of view", hij was al een even grote draaier als Teflon Mark.
Oh, echt slecht waren de laatste regeringen dus niet.Ooooh, die heerlijk simplistisch gepolariseerde retoriek van goed, kwaad en het twee-kampen universum.
Palpatine would Approve...
RotJ, waar Luke Skywalker hem op Degobah als Force Ghost confronteert met het feit dat hij had gezegd dat Darth Vader zijn vader vermoord had. Volgens Obi-wan was dit waar: "From a certain point of view".
Ah ik dacht even dat ik wat had gemist in de later geproduceerde fan fictie dat hij wat betreft aan de goede kant staan zo'n grote draaier als Mark genoemd kon worden. Zo'n eenmalige creatieve uiting kan gebeuren.RotJ, waar Luke Skywalker hem op Degobah als Force Ghost confronteert met het feit dat hij had gezegd dat Darth Vader zijn vader vermoord had. Volgens Obi-wan was dit waar: "From a certain point of view".
Ik weet niet wat ik erger vind, dst jij dit moet vragen, of dat ik dit niet eens hoef te googlen, maar het zo oplepel.
Voor degenen die zich afvragen waar dit over gaat:RotJ, waar Luke Skywalker hem op Degobah als Force Ghost confronteert met het feit dat hij had gezegd dat Darth Vader zijn vader vermoord had. Volgens Obi-wan was dit waar: "From a certain point of view".
Ik weet niet wat ik erger vind, dat jij dit moet vragen, of dat ik dit niet eens hoef te googlen, maar het zo oplepel.
Oh, echt slecht waren de laatste regeringen dus niet.

Dat jij dit oplepelt, zonder enige twijfel. Ik heb geen van die films af kunnen kijken, zo slecht zijn ze. Sloom (de oude films dan), slecht acteerwerk, slecht bewerkt qua overgang tussen scènes, die rechtstreeks uit PowerPoint lijken te komen en het allerslechtste dialoog dat ik ooit in films ben tegengekomen. Ik kon er alleen maar heel hard om lachen.RotJ, waar Luke Skywalker hem op Degobah als Force Ghost confronteert met het feit dat hij had gezegd dat Darth Vader zijn vader vermoord had. Volgens Obi-wan was dit waar: "From a certain point of view".
Ik weet niet wat ik erger vind, dat jij dit moet vragen, of dat ik dit niet eens hoef te googlen, maar het zo oplepel.
Ben je net uit de puberteit?Dat jij dit oplepelt, zonder enige twijfel. Ik heb geen van die films af kunnen kijken, zo slecht zijn ze. Sloom (de oude films dan), slecht acteerwerk, slecht bewerkt qua overgang tussen scènes, die rechtstreeks uit PowerPoint lijken te komen en het allerslechtste dialoog dat ik ooit in films ben tegengekomen. Ik kon er alleen maar heel hard om lachen.
Ik ben dichterbij mijn aanstaande midlifecrisis.
Dat jij dit oplepelt, zonder enige twijfel. Ik heb geen van die films af kunnen kijken, zo slecht zijn ze. Sloom (de oude films dan), slecht acteerwerk, slecht bewerkt qua overgang tussen scènes, die rechtstreeks uit PowerPoint lijken te komen en het allerslechtste dialoog dat ik ooit in films ben tegengekomen. Ik kon er alleen maar heel hard om lachen.
STFU! 
Dat jij dit oplepelt, zonder enige twijfel. Ik heb geen van die films af kunnen kijken, zo slecht zijn ze. Sloom (de oude films dan), slecht acteerwerk, slecht bewerkt qua overgang tussen scènes, die rechtstreeks uit PowerPoint lijken te komen en het allerslechtste dialoog dat ik ooit in films ben tegengekomen. Ik kon er alleen maar heel hard om lachen.
Dat was Obi Wan Nairobi.
Iets met de spijker op zijn kop slaanDat jij dit oplepelt, zonder enige twijfel. Ik heb geen van die films af kunnen kijken, zo slecht zijn ze. Sloom (de oude films dan), slecht acteerwerk, slecht bewerkt qua overgang tussen scènes, die rechtstreeks uit PowerPoint lijken te komen en het allerslechtste dialoog dat ik ooit in films ben tegengekomen. Ik kon er alleen maar heel hard om lachen.
Je doet me groot verdriet. Ik weet wel wat ik nu ga doen!!
Sand people?Obi Wan Ken-o(ok)-b(edr)i(egen), het is wat verbasterd, die Sand People zijn al even precies met hun uitspraak als met een blaster richten.
Masturberen?Je doet me groot verdriet. Ik weet wel wat ik nu ga doen!!