Fitness Seller

Sticky Tweede Kamer/ NL Politiek

Nieuwe definitie van "Kabinet":Verzameling omhooggevallen narcistische aanstuurbare querulanten met ernstige persoonlijkheidsstoornissen die namens belanghebbenden in de coulissen beleid doordrukken dat zij zelf niet hebben gemaakt, niet hebben begrepen en dat ingaat tegen de belangen van iedereen die op moet draaien voor hun veel te hoge salarissen.

:bj:

1705663127060.png
FVD en DENK, typisch.
:roflol:

Wat zouden de gevolgen kunnen zijn als de meerderheid voor had gestemd?
Het kabinet is al demissionair, hoogstens zal je kunnen forceren dat alle bewindslieden vervangen worden, dat lijkt me echt iets wat de stabiliteit en de formatie ten goede komt.

Grote kans dat tegen de tijd dat er een nieuw kabinet zit alle D66-bewindslieden al vervangen zijn in het huidige tempo

Het kabinet is al demissionair,
Haha tuurlijk, alleen rolt de machine door alsof ze er nog gewoon zitten, wat dus ook zo is

WTF gast :D ???

Haha tuurlijk, alleen rolt de machine door alsof ze er nog gewoon zitten, wat dus ook zo is

WTF gast :D ???
De wereld staat niet stil omdat hier over grondrechten wordt gepraat in de formatie.

Mogelijk is dit onderdeel van het sollicitatietraject waarin Rutte op zoek is naar een andere bijbaan, naast z'n full time betrekking in het onderwijs wat hij zou gaan doen na de politiek.

In dit geval vind ik het zelf ook een geslaagde verbetering. :thumb:

Feit is wel dat het met dit soort functies vaak wel zo werkt. Weet je nog die "Spitzenkandidat" bij de verkiezingen voor het EP: Manfred Weber of Timmerfranz zou wel ff de nieuwe voorzitter van de EC worden.

Dat was wel een lichte overschatting van de democratie en van heel veel mensen, zeker ook in NL die zich in de maling lieten nemen. Ik herinner mij nog steeds mijn verbazing toen ik hoorde dat de PvdA met Timmermans de grootste was geworden, met zulk dom stemvee wordt het nooit wat met de democratie.
:roflol:

Laatst bewerkt:
Ik zou niet weten of ze dan wel weg moeten.

Van wie? De wet houden ze zich sowieso niet aan, of op zijn minst is die erg rekbaar gebleken de afgelopen jaren.
Demissionair betekent alleen maar meer macht in de huidige vorm.

Groetjes,
Rutte.

Waren deze lui niet eens ontslagen?

Van wie? De wet houden ze zich sowieso niet aan, of op zijn minst is die erg rekbaar gebleken de afgelopen jaren.
Demissionair betekent alleen maar meer macht in de huidige vorm.

Groetjes,
Rutte.
You can't win, Vonk.

If you strike me down, I shall become more powerful than you can possibly imagine.

-Obi Wan Rutte-

You can't win, Vonk.

If you strike me down, I shall become more powerful than you can possibly imagine.

-Obi Wan Rutte-
Dat heeft ie toch ook een keer grappend gezegd, dat die formatie nog wel ff kan duren en dat hij dan lekker doorregeert?

• Like
Waarderingen: Vonk
Obi Wan stond toch aan de goede kant?

Terug
Naar boven