- Waardering
- 11.759
- Lengte
- 1m71
- Massa
- 86kg
- Vetpercentage
- 10%
Discord clubje oprichten. Als ik jou 100 euro geef mag ik je dan ook toevoegen?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Discord clubje oprichten. Als ik jou 100 euro geef mag ik je dan ook toevoegen?
Een anti azzy discord oprichten ? 😋Je doet me groot verdriet. Ik weet wel wat ik nu ga doen!!
Pren, ik ben je vader.Dat jij dit oplepelt, zonder enige twijfel. Ik heb geen van die films af kunnen kijken, zo slecht zijn ze. Sloom (de oude films dan), slecht acteerwerk, slecht bewerkt qua overgang tussen scènes, die rechtstreeks uit PowerPoint lijken te komen en het allerslechtste dialoog dat ik ooit in films ben tegengekomen. Ik kon er alleen maar heel hard om lachen.
100 euro aan korting op je OnlyFans?Discord clubje oprichten. Als ik jou 100 euro geef mag ik je dan ook toevoegen?
Zodra jij een foto van je opblaas dubbel D met ons deelt.
Dubbel D i am in , mits ze stevig zijnZodra jij een foto van je opblaas dubbel D met ons deelt.
Gelukkig had mijn Vrouw na ons 2de kind zelf die ingeving ❤️Moet sowieso niet natty zijn, daar kom ik mijn bed niet meer voor uit.
Gelukkig had mijn Vrouw na ons 2de kind zelf die ingeving ❤️
Vasthouden die dame , zijn maar weinig vrouwen die dat zelf in zien .Mijn vriendin zegt dat ze pas na ons eerste kind haar t**ten wil fixen. Is gelijk ook een van de voornaamste redenen van mijn kinderwens.
Mijn vriendin zegt dat ze pas na ons eerste kind haar t**ten wil fixen. Is gelijk ook een van de voornaamste redenen van mijn kinderwens.

Natty is niet beter? Why?Moet sowieso niet natty zijn, daar kom ik mijn bed niet meer voor uit.
Wet verplaatsing bevolking? Alle sociale huur naar asielzoekers (gebeurt al).Hoe gaan ze dat nou eigenlijk allemaal doen? Er was toch een woningentekort?
Je vergeet de 18k volgend jaar en de 18k het jaar daarop, en de 18k daarop.Wordt echt tijd dat ze dit gaan inbinden. Nu 18.000 is met gezins/familiehereniging zo 40.000 binnen paar jaar tijd.
Dat bedoel ik. Er komen jaarlijks stilletjes 70-100.000 bijJe vergeet de 18k volgend jaar en de 18k het jaar daarop, en de 18k daarop.
Plus al hun gezinsvereniging.
Totaal onhoudbaar. Mooi. Hoe eerder de bom barst hoe beter.