- Waardering
- 25.458
- Lengte
- 1m83
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
De eeuwige discussie over de Loon/prijs- spiraal, om de eoa reden is dat nooit relevant als het om management-salarissen of aandeelhoudersuitkeringen gaat.
Wel van mijn bericht. zie alleen dat ik het artikel was vergeten. zie editDe eeuwige discussie over de Loon/prijs- spiraal, om de eoa reden is dat nooit relevant als het om management-salarissen of aandeelhoudersuitkeringen gaat.
Maar dat was niet het punt van de opmerking en van de post.
Eigenlijk zijn ze zelf slachtoffer. Schuld van de blanke mensch en kolonisatie.![]()
Nieuw beeld van daders seksuele uitbuiting: bijna 90 procent heeft migratieachtergrond en ze vallen na straf terug in oud gedrag
Daders van seksuele uitbuiting hebben opvallend vaak een migratieachtergrond en blijven ook na hun straf vrouwen uitbuiten. Keer op keer gaan ze opnieuw de fout in. In hun jeugd waren ze vaak zelf slachtoffer doordat ze opgroeiden in een onveilige thuissituatie vol geweld.www.ad.nl
Jemig hoe kan dat?
Daar komt het uiteindelijk wel op neer. Want gevangenis straf werkt niet staat in het artikel. Daar worden ze slimmer van.Eigenlijk zijn ze zelf slachtoffer. Schuld van de blanke mensch en kolonisatie.
Bizar. Jaar of 10 geleden toen ik nog in NL woonde was een pakje altijd rond de 5 euro als ik het me goed herinner.![]()
Pakje shag 8 euro duurder, ook sigaretten kosten een stuk meer
Een pakje shag wordt vanaf 1 april maar liefst 8 euro duurder door een verhoging van de accijnzen. Het is de grootste verhoging ooit. Ook de prijs van een pakje sigaretten wordt flink hoger.www.nu.nl
De vraag stellen is hem beantwoorden.![]()
Baudet zegt dat FVD niet aanwezig is bij Kamerdebat over inmenging Rusland
Forum voor Democratie is niet aanwezig bij het Kamerdebat over Russische invloeden, meldt partijleider Thierry Baudet via X. In een verklaring noemt hij het debat gekibbel en gespeculeer. Hij ontkent opnieuw dat zijn partij (financiële) banden heeft met het Kremlin.www.nu.nl
Waarom komen ze niet eens met bewijs? Ze kunnen toch alles zien qua geldstromen, dus zo moeilijk moet dat niet zijn.
), je 1,5 m afstand moest houden in de lift, je in restaurants 2 uur lang je mondkapje niet op hoefde te doen totdat je ff naar toilet moest, je na 8 uur 's avonds een risico voor de volksgezondheid vormde wanneer je in je eentje door een verlaten bos liep, en dezelfde r**ards die dachten dat het einde der tijden was aangebroken en toiletpapier het meest waardevolle en nuttige bezit vonden om te overleven.Het meest kwalijke vind ik dat het Oekraïne Referendum er ook wordt bijgesleept.![]()
Baudet zegt dat FVD niet aanwezig is bij Kamerdebat over inmenging Rusland
Forum voor Democratie is niet aanwezig bij het Kamerdebat over Russische invloeden, meldt partijleider Thierry Baudet via X. In een verklaring noemt hij het debat gekibbel en gespeculeer. Hij ontkent opnieuw dat zijn partij (financiële) banden heeft met het Kremlin.www.nu.nl
Waarom komen ze niet eens met bewijs? Ze kunnen toch alles zien qua geldstromen, dus zo moeilijk moet dat niet zijn.
Hmmm. Komt me bekend voor. Hebben we dit eerder gezien in de geschiedenis?Het is makkelijker werken als het sentiment is dat EU-kritisch gelijk gesteld wordt aan pro-Russisch.
De vorige verkiezingen en, als je het iets breder trekt, alle verkiezingen daarvoor.Hmmm. Komt me bekend voor. Hebben we dit eerder gezien in de geschiedenis?