MuscleMeat

Sticky Tweede Kamer/ NL Politiek

Bezoekers in dit topic

• 1708788502251.png

Haha en dit he, ik zei toch dat er werkelijk niets van zijn verkiezingsprogramma zou overblijven, als het al zover komt dat ie gaat meeregeren.

1708789604509.png

Haha en dit he, ik zei toch dat er werkelijk niets van zijn verkiezingsprogramma zou overblijven, als het al zover komt dat ie gaat meeregeren.

Bekijk bijlage 616607

Verloochen jezelf en wordt onderdeel van hetgeen je jarenlang probeerde te bestrijden.

Net zo lang water bij de wijn, totdat je ook mee mag doen.
    Geef alles maar op voor lidmaatschap van de slangenkuil, oen.

Oh ja nog even en het is 'onze' schuld. Ik vind Omztigt een super vent maar niet als politicus. Dit type hoort als een boekhouder of calculator ergens in een achteraf kamertje rustig zijn werk te kunnen doen.

Page Book GIF by US National Archives
    Met "we" bedoel ik in de eerste plaats mensen die massaal op hem gestemd hebben. Daarnaast is hij mogelijk iets te vaak genaaid door andere politici.

De grijns van Timmermans wordt met de dag breder. De pogingen om een rechts kabinet te vormen lopen hoe dan ook dood, omdat NSC en in mindere mate VVD niet met Wilders in zee durven. Maar eerst moeten alle opties om tot een rechts kabinet (in welke vorm dan ook) te komen volledig worden uitgemolken en voor iedereen glashelder worden dat het nooit gaat lukken, anders komt de boze burger die om een rechts kabinet vroeg in opstand.

Back
    Naar boven