Fitness Seller

Sticky Tweede Kamer/ NL Politiek

Bezoekers in dit topic

• Er staat me iets van bij dat het niet kies werd gevonden als bewindslieden probeerden de Eerste Kamer te beïnvloeden. Of is die ongeschreven regel enkel selectief van toepassing?

Bij Vijlbrief denk je voor het eerst dat het niet alleen maar een D66'er is die al een ander baantje heeft.
    Er staat me iets van bij dat het niet kies werd gevonden als bewindslieden probeerden de Eerste Kamer te beïnvloeden. Of is die ongeschreven regel enkel selectief van toepassing?
    Als je en demissionair bent en vleugellam wordt gemaakt zou ik ook een dikke vinger klaar hebben liggen.

Laatst bewerkt:
    • Like
    Waarderingen: Pren
    In de wet staat dacht ik dat ze er een betonnenplug in gaan storten, dan snap ik de EK wel, gewoon de afsluiter dichtdraaien is een slimmere optie.

De vorige verkiezingen en, als je het iets breder trekt, alle verkiezingen daarvoor.
    Iets met WWII en Duitsland enzo.

In ander nieuws.
    remember_1bbd5b15ef.png

Je zal maar op die partij gestemd hebben.

Laatst bewerkt:
    Verhitte discussie
    Het kwam niet eens tot een discussie. Ze dreigden even tot een inhoudelijk principedebat te komen maar gelukkig werd dat snel afgekapt door sven en wat grappige tekeninkjes omdat er maar 6 minuten, 12 seconden en 43 honderdsten per onderwerp is en omdat die dikke thomas de helft van de show moet vullen met onzin

Back
    Naar boven