AndroidHealthClinic

Sticky Tweede Kamer/ NL Politiek

Bezoekers in dit topic

• Is dat dezelfde Chris Aalberts die fan is van Sigrid Kaag en haar zelfs als premier wilde?
    Schermafbeelding-2020-11-05-om-21.05.10.png

Binnen één á twee weken is Dilan Yeşilgöz premier, dan gaat het spel echt beginnen, kans dat ze het blijft. Voor Rutte "functie elders", NAVO.
    Pieter is controlled opposition :aluhoedje:

Riemen vast we zijn begonnen!
    Ik durf hier wel met je om te wedden (als het mag van je moeder).
    Staat bij deze genoteerd.

Ik ben wel blij verrast met de keuze van Wilders om Kim Putters voor te stellen als nieuwe informateur. Ik ken hem voornamelijk als directeur van van het Sociaal en Cultureel Planbureau en in die rol was hij bijzonder goed in het op een begrijpelijke manier uitleggen van soms ingewikkelde kwesties in interviews, aan tafel bij talkshows, etc. Als hij te gast was, luisterde ik altijd aandachtig. Wil natuurlijk niet zeggen dat hij ook een goede informateur is, maar ik heb er wel vertrouwen in.

Ik ben wel blij verrast met de keuze van Wilders om Kim Putters voor te stellen als nieuwe informateur. Ik ken hem voornamelijk als directeur van van het Sociaal en Cultureel Planbureau en in die rol was hij bijzonder goed in het op een begrijpelijke manier uitleggen van soms ingewikkelde kwesties in interviews, aan tafel bij talkshows, etc. Als hij te gast was, luisterde ik altijd aandachtig. Wil natuurlijk niet zeggen dat hij ook een goede informateur is, maar ik heb er wel vertrouwen in.
    Hij heeft in de rol als directeur van het SCP ook nij minimaal 1 formatie aangeschoven in het verleden. Dat het weer een PvdA'er betreft is wel slim vind ik.

Hij heeft in de rol als directeur van het SCP ook nij minimaal 1 formatie aangeschoven in het verleden. Dat het weer een PvdA'er betreft is wel slim vind ik.
    Ook Kim Putters heeft zich bij herhaling kritisch uitgelaten over maatschappelijke ontwikkelingen. Het is een slimme en acceptabele keuze.

Back
    Naar boven