MuscleMeat

Sticky Tweede Kamer/ NL Politiek

Bezoekers in dit topic

Iemand met én de Oekrainse én de Israëlische vlag in zijn naam op Twitter is een heel zwaar geval.

Dit is zware geval is volgens mij een lid geweest van de hofstadgroep.

• Like
Waarderingen: Pren

Bezuinigen voor Oekraïne. 🙁
Benieuwd wat er uit de voorjaarsnota komt.

Bezuinigen voor Oekraïne. 🙁
Benieuwd wat er uit de voorjaarsnota komt.
Lekker tactisch ook weer van de VVD. Krijgen zeker hun zin niet bij de onderhandelingen.

1713177422322.png

Hoeveel geld zou er vrijgemaakt worden voor de Groningers met aardbevingsschade en voor de slachtoffers van de toeslag affaire?

Zouden die ook een luxe all-inclusive cruise krijgen als tegemoetkoming van alle scheuren in hun muren?

Dit land is helemaal de weg kwijt.

Best lucratief, mensenhandel.

Voor €7,7 miljoen had het COA een boerderij gekocht in Bant. Gemeente hield het aanmeldcentrum tegen en nu wordt de boerderij verkocht. Met verlies.
Zeg nou zelf.. Het is toch een knappe prestatie om in deze tijd vastgoed te verkopen met verlies?

Hoeveel geld zou er vrijgemaakt worden voor de Groningers met aardbevingsschade en voor de slachtoffers van de toeslag affaire?

Zouden die ook een luxe all-inclusive cruise krijgen als tegemoetkoming van alle scheuren in hun muren?

Dit land is helemaal de weg kwijt.
Ook op of voor die schepen hebben ze koks nodig.

Ik weet wel iets.
Naar voor die mensen maar fijn voor de begroting. ‘Mysterieus sterven in landsbelang’ klinkt ook echt veel beter dan overlijden aan de gevolgen van Covid19. Misschien dat dat de boel ook wat verzacht voor de nabestaanden.

Ik wacht nog even op een nieuwsbericht van de nationale propaganda omroep dat het de droogste April ooit is.

Back
Naar boven