Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik snap er ook niets van. Zet gewoon kabouter Plop er neer en heel Nederland kan weer rustig slapen.Hoe kan zo'n stuntelende man als Plasterk genoemd worden als eventuele premier?
Hoezo stuntelen? Ik volg het de afgelopen periode te weinigHoe kan zo'n stuntelende man als Plasterk genoemd worden als eventuele premier?
Hoe kan zo'n stuntelende man als Plasterk genoemd worden als eventuele premier?
Gewoon zijn karakter en algehele doen en laten.Hoezo stuntelen? Ik volg het de afgelopen periode te weinig
Linkse grappenmakers zijn niet grappig.Linkse grappenmakers zijn weer flink aan het klagen. Maar snappen hun niet dat dit is wat (meerderheid) mensen willen.
Ligt eraan hoe serieus je hun neemt. Voor mij zitten er niet alleen positieve punten in. Kan mij daarnaast in erg veel punten vinden van dit kabinet. Maar goed eerst zien de komende jaren.
Hij lijkt mij wel iemand die achter de boodschap van Wilders staat, en het toch diplomatiek kan brengen.
Dat ben ik ook deels met je eens, maar ik vond hem nooit lekker uit zijn woorden komen en dat is denk ik wel een vereiste. En er kleeft misschien een schandaal aan hem wat betreft een patent dat onterecht volledig op zijn naam stond.Hij lijkt mij wel iemand die achter de boodschap van Wilders staat, en het toch diplomatiek kan brengen.
Welk patent?Dat ben ik ook deels met je eens, maar ik vond hem nooit lekker uit zijn woorden komen en dat is denk ik wel een vereiste. En er kleeft misschien een schandaal aan hem wat betreft een patent dat onterecht volledig op zijn naam stond.
Voor een kanker medicijn welke verkocht is voor tientallen miljoenen.
retractionwatch.com
Bij dat debat na zijn informateurschap kwam hij erg goed uit z'n woorden tegen Timmermans.Dat ben ik ook deels met je eens, maar ik vond hem nooit lekker uit zijn woorden komen en dat is denk ik wel een vereiste.
Het is ook geen oordeel over zijn kwaliteiten. Hij doet me altijd denken aan een ingenieur bij ons, die heeft/had ook zo’n stuntelige aura om zich heen, maar ook beetje naïef of onschuldig. Onderwijl is het één van de meest gewaardeerde ingenieurs van ons bedrijf wereldwijd geworden.Bij dat debat na zijn informateurschap kwam hij erg goed uit z'n woorden tegen Timmermans.![]()
Ik begrijp wel wat je bedoelt.
Iemand zoals @Steks kan dat trouwens ook errug goedHet is ook geen oordeel over zijn kwaliteiten. Hij doet me altijd denken aan een ingenieur bij ons, die heeft/had ook zo’n stuntelige aura om zich heen, maar ook beetje naïef of onschuldig. Onderwijl is het één van de meest gewaardeerde ingenieurs van ons bedrijf wereldwijd geworden.
Er zijn mensen die zo’n voorkomen ook voor zich kunnen laten werken. Louis Theroux kan dat bijvoorbeeld ook.
Helaas niet.Iemand zoals @Steks kan dat trouwens ook errug goed