- Waardering
- 21.437
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat schijnt Omtzigt getorpedeerd te hebben.Dit kabinet gaat de rit never nooit uitzitten. En Plasterk als premier?
Arme Omtzigt.
Lijkt mij sterk dat Plasterk premier wordt. Hij deed als minister zijn werk niet goed en dat weten sowieso drie partijen daar aan tafel. Recent nog zijn eindverslag als verkenner waar geen touw aan vast te knopen viel.Dat schijnt Omtzigt getorpedeerd te hebben.
Ik vraag me af of we nog wel een kabinet gaan zien dat de rit wel uitzit, zeker met de lange formaties.
Nee, ik was (weer) te laat bij de premiersverkiezingen...Heeft er iemand van jullie op Ronald Plaststerk gestemd?
Merkwaardige gang van zaken, nu is het ook weer flink in de aandacht. Zo klein zijn politici dus, misschien ook Omtzigt.Heeft die Omtzigt nu geëist dat Plasterk publiekelijk z'n excuus ging aanbieden?
Dit kabinet gaat de rit never nooit uitzitten. En Plasterk als premier?
Arme Omtzigt.

Tjah 1 van de weinige punten waar ik mij niet in kan vinden. Ik moest verlicht een warmtepomp en daarmee zonnepanelen. Nu wordt deze groep dubbel gestraft net als de pech generatie met de studiekosten… Daar is trouwens nu wel naar gekeken ;-)Lekker rigoureus ook de salderingsregel afschaffen. Betrouwbare overheid weer.
Heb zelf ook zonnepanelen en zal er niet veel last van hebben maar dit torpedeert een groot deel van die branche zonder dat ze zich er op kunnen voorbereiden.
Mag dat niet dan? Als de "linkse grappenmakers" hadden gewonnen zou de andere partij toch hetzelfde doen?Linkse grappenmakers zijn weer flink aan het klagen. Maar snappen hun niet dat dit is wat (meerderheid) mensen willen.
Al heeft hij mogelijk niet om de excuses gevraagd en is dit mogelijk een eenmansactie van iemand die heel graag premier wil worden.
Zeg nergens dat het niet mag toch?Mag dat niet dan? Als de "linkse grappenmakers" hadden gewonnen zou de andere partij toch hetzelfde doen?
Ik ben zelf zo'n linkse idioot geweest, ontwikkelingswerker in Afrika en tegenwoordig hulpverlener in de ouderenzorg, maar zou nu zo op Wilders stemmen (als ik zou stemmen).Mag dat niet dan? Als de "linkse grappenmakers" hadden gewonnen zou de andere partij toch hetzelfde doen?
Plasterk is een ouwe boef met zijn monopolie op een medicijn tegen kanker.Denk dat Geertje straks zegt; we hebben Plasterk geprobeerd, maar ik wordt het wel zelf![]()