Fitness Seller

Sticky Tweede Kamer/ NL Politiek

Bezoekers in dit topic

Waarschijnlijk heeft Geert Plasterk in zijn broekzak zitten en is het gewoon een marionet poppetje…

Dat lijkt me sterk als je bedenkt dat Plasterk multimiljonair is.
Geld is niet altijd de drijfveer. Vergeet niet hoe belangrijk aanzien, eer en ijdelheid zijn.

FBI heeft er leuke podcasts over. Hoe ze mensen omkopen en waardoor mensen overstag gaan om voor hun als informant te werken :-)

Ik weet nog toen er relletjes waren in Brussel tussen allochtonen en Anderlecht fans dat een Marokkaanse buurtbewoner achteraf zei dat ze dat eens zouden moeten proberen in Marokko zelf. Onze agenten kunnen nog iets leren van de Spaanse politie. Daar krijg je gelijk een paar stompen.

• Like
Waarderingen: GruX
Ik weet nog toen er relletjes waren in Brussel tussen allochtonen en Anderlecht fans dat een Marokkaanse buurtbewoner achteraf zei dat ze dat eens zouden moeten proberen in Marokko zelf. Onze agenten kunnen nog iets leren van de Spaanse politie. Daar krijg je gelijk een paar stompen.
Duitse uitsmijters moet je ook niet mee sollen :p Gaat stukje anders dan in Nederland haha

:D

Laatst bewerkt:
Wat als de partijen het hier niet over eens worden, of heeft de grootste partij in principe het laatste woord wat betreft de invulling van deze ministerspost?

Hoe ga je überhaupt iemand van een andere partij als primus inter pares van deze regering aanstellen met die vier haantjes die in de kamer blijven zitten? Wie heeft bedacht dat dit überhaupt een handig idee was? Begrijp echt niet wat die mensen daar al die maanden hebben zitten doen.

Wat als de partijen het hier niet over eens worden, of heeft de grootste partij in principe het laatste woord wat betreft de invulling van deze ministerspost?
Dat is meer common practice dan staatsrecht maar in principe wel, ja. Dit is wat die andere drie nu ook wel aangeven in elk geval. Ook lekker makkelijk voor ze natuurlijk, laat Geert t maar regelen maar hij mag het niet zelf worden en hij heeft natuurlijk niemand die geschikt is binnen zijn eigen partij want geen leden inderdaad. Ze vertrouwen elkaar ook nog eens allemaal niet.

Nieuwe bestuurscultuur :roflol:

Enige dat ze nog minder graag zien dan elkaar is Frans Timmermans. Wat je ook van hem mag vinden, hij heeft wel ervaring.

Laatst bewerkt:
1716280866593.png

Back
Naar boven