- Waardering
- 2.924
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 98kg
- Vetpercentage
- 8%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat lijkt me sterk als je bedenkt dat Plasterk multimiljonair is.Waarschijnlijk heeft Geert Plasterk in zijn broekzak zitten en is het gewoon een marionet poppetje…
Dan had hij beter Plasser geheten.Waarschijnlijk heeft Geert Plasterk in zijn broekzak zitten en is het gewoon een marionet poppetje…
Geld is niet altijd de drijfveer. Vergeet niet hoe belangrijk aanzien, eer en ijdelheid zijn.Dat lijkt me sterk als je bedenkt dat Plasterk multimiljonair is.
Wie is Geert Plasterk ?Waarschijnlijk heeft Geert Plasterk in zijn broekzak zitten en is het gewoon een marionet poppetje…
Neef van Paulus de boskabouter
Mooi he. Ik zei toch dat de man koekkoek is.Heeft die Omtzigt nu geëist dat Plasterk publiekelijk z'n excuus ging aanbieden?
Dat zie je idd vaker bij wetenschappers als Plasterk. Heel intelligent, maar pokitiek niet de handigsten.
kleine correctie, hele kleine.
Duitse uitsmijters moet je ook niet mee sollenIk weet nog toen er relletjes waren in Brussel tussen allochtonen en Anderlecht fans dat een Marokkaanse buurtbewoner achteraf zei dat ze dat eens zouden moeten proberen in Marokko zelf. Onze agenten kunnen nog iets leren van de Spaanse politie. Daar krijg je gelijk een paar stompen.
Gaat stukje anders dan in Nederland hahaDuitse uitsmijters moet je ook niet mee sollenGaat stukje anders dan in Nederland haha

Dat is meer common practice dan staatsrecht maar in principe wel, ja. Dit is wat die andere drie nu ook wel aangeven in elk geval. Ook lekker makkelijk voor ze natuurlijk, laat Geert t maar regelen maar hij mag het niet zelf worden en hij heeft natuurlijk niemand die geschikt is binnen zijn eigen partij want geen leden inderdaad. Ze vertrouwen elkaar ook nog eens allemaal niet.Wat als de partijen het hier niet over eens worden, of heeft de grootste partij in principe het laatste woord wat betreft de invulling van deze ministerspost?