- Waardering
- 20.609
- Lengte
- 1m65
Ja, vind je? De man kan niet eens premier worden. En op mogelijke minister berust een dusdanig stigma dat het ongetwijfeld invloed heeft op de aanwas.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja, vind je? De man kan niet eens premier worden. En op mogelijke minister berust een dusdanig stigma dat het ongetwijfeld invloed heeft op de aanwas.
Was het alternatief zonder VVD aan het roer beter geweest?Dat denk ik wel.
Er kan amper gebouwd worden, er zijn geen stroomaansluitingen meer, ondernemers zijn in onzekerheid.... enz.
Ligt dat laatste ook niet op zijn minst ook deels aan de kandidaten?Ja, vind je? De man kan niet eens premier worden. En op mogelijke minister berust een dusdanig stigma dat het ongetwijfeld invloed heeft op de aanwas.
Ja, hij heeft aan die onderhandelingstafel het beleid kunnen maken. Wat jij noemt is wel waar, maar zit meer in de personele kant.Ja, vind je? De man kan niet eens premier worden. En op mogelijke minister berust een dusdanig stigma dat het ongetwijfeld invloed heeft op de aanwas.
Gezien het Toeslagenschandaal en Henk Kamp denk ik van wel. Realistisch gezien kan je dat denk ik niet weten.Was het alternatief zonder VVD aan het roer beter geweest?
Beetje een cirkeltje héLigt dat laatste ook niet op zijn minst ook deels aan de kandidaten?
Toegegeven, nog slechter was met sommige partijen een reëele optie.Was het alternatief zonder VVD aan het roer beter geweest?

Over nazi-terminologie en -vergelijkingen gesproken...
Dit, wat politici ook regelmatig doen richting zogenaamd extreem of radicaal rechtse partijen is natuurlijk helemaal prima?
Volgens mij lees ik vooral een aanklacht tegen de "elite" en het gebrek aan democratie in het algemeen en bij de EU in het bijzonder.Beetje elitair. Het laat vooral zien hoe hij zelf vervreemd is van de maatschappij
In Nederland is ongeveer een derde laagopgeleid. Als je van mening bent dat de grootste partijen nu bestaansrecht hebben vanwege wrok vanuit de lageropgeleide mensen, dan gaat er iets fout wat je als lageropgeleid ziet (midden?) of het beeld van de kiezer.Volgens mij lees ik vooral een aanklacht tegen de "elite" en het gebrek aan democratie in het algemeen en bij de EU in het bijzonder.
Bovenal is alleen al die zin met al die "p's" m een genot om te lezen.
"Paars.. potgrond.. populistische... Pim..."
We halen er andere dingen uit. Zijn publiek is wel de "elite".
Over nazi-terminologie en -vergelijkingen gesproken...
Dit, wat politici ook regelmatig doen richting zogenaamd extreem of radicaal rechtse partijen is natuurlijk helemaal prima?
Het artikel, met name de laatste zin suggereert naar mijn mening anders.In Nederland is ongeveer een derde laagopgeleid. Als je van mening bent dat de grootste partijen nu bestaansrecht hebben vanwege wrok vanuit de lageropgeleide mensen, dan gaat er iets fout wat je als lageropgeleid ziet (midden?) of het beeld van de kiezer.
Zijn citaat suggereert dat hij zich daar wel in kan vinden.
'Elite' is waarschijnlijk de groep die voortdurend c.q. gebruikt maar de betekenis niet kent.Volgens mij lees ik vooral een aanklacht tegen de "elite" en het gebrek aan democratie in het algemeen en bij de EU in het bijzonder.
Bovenal is alleen al die zin met al die "p's" m een genot om te lezen.
"Paars.. potgrond.. populistische... Pim..."
We halen er andere dingen uit. Zijn publiek is wel de "elite".