AndroidHealthClinic

Sticky Tweede Kamer/ NL Politiek

Bezoekers in dit topic

Beetje elitair. Het laat vooral zien hoe hij zelf vervreemd is van de maatschappij
Volgens mij lees ik vooral een aanklacht tegen de "elite" en het gebrek aan democratie in het algemeen en bij de EU in het bijzonder.

Bovenal is alleen al die zin met al die "p's" m een genot om te lezen.
"Paars.. potgrond.. populistische... Pim..."

We halen er andere dingen uit. Zijn publiek is wel de "elite".

Laatst bewerkt:
Volgens mij lees ik vooral een aanklacht tegen de "elite" en het gebrek aan democratie in het algemeen en bij de EU in het bijzonder.

In Nederland is ongeveer een derde laagopgeleid. Als je van mening bent dat de grootste partijen nu bestaansrecht hebben vanwege wrok vanuit de lageropgeleide mensen, dan gaat er iets fout wat je als lageropgeleid ziet (midden?) of het beeld van de kiezer.

Zijn citaat suggereert dat hij zich daar wel in kan vinden.

Schermafdruk van 2024-06-15 12-47-20.png

Over nazi-terminologie en -vergelijkingen gesproken...

Dit, wat politici ook regelmatig doen richting zogenaamd extreem of radicaal rechtse partijen is natuurlijk helemaal prima?
Die vertalers zijn het slag mensen die ook met arafat sjaaltjes om 'faggots for Palestine' lopen te scanderen.

En natuurlijk een blauwgele vlag als avatar hebben op hun socials.

In Nederland is ongeveer een derde laagopgeleid. Als je van mening bent dat de grootste partijen nu bestaansrecht hebben vanwege wrok vanuit de lageropgeleide mensen, dan gaat er iets fout wat je als lageropgeleid ziet (midden?) of het beeld van de kiezer.

Zijn citaat suggereert dat hij zich daar wel in kan vinden.
Het artikel, met name de laatste zin suggereert naar mijn mening anders.

'Elite' is waarschijnlijk de groep die voortdurend c.q. gebruikt maar de betekenis niet kent.

Laatst bewerkt:
Back
Naar boven