AndroidHealthClinic

Sticky Tweede Kamer/ NL Politiek

• Like
Waarderingen: Pren
Help me even herinneren welke "onderwijspartij" jaren regeringsverantwoordelijkheid had voor het ministerie van Onderwijs en Wetenschappen?

Er is werkelijk niets zo hypocriet als een D66'er.

De VVD is de werkgeverspartij, vandaar dat die zich zo op asiel focussen.

De VVD is de werkgeverspartij, vandaar dat die zich zo op asiel focussen.

Zie jij het de komende jaren nog op een positieve manier veranderen? Iedereen liegt en bedriegt de boel bij elkaar en definieert zaken op een slinkse wijze anders dan hun tegenstander waardoor een normaal debat onmogelijk is geworden.

Help me even herinneren welke "onderwijspartij" jaren regeringsverantwoordelijkheid had voor het ministerie van Onderwijs en Wetenschappen?

Er is werkelijk niets zo hypocriet als een D66'er.

Dat is onderdeel van haar aanname en rol als (voormalig) soap-actrice in de 2e kamer!

Zie jij het de komende jaren nog op een positieve manier veranderen? Iedereen liegt en bedriegt de boel bij elkaar en definieert zaken op een slinkse wijze anders dan hun tegenstander waardoor een normaal debat onmogelijk is geworden.
Met o.a. het Toeslagenschandaal is mijn vertrouwen in de politiek wel ernstig beschadigd. Ook de wetenschap dat polariseren werkt en filmpjes voor Social Media of oneliners om het journaal te halen belangrijk zijn om te scoren geeft ook weinig hoop voor de toekomst.

Aan de andere kant komt er nu een regeerakkoord en dan is er na het reces daadwerkelijk een plan om inhoudelijk over te praten.

Maar het selectief omgaan met feiten en framen moet dan wel een tandje minder. Ik hoop dat er mensen zijn die daartoe bereid zijn.

Aan de andere kant komt er nu een regeerakkoord en dan is er na het reces daadwerkelijk een plan om inhoudelijk over te praten.

Maar het selectief omgaan met feiten en framen moet dan wel een tandje minder. Ik hoop dat er mensen zijn die daartoe bereid zijn.
Klaroengeschal in den Hooge voor je positieve insteek, maar helaas kan ik dat soort optimisme niet (langer meer) met je delen..

Met o.a. het Toeslagenschandaal is mijn vertrouwen in de politiek wel ernstig beschadigd. Ook de wetenschap dat polariseren werkt en filmpjes voor Social Media of oneliners om het journaal te halen belangrijk zijn om te scoren geeft ook weinig hoop voor de toekomst.

Ik voel hoe langer hoe meer sympathie voor het niet langer filmen/publiceren van kamerdebatten. Dan wordt het wat minder een moment om het eigen gelijk te propageren voor de eigen achterban thuis en wat meer een inhoudelijk debat. Men is nu namelijk alleen bezig met zenden en volharden in het eigen gelijk. Er wordt niet meer geluisterd.

Dat er wat betreft het tegengaan van "een dreigende sfeer" richting sommige politici meer wordt gedaan of harder wordt gestraft dan rond anderen.

Morgen staan zes Nederlandse verdachten terecht op een speciale zitting bij de rechtbank in Den Haag. Zij worden verdacht van het bedreigen van toenmalige Kamerleden als Kauthar Bouchallikht en Sjoerd Sjoerdsma, maar bijvoorbeeld ook oud-ministers Hugo de Jonge en Dilan Yesilgöz.
100 uur werkstraf voor bedreigen Jesse Klaver via Twitter
Negen maanden cel voor opruiing en het bedreigen van premier Rutte
Vijf maanden in hoger beroep voor bedreigen Kaag met fakkel

Dat er wat betreft het tegengaan van "een dreigende sfeer" richting sommige politici meer wordt gedaan of harder wordt gestraft dan rond anderen.

Sterker nog: fysiek geweld gebruiken tegen bepaalde personen blijft onbestraft, terwijl je voor een “bedreigende” tweet naar of over anderen de gevangenis in moet.

Thierry is al lang vogelvrij verklaard door de Nederlandse staat.

Mooi stukje van Renske Leijten.

Sommige PvdA'ers worden wakker, beetje laat, maar toch.

Maakt nie uit toch

Terug
Naar boven