XXL Nutrition

tweede kuurtje

Ga eerst eens deftig eten en zet het kuren uit je hoofd!

RIDDICK zei:
gyno? maarja ik ben dus echt heel dik geweest en dat heeft tot gevolg dat ik nogal last heb van los vel die stats heb ik laten meten in een sport school

Ik zou maar opassen met gyno. Volgens mij kan het soms heel lastig verholpen worden als het in een ernstige fase beland. Maar sommige mensen hier weten hier meer vanaf.

• Topic Starter Topic Starter
gyno

ik heb dus al zolang als ik me kan herinderen last van b*ch tits ik vindt het heel jammer dat ik geen foto heb van vroeger maarja beeld je maar eens een jochie van 8a9 jaar in die zon 85 kilo woog en ongeveer160 in me puber tijd groeide ik niet alleen de lucht in maar ook de breedte waardoor ik op met top punt 125 kilo woog en ik maar 183 ben en die 125 kan zelfs nog meer zijn geweest ik heb toen een meid onmoet die ik echt leuk vond maar niks van me moest weten als vriendje ik hierdoor in een behoorlijke dip zodat ik gewoon weken niet at en als ik at was het om dat ik anders van me stokje viel maar naar 4a5 maand was ik 45kilo kwijt maar ik had een grote slobbertrui van vel aan toen was ik 20 en trainde inmiddels ook ben daarna nog een jaartje in het leger geweest en naar die tijd was ik inmiddels alweer beetje aan het jojo efect geweest maar nu begin dit jaar had ik me gewicht beetje onder controle(wel een hele laage stofwisseling)en ben hard gaan trainenben van begin dit jaar naar nu van 30%vet naar17% gegaan ik ben hierzelf heel tevreden over en die b*ch tits neem ik op de koop toe helaas maar hoord nou eenmaal bij mij :)

van 30% naar 17% vind ik heel netjes! respect daarvoor!

• Topic Starter Topic Starter
KaLe zei:
van 30% naar 17% vind ik heel netjes! respect daarvoor!
dank je en wat betreft die voeding mijn training buddys waar ik ook eet leten daar echt wel goed op voor mij een is sporttrainer en is in voorbereiding vooor het nk

veel humor weer de laatste tijd.

Terug
Naar boven