Twenty6
Novice
- Waardering
- 0
- Lengte
- 1m67
- Massa
- 77kg
Hallo allemaal
Nu ramadan voorbij is wil ik beginnen met een goede voedingsschema
ik Train al bijna 2 jaar, zonder voedingsschema,
Ik merk gewoon dat ik niet meer mijn doel kan behalen met alleen sporten omdat ik niet goed eet.
Snoepjes Cola Fanta Chocola Taart gebakjes zulke dingen eet ik allang niet meer, maar ik eet ook niet regelmatig. Er zit geen regelmaat in mijn voeding soms eet ik 5 uurtjes niks, ik denk ook dat ik daarom niet afval en juist aankom omdat ik s'avonds dan wel hele maaltijden naar binnen werk.
Eerst even mijn leeftijd lengte gewicht & vetpercentage:
Leeftijd: 19jaar
Lengte: 168cm
Gewicht: 75kilo
Vetpercentage: 21.9%
( Vetpecentage heb ik berekend via dit website: http://www.dietenlijst.nl/vetpercentage/
Uitkomst:
Vetpercentage 21.9%
Aantal kilo vet: 16,4 kg
Vetvrije massa: 58.6 kg
)
Ik heb al de voedingsschema Excel bestand bekeken en wil die ook wel gebruiken alleen plaats ik even een voedingsschema hier om te kijken of het dan wel goed gaat. (moet ik nou de Harris-Benedict methode gebruiken of Kath?)
Ik wil dus nu eerst afvallen qua vetpercentage, Cutten ? daarnaast wil ik ook beginnen met WheyShake maar ik heb daar helemaal geen ervaring mee.
ik sta ongeveer altijd om 10 uur op
10:00
1x Appel
2x Ei gekookt
200g Havermout of Cheerios ?
2 beker Volle melk (mengen)
12:00
Kipfile beleg
Appel
Kwark Mager
sinaasappelsap
14:00
Walnoten
kwark(mager)
Zalm in blik
Appelsap
16:00
Aardappelen
60 gram kipfilet
Whey proteine ?
17:00 - 19:00 Fitness
+ - 20:00 (~~ na fitness)
Gehakt
Whey proteine
Appel
Volgens www.Swole.me is mijn doel 2380 kcal om vet te verliezen. Ik wil dus 4 a 5 kilo vetverliezen, ongeveer 15% vetpercentage. Ik vind het heel erg moeilijk om een voedingsschema te maken. Ik weet ook helemaal niet hoeveel gram nou zo'n kipfilet beleg is..
Nu ramadan voorbij is wil ik beginnen met een goede voedingsschema
ik Train al bijna 2 jaar, zonder voedingsschema,
Ik merk gewoon dat ik niet meer mijn doel kan behalen met alleen sporten omdat ik niet goed eet.
Snoepjes Cola Fanta Chocola Taart gebakjes zulke dingen eet ik allang niet meer, maar ik eet ook niet regelmatig. Er zit geen regelmaat in mijn voeding soms eet ik 5 uurtjes niks, ik denk ook dat ik daarom niet afval en juist aankom omdat ik s'avonds dan wel hele maaltijden naar binnen werk.
Eerst even mijn leeftijd lengte gewicht & vetpercentage:
Leeftijd: 19jaar
Lengte: 168cm
Gewicht: 75kilo
Vetpercentage: 21.9%
( Vetpecentage heb ik berekend via dit website: http://www.dietenlijst.nl/vetpercentage/
Uitkomst:
Vetpercentage 21.9%
Aantal kilo vet: 16,4 kg
Vetvrije massa: 58.6 kg
)
"(snelle trainingsschema)
Ik train 3x perweek:
Altijd Buikspieren en Cardio(na KT) halfuurtje hardlopen 8km/h
Maandag: Biceps, Rug, onderarmen pols etc.
Woensdag: Tricpes, Borst, vleugel
Vrijdag: Schouders, benen, onderarmen pols etc."
Ik train 3x perweek:
Altijd Buikspieren en Cardio(na KT) halfuurtje hardlopen 8km/h
Maandag: Biceps, Rug, onderarmen pols etc.
Woensdag: Tricpes, Borst, vleugel
Vrijdag: Schouders, benen, onderarmen pols etc."
Ik heb al de voedingsschema Excel bestand bekeken en wil die ook wel gebruiken alleen plaats ik even een voedingsschema hier om te kijken of het dan wel goed gaat. (moet ik nou de Harris-Benedict methode gebruiken of Kath?)
Ik wil dus nu eerst afvallen qua vetpercentage, Cutten ? daarnaast wil ik ook beginnen met WheyShake maar ik heb daar helemaal geen ervaring mee.
ik sta ongeveer altijd om 10 uur op
10:00
1x Appel
2x Ei gekookt
200g Havermout of Cheerios ?
2 beker Volle melk (mengen)
12:00
Kipfile beleg
Appel
Kwark Mager
sinaasappelsap
14:00
Walnoten
kwark(mager)
Zalm in blik
Appelsap
16:00
Aardappelen
60 gram kipfilet
Whey proteine ?
17:00 - 19:00 Fitness
+ - 20:00 (~~ na fitness)
Gehakt
Whey proteine
Appel
Volgens www.Swole.me is mijn doel 2380 kcal om vet te verliezen. Ik wil dus 4 a 5 kilo vetverliezen, ongeveer 15% vetpercentage. Ik vind het heel erg moeilijk om een voedingsschema te maken. Ik weet ook helemaal niet hoeveel gram nou zo'n kipfilet beleg is..

.