XXL Nutrition

UB/LB vierdaags schema

Juist dat is waar ik op doelde ; niet in evenwicht en omdat je er dan meerdere oefeningen bij gaat doen kom je op zo'n totaal dat je veel tijd nodig gaat hebben en miss beter kunt gaan splitten .

meer massa ; in die zin dat je iedere spiergroep ( naar mijn mening ) beter kunt aanpakken met een split ipv maar 1 oefening te doen ,...

Maar zoals ik al zeg is dat mijn mening :D
Als jullie het zo willen doen houd ik je niet tegen hoor ;)
Ik zou zelf een UB/LB schema ook niet zo splitten, maar als hij zich daarbij goed voelt moet hij het zo doen.

hey ik heb vraagje heren ik doe nu al 2,5 jaar boxe en 2,5 jaar fitnisseen en ik vroeg me af of iemand mij kunt helpe met een goeie schema om mooi lichaam opte bouwe op volgorde wie kan me er mee helpe ik hoor het van julie doei groetjes uzeyir

• Topic Starter Topic Starter
Niet lullig bedoeld maar je traint 4 dgn per week !!
Is het dan niet gewoon beter om een split te pakken voor je , vooral als je massa wilt pakken lijkt mij dat een beter idee .

Zeker omdat je van 3 groepen maar 1 oefening per x doet
1 oefening rug
1 oefening triceps
1 oefening biceps

Weer niet lullig bedoeld maar weten die spieren wel dat ze getraind worden na maar 1 oefening ?? :rolleyes: :rolleyes:

Btw wat zijn je stats en hoe lang tain je al ?

??? ??? ??? Eerst doe ik te veel isolatie, dan weer te weinig. Ik laat het zo en kijk wel hoe het gaat (nog wat kleine aanpassingen hier en daar). Ik train bijna 5 maanden, waarvan laatste maand heel weinig ivm blessure. Ik ben 1.85 en weeg 85 kilootjes. Trouwens weinig rug? Vergeet niet dat de rug bij het deadliften flink aangepakt wordt en bij het squaten moetie ook meewerken. Dat zit wel goed denk ik hoor. Daarnaast zou ik bij beide UB dagen een triceps en een biceps oef kunnen doen (b.v skullcrushers erbij en preacher curls oid).

??? ??? ??? Eerst doe ik te veel isolatie, dan weer te weinig. Ik laat het zo en kijk wel hoe het gaat (nog wat kleine aanpassingen hier en daar). Ik train bijna 5 maanden, waarvan laatste maand heel weinig ivm blessure. Ik ben 1.85 en weeg 85 kilootjes. Trouwens weinig rug? Vergeet niet dat de rug bij het deadliften flink aangepakt wordt en bij het squaten moetie ook meewerken. Dat zit wel goed denk ik hoor. Daarnaast zou ik bij beide UB dagen een triceps en een biceps oefening kunnen doen (b.v skullcrushers erbij en preacher curls oid).
Idd, begin er nu gewoon maar mee te trainen. Als het toch niet goed zou werken, merk je dat vanzelf wel.

Als ik merk dat het niet lekker werkt kan ik er altijd nog wat bij gooien. Morgen ga ik hiermee beginnen. Nu alleen nog ff de setjes/reps erbij:rolleyes:

gaat iemand me nog helpe?

--------------------------------------------------------------------------------

hey ik heb vraagje heren ik doe nu al 2,5 jaar boxe en 2,5 jaar fitnisseen en ik vroeg me af of iemand mij kunt helpe met een goeie schema om mooi lichaam opte bouwe op volgorde wie kan me er mee helpe ik hoor het van julie doei groetjes uzeyir

jongen open een eigen topic en ga niet je vraag in iemand ander zn topic vragen.

daar vindtje nix ik moet iemand hebbe die mij ken uitlege hoe ik ken doen want ik wil een goeie schema jonge

Daarom zegt hij ook OPEN een eigen topic.

gaat iemand me nog helpe?

--------------------------------------------------------------------------------

daar vindtje nix ik moet iemand hebbe die mij ken uitlege hoe ik ken doen want ik wil een goeie schema jonge

:roflol:

Ma UB
DB Flyes (flat) 10/8/8/6
BB benchpress 5/5/5/5/5
BB Military press 10/8/6/8/10
BB Bent over rows 10/8/6/8/10
DB Curls 8/8/8
DB lying rear lateral raises 8/8/8

Do UB
DB Flyes (incline) 10/8/8/6
BB benchpress 5/5/5/5/5
BB Behind neck press 10/8/6/8/10
DB Bent over row 10/8/6/8/10
DB lying triceps extensions 8/8/8
DB Lateral raises 8/8/8

Is dat wat:rolleyes:

maar 1 rug oefening?

Ja hier wel, maar bij de benen dag deadlift en daar wordt de rug ook aangepakt.

Di LB
BB Hack Squat 10/8/6/8/10
BB Straight Leg Deadlift
BB shrugs 10/8/8/6
Lying Leg Curls 10/8/8/6
DB Calf Raises 8/8/8
DB side bends 10/10/10
Weighted crunches

Vr LB
BB Squat 10/8/6/8/10
BB Deadlift
DB shrugs 10/8/8/6
Seated Leg Curls 10/8/8/6
DB Reverse Calf Raises 8/8/8
DB side bends 10/10/10
Weighted crunches

Deadlift sets/reps weet ik nog niet. Suggesties?

ene keer laag in reps andere keer wa hoger in reps

ik zelf doe lb1 5 5 5 3 3 2 2
lb2 8 6 6 4

Dat is wel slim eigenlijk. Misschien dat ik dat een beetje door kan trekken door mijn hele schema. Naja moet er nu vandoor dus kijken vanmiddag nog wel ff.

wat is een eigen topic welke link is dat jongens sory dat ik julie zo lastig valt maar ik meot goed weetE:P

Terug
Naar boven