- Waardering
- 499
- Lengte
- 1m76
- Massa
- 101kg
- Vetpercentage
- 11%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Overdrijven is een kunst.Hey ik zou als ik jou was gewoon ff opnieuw beginnen,
1 van de slechtsten ooit gepost
Wat zijn je doelen eigenlijk? Heb ik nergens gelezen.Wat dat betreft is mijn schema zo wel goed ingedeeld imo. Wat denk jij?
Als je ook nog eens die pulldowns weglaat, doe je veel meer voor borst dan voor rug, en dat lijkt me niet echt evenwichtig.Ik doe pulldowns omdat ik geen bar heb om chin-ups aan te doen. Nu zie ik ook dat die eigenlijk overbodig zijn, omdat ik natuurlijk al de dag erna BOR's doe. Morgen ga ik het wat meer veranderen. Bedankt voor je hulp![]()
Ohja CB=cable![]()
Maar denk eens aan hoe stoer het zou klinken als je het aan je vrienden vertelt:Ja borst moet misschien ook wat minder. Ik woon in een oud huis en er zijn wat balken maar daar kan ik niet goed aan vast houden. Daarnaast zijn de muren niet echt 'solide', dus ik kan beter niet zomaar ergens aan gaan hangen.
Geen idee eerlijk gezegd. Ik was eerst van plan er een te kopen om zo tussen 2 muren of een deuropening te klemmen, maar dat zou de deurlijst kapot hebben gemaakt. Pas er mee op dusDat zou idd best stoer zijn om te zeggen. Zown pullupding heb ik wel aangedacht alleen ik vraag me af of de muren stevig genoeg zijn (gips muurtjes), of is dat geen probleem?

Waar blijft de update?Ik doe pulldowns omdat ik geen bar heb om chin-ups aan te doen. Nu zie ik ook dat die eigenlijk overbodig zijn, omdat ik natuurlijk al de dag erna BOR's doe. Morgen ga ik het wat meer veranderen. Bedankt voor je hulp![]()
Ohja CB=cable![]()

Goed genoeg, nu trainenMa UB
dumbbell Flyes (flat)
BB benchpress
BB Military press
BB Bent over rows
dumbbell triceps extensions
DB lying rear lateral raises
Do UB
DB Flyes (incline)
BB benchpress
BB Behind neck press
DB Bent over row
DB Curls
DB Lateral raises
Di LB
BB Hack Squat
BB Straight Leg Deadlift
BB shrugs
Lying Leg Curls
DB Calf Raises
DB side bends
Weighted crunches
Vr LB
BB Squat
BB Deadlift
DB shrugs
Seated Leg Curls
DB Reverse Calf Raises
DB side bends
Weighted crunches
Schouders wil ik wat extra aanpakken vandaar de lateral raises.

Dat is onzin. Dat zou willen zeggen dat je bij bvb Bill Starrs 5x5 of een 3x3 schema je spieren niet traint. Daar doe je namelijk ook meestal maar 1 oefening voor een spiergroep.Niet lullig bedoeld maar je traint 4 dgn per week !!
Is het dan niet gewoon beter om een split te pakken voor je , vooral als je massa wilt pakken lijkt mij dat een beter idee .
Zeker omdat je van 3 groepen maar 1 oefening per x doet
1 oefening rug
1 oefening triceps
1 oefening biceps
Weer niet lullig bedoeld maar weten die spieren wel dat ze getraind worden na maar 1 oefening ??![]()
![]()
Btw wat zijn je stats en hoe lang tain je al ?
Dat is onzin. Dat zou willen zeggen dat je bij bvb Bill Starrs 5x5 of een 3x3 schema je spieren niet traint. Daar doe je namelijk ook meestal maar 1 oefening voor een spiergroep.
En waarom zou nog meer splitten meer massa veroorzaken?
Al zou een extra rug oefening geen kwad kunnen, het is zo niet echt in eenicht met je borst.