Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
![]()
![]()
Eerst doe ik te veel isolatie, dan weer te weinig. Ik laat het zo en kijk wel hoe het gaat (nog wat kleine aanpassingen hier en daar). Ik train bijna 5 maanden, waarvan laatste maand heel weinig ivm blessure. Ik ben 1.85 en weeg 85 kilootjes. Trouwens weinig rug? Vergeet niet dat de rug bij het deadliften flink aangepakt wordt en bij het squaten moetie ook meewerken. Dat zit wel goed denk ik hoor. Daarnaast zou ik bij beide UB dagen een triceps en een biceps oefening kunnen doen (b.v skullcrushers erbij en preacher curls oid).
, mooi man een mannetje die 5mnd traind gaat mij de les lezen.

Als je me wilt kleineren moet je beter je best doen.
Deadlift onderrug (erector spinae), BOR voor de lats en boven... wat dacht je van MP en behind neck press
Volgens mij pak je de rug daar toch wel aardig mee
. En als je het hebt over de trapezius, zie LB.
( geloof mij ik heb ze al zat gezien ; " tja Rug , die spiergroep haat ik daarom pak ik 'm lekker compound mee ipv een iso oefening meer te pakken " Dus mocht iets achter geraken werk er dan meteen aan zodra je dat ziet 
Vandaar dat ik je ook de tip geef om er voor rug 1/2 oefening erbij te pakken bvb ; Hyperextensions als we het over je onderrug hebben 

Zoals XX al zegt; het zijn tips, je moet er zelf ook een beetje achter komen wat je het prettigste vindt trainen.
Een goed schema betekent niet gelijk veel resultaat, en met een slecht schema krijgen mensen het soms ook voor elkaar veel progressie te boeken.
Zou trouwens volgorde bij trainingen wat veranderen, dus de eerste UB training met BOR, de 2e met fly's, de volgende week eerst MP, dan bench, etc...
Ook voor LB; beetje afwisselen tussen goodmorning, deadlift en squat en zo.
Al wat beter met de pols?
.Wat jij wilt![]()
Let wel op dat je geen ongelijkmatige groei krijgt !! dus een grote borst en een bvb rug die achterloopt( geloof mij ik heb ze al zat gezien ; " tja Rug , die spiergroep haat ik daarom pak ik 'm lekker compound mee ipv een iso oefening meer te pakken " Dus mocht iets achter geraken werk er dan meteen aan zodra je dat ziet
Ik train reeds 9 jr en heb een specifieke opl gedaan voor Fitness-/BB-instructeur / personal traininer van 4 jr en ook 5 jr gewerkt als instructeur ,....
Niet om op te scheppen maar ik weet dus wel een beetje van de zaken als het op trainen aan komtVandaar dat ik je ook de tip geef om er voor rug 1/2 oefening erbij te pakken bvb ; Hyperextensions als we het over je onderrug hebben
Nogmaals suc6 verder !!![]()
.Trainingsvolgorde wissel ik standaard af (de ene keer eerst mn borst, dan rug, dan weer andersom etc). Met mn pols gaat het aardig goed. Heel af en toe wat last van, maar dat zal de komende weken wel weg gaan.
.
.In een UB/LB split moet je niet in spiergroepen maar in bewegingen denken.
Met bepaalde bewegingen pak je toch bepaalde spiergroepen; iedereen weet welke spieren je bij wat voor beweging doet, dus imo maakt het vrij weinig uit hoe je het indeelt.