XXL Nutrition

UFC Fighter in de problemen..

Lijkt me ook geen relaxte gast, hele agressieve uitstraling.
Keur geweld niet goed maar heb wel zoiets van, zal hij vaker gedaan hebben en vaker mee weggekomen zijn en nu deze keer dus ff niet.

Grootste fout die sommige vechtsport beoefenaars (of het nou prof of recreant betreft) maken is te denken dat zij de enige zijn die kunnen vechten of aan vechtsport doen.

1 er lopen heel wat mensen rond die zonder vechtsport je nog enorm de t*fus kunnen rammen, 2 er lopen ook zat mensen rond die nog nooit een wedstrijd gevochten hebben maar waarbij een jaartje of wat regelmatig trainen zo goed in het systeem zit dat ze zelf nog verbaasd zijn dat dat allemaal eruit kwam op dat ene moment.

Wat wil je als er 15 man tegen 2 gaan vechten , ik denkt niet dat er veel mensen het gaan halen van een prof vechter. Je zag na die eerste klap dat hij zich herpakte en nadien terug de controle had. Als er dan nog 8 man op je afkomen + knuppel ben je zoiezo verloren.

Wat wil je als er 15 man tegen 2 gaan vechten , ik denkt niet dat er veel mensen het gaan halen van een prof vechter. Je zag na die eerste klap dat hij zich herpakte en nadien terug de controle had. Als er dan nog 8 man op je afkomen + knuppel ben je zoiezo verloren.

Klopt, tegen zo een grote groep doe je niks, prof mma vechter of niet.

Dat neemt niet weg dat er genoeg gasten zijn die gewoon goed kunnen knokken zonder vechtsport en jou als mma vechter gewoon knockout kunnen slaan. En dat deze dan nog zo gek kan zijn dat ie op je door blijft trappen als je k.o op de grond ligt. Dat is iets wat een (mma ) vechtsporter niet zo snel zal doen.

Wat een laffe teringhonden zeg. Excuse my French. Ik kan hier echt zo pisniijdig om worden.

He who lives by the sword shall die by the sword.

Lijkt me ook geen relaxte gast, hele agressieve uitstraling.
Keur geweld niet goed maar heb wel zoiets van, zal hij vaker gedaan hebben en vaker mee weggekomen zijn en nu deze keer dus ff niet.

Grootste fout die sommige vechtsport beoefenaars (of het nou prof of recreant betreft) maken is te denken dat zij de enige zijn die kunnen vechten of aan vechtsport doen.

1 er lopen heel wat mensen rond die zonder vechtsport je nog enorm de t*fus kunnen rammen, 2 er lopen ook zat mensen rond die nog nooit een wedstrijd gevochten hebben maar waarbij een jaartje of wat regelmatig trainen zo goed in het systeem zit dat ze zelf nog verbaasd zijn dat dat allemaal eruit kwam op dat ene moment.

Komt nog bij dat het een featherweight is.
Size matters, numbers matter, weapons matter, sucker punches matter, mental state matters, intoxication matters,...

Laatst bewerkt:
ah weer zo'n e-hero.

Hopelijk vind je de loden pijp in je nek dan ook lief.

e-hero? zeg nergens dat ik zou winnen, veel kans zou maken of überhaupt het lef zou hebben toch,
alleen dat ik hoop in die situaties het lef te hebben om te reageren zoals ik achter de computer het
liefst zou willen :P. Zelf nog nooit een dergelijke bedreigende situatie meegemaakt dus valt niet te voorspellen hoe ik zou reageren lijkt me.
Zelfde geldt voor dat recente filmpje op dumpert waarin een buschauffeur met een mes bedreigt wordt,
een passagier die er op een meter vanaf zit ziet dat de buschauffeur weerstand biedt en twijfelt niet
maar helpt m gelijk door die crimineel 20 klappen te verkopen. Mooi filmpje, niet echt zin om op te zoeken nu maar zullen aantal mensen hier vast al wel hebben gezien.

Idd.. Dat met die voetbalwedstrijd was ook echt te belachelijk voor woorden ..

Hieronder filmpje dat ik vandaag voorbij zag komen op facebook, ook buitensporig geweld. Zieke geesten die zo lang door blijven gaan als iemand al op de grond ligt ..

Deze mensen mogen wat mij betreft stuk voor stuk tegen de muur gezet worden...
Hoewel je misschien niet weet wat er precies is voorgevallen of waarom het zo escaleerde kan dit op geen enkele manier goedgepraat worden!?

Ongelofelijk.
Dat die kerel in het eerste filmpje een paar klappen krijgt (nog wel dat hij staat) kan je verwachten.
Echter wat daarna allemaal gebeurt is ziekelijk!
Dat tweede filmpje ook, ongelofelijk dat ze na blijven trappen en met gestrekte benen op zn hoofd springen.
Niet zo gek dat de "haat" groter aan het worden is tegen "het kleine groepje dat het verpest voor de rest".

Ongelofelijk.
Dat die kerel in het eerste filmpje een paar klappen krijgt (nog wel dat hij staat) kan je verwachten.
Echter wat daarna allemaal gebeurt is ziekelijk!
Dat tweede filmpje ook, ongelofelijk dat ze na blijven trappen en met gestrekte benen op zn hoofd springen.
Niet zo gek dat de "haat" groter aan het worden is tegen "het kleine groepje dat het verpest voor de rest".

op wat slaagt die laatste zin nu? Oh ik zie het al, het filmpje in de facebook link ws.

---------- Post toegevoegd 10 July 2013 om 10:03 ----------

[/COLOR]
e-hero? zeg nergens dat ik zou winnen, veel kans zou maken of überhaupt het lef zou hebben toch,
alleen dat ik hoop in die situaties het lef te hebben om te reageren zoals ik achter de computer het
liefst zou willen :P. Zelf nog nooit een dergelijke bedreigende situatie meegemaakt dus valt niet te voorspellen hoe ik zou reageren lijkt me.
Zelfde geldt voor dat recente filmpje op dumpert waarin een buschauffeur met een mes bedreigt wordt,
een passagier die er op een meter vanaf zit ziet dat de buschauffeur weerstand biedt en twijfelt niet
maar helpt m gelijk door die crimineel 20 klappen te verkopen. Mooi filmpje, niet echt zin om op te zoeken nu maar zullen aantal mensen hier vast al wel hebben gezien.

ik had over de hoop gelezen, trek mijn e-hero statement in.

Laatst bewerkt:
Die UFC fighter werd (in het begin) helemaal niet gedomineerd door die gasten, pas na de laffe daad. Als je goed kijkt zie je dat hij ''gesucker punched'' werd met een loden pijp van achter. Ja zo krijg je mike tyson ook neer.

Die UFC fighter werd (in het begin) helemaal niet gedomineerd door die gasten, pas na de laffe daad. Als je goed kijkt zie je dat hij ''gesucker punched'' werd met een loden pijp van achter. Ja zo krijg je mike tyson ook neer.

hij lag de eerste slag al bijna ko hoody, ook een sucker punch.

Ja dit was een beetje teveel van het goede, maar zo kan het gaan, je kan ook gewoon een paar propjes lood te vangen krijgen, is het ook zo over, beter doe je niet stoer en agressief naar andere mensen vind ik dan.
Wat voor vechtsport doe jij of heb je gedaan?
Je zegt: ik denk niet dat veel mensen het gaan halen van een prof vechter

Nee normale mensen niet maar je zal versteld staan van straat vechters en de mensen die getraind zijn maar hier niet mee te koop lopen en liever niet willen vechten.
Vind je dat tof dat een normaal persoon die geen vechtervaring heeft de t*fus wordt gebeukt door iemand die vechtsport doet?
Traint een prof vechter of vechter daarvoor?
Dacht dat de afspraak in elke sportschool is "op de mat" of "in de ring" en niet buiten want buiten heb je je te gedragen!!!

Of heb ik dat verkeerd?

Ik zei nog dat ik geweld niet goed keur, en inderdaad dat is een overmacht.
Er was een aanleiding voor dit alles, meneer liep wel rond met een bepaalde houding (vul zelf maar in) die je vaker ziet.

---------- Post toegevoegd 10 July 2013 om 10:18 ----------

hij lag de eerste slag al bijna ko hoody, ook een sucker punch.

Klopt, was al flink aangeslagen en verder was het meteen al duidelijk dat deze boys die man helemaal kapot wilden maken, daar gingen hij en zijn amigo helaas niet aan ontkomen.
Een paar klappen was genoeg geweest en dan laten, ze hadden niet zo ver moeten gaan.

---------- Post toegevoegd 10 July 2013 om 10:20 ----------

Komt nog bij dat het een featherweight is.
Size matters, numbers matter, weapons matter, sucker punches matter, mental state matters, intoxication matters,...

Yep, helemaal waar, allemaal belangrijke factoren, jij weet waar je het over hebt.

Het gaat bij dit soort mensen allemaal om "eer". Vooral uitlatingen over je moeder schijnt zo erg te zijn dat iemand dan he-le-maal dood moet. Eigenlijk betekend het niets anders dan kort lontje. Mijn eer zit hem vooral in het weglopen om mijn handen niet vuil te maken.

Het gaat bij dit soort mensen allemaal om "eer". Vooral uitlatingen over je moeder schijnt zo erg te zijn dat iemand dan he-le-maal dood moet. Eigenlijk betekend het niets anders dan kort lontje. Mijn eer zit hem vooral in het weglopen om mijn handen niet vuil te maken.

Vaak zijn dat soort mensen nou niet bepaald de mensen waar moeders trots op kunnen zijn..

Klopt, maar vond het nergens indrukwekkend als UFC fighter. Gewoon een normale gast die slaat & incasseert.

Blijkbaar is straatvechten heel wat anders dan in de ring.

Laatst bewerkt:
Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven