popwar
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 282
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 97kg
- Vetpercentage
- 15%
Lijkt me ook geen relaxte gast, hele agressieve uitstraling.
Keur geweld niet goed maar heb wel zoiets van, zal hij vaker gedaan hebben en vaker mee weggekomen zijn en nu deze keer dus ff niet.
Grootste fout die sommige vechtsport beoefenaars (of het nou prof of recreant betreft) maken is te denken dat zij de enige zijn die kunnen vechten of aan vechtsport doen.
1 er lopen heel wat mensen rond die zonder vechtsport je nog enorm de t*fus kunnen rammen, 2 er lopen ook zat mensen rond die nog nooit een wedstrijd gevochten hebben maar waarbij een jaartje of wat regelmatig trainen zo goed in het systeem zit dat ze zelf nog verbaasd zijn dat dat allemaal eruit kwam op dat ene moment.
Wat wil je als er 15 man tegen 2 gaan vechten , ik denkt niet dat er veel mensen het gaan halen van een prof vechter. Je zag na die eerste klap dat hij zich herpakte en nadien terug de controle had. Als er dan nog 8 man op je afkomen + knuppel ben je zoiezo verloren.

. Zelf nog nooit een dergelijke bedreigende situatie meegemaakt dus valt niet te voorspellen hoe ik zou reageren lijkt me.