- Waardering
- 969
- Lengte
- 2m
- Massa
- 122kg
Dit was in Brazilië als ik me niet vergis, in tegenstelling tot de beschrijving.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dit was in Brazilië als ik me niet vergis, in tegenstelling tot de beschrijving.
Geen idee, wel buitenlanders in ieder geval. Maar dat was te verwachten zonder het filmpje te hebben zien.
Sowieso zitten ze altijd in groepen, alleen durven ze niks.
Idd.. Dat met die voetbalwedstrijd was ook echt te belachelijk voor woorden ..
Hieronder filmpje dat ik vandaag voorbij zag komen op facebook, ook buitensporig geweld. Zieke geesten die zo lang door blijven gaan als iemand al op de grond ligt ..
Weet je meer over dit clipje? Deze daders moeten gewoon ter dood veroordeeld worden; Dit is beestachtig gedrag, dus dan moet je mss maar ook afgeslacht worden als een dier.
Niet normaal, en geen mens in de omgeving die reageert.
Dacht ergens gelezen te hebbend dat de slachtoffer een van de zusjes van die jongens had aangerand.
Dacht ergens gelezen te hebbend dat de slachtoffer een van de zusjes van die jongens had aangerand.
Verandert niet veel. Het is nog steeds lomp en buitenproportioneel tekeergaan.
Al een keer gezien dat filmpje. Stelletje zwakzinnigen zeg ... voor dat soort lui mag de gevangenpoort weer open! Dit kan het slachtoffer toch bijna niet hebben overleefd![]()
Hieronder filmpje dat ik vandaag voorbij zag komen op facebook, ook buitensporig geweld. Zieke geesten die zo lang door blijven gaan als iemand al op de grond ligt ..
Lastige kwestie. Als iemand mijn zus zou verkrachten dan zou ik ook niet voor mezelf instaan denk ik. Geen idee hoe ik er op zou reageren, ook al vind ik dit filmpje nergens over gaan..
Dacht dat het om aanranden ging. Dat is nog ver van verkrachten vandaan. Dan zou ik me wel iets bij de woede kunnen voorstellen.
Maar zie ik een man of 5 die een mogelijk dodelijke trap hebben uitgedeeld. Misschien dat het allemaal broers zijn en hetzelfde zusje hebben...