MuscleMeat

UFC Fighter in de problemen..

stelletje t*ring lijers zeg

WTF! Wat een fk hersenloze in dat tweede filmpje:eek:

Dit was in Brazilië als ik me niet vergis, in tegenstelling tot de beschrijving.

klopt
was één of andere bende-afrekening in Brazilië dacht ik me te herinneren

blijft sowieso wel serieus ****ed up zoals ze op het einde gewoon op zijn hoofd staan te springen... schedel zal wel keihard verbrijzeld zijn (kan je denk ik ook zien dat er plots een serieuze plas bloed vanonder zijn hoofd ontstaat na die sprong)

Geen idee, wel buitenlanders in ieder geval. Maar dat was te verwachten zonder het filmpje te hebben zien.
Sowieso zitten ze altijd in groepen, alleen durven ze niks.

Het zijn laffe kuddedieren. Als ze alleen zijn durven ze niet veel meer, maar wel lekker doorgaan als iemand al op de grond ligt..

Idd.. Dat met die voetbalwedstrijd was ook echt te belachelijk voor woorden ..

Hieronder filmpje dat ik vandaag voorbij zag komen op facebook, ook buitensporig geweld. Zieke geesten die zo lang door blijven gaan als iemand al op de grond ligt ..

Weet je meer over dit clipje? Deze daders moeten gewoon ter dood veroordeeld worden; Dit is beestachtig gedrag, dus dan moet je mss maar ook afgeslacht worden als een dier.
Niet normaal, en geen mens in de omgeving die reageert.

Weet je meer over dit clipje? Deze daders moeten gewoon ter dood veroordeeld worden; Dit is beestachtig gedrag, dus dan moet je mss maar ook afgeslacht worden als een dier.
Niet normaal, en geen mens in de omgeving die reageert.

Nee heb geen verdere info. Zag het op facebook voorbij komen, maar meer info dan wat in de beschrijving staat heb ik helaas niet

Dacht ergens gelezen te hebbend dat de slachtoffer een van de zusjes van die jongens had aangerand.

Al een keer gezien dat filmpje. Stelletje zwakzinnigen zeg ... voor dat soort lui mag de gevangenpoort weer open! Dit kan het slachtoffer toch bijna niet hebben overleefd???

Dacht ergens gelezen te hebbend dat de slachtoffer een van de zusjes van die jongens had aangerand.

Verandert niet veel. Het is nog steeds lomp en buitenproportioneel tekeergaan.

Lastige kwestie. Als iemand mijn zus zou verkrachten dan zou ik ook niet voor mezelf instaan denk ik. Geen idee hoe ik er op zou reageren, ook al vind ik dit filmpje nergens over gaan..

Al een keer gezien dat filmpje. Stelletje zwakzinnigen zeg ... voor dat soort lui mag de gevangenpoort weer open! Dit kan het slachtoffer toch bijna niet hebben overleefd???

Lijkt me niet nee. Je staat er nog van versteld wat het menselijk lichaam kan hebben, maar dit gaat wel heel ver.. Al zou die persoon het overleefd hebben dan zal die waarschijnlijk de rest van zijn leven in een rolstoel zitten en eten door het infuus

Lastige kwestie. Als iemand mijn zus zou verkrachten dan zou ik ook niet voor mezelf instaan denk ik. Geen idee hoe ik er op zou reageren, ook al vind ik dit filmpje nergens over gaan..

Dacht dat het om aanranden ging. Dat is nog ver van verkrachten vandaan. Dan zou ik me wel iets bij de woede kunnen voorstellen.
Maar zie ik een man of 5 die een mogelijk dodelijke trap hebben uitgedeeld. Misschien dat het allemaal broers zijn en hetzelfde zusje hebben...

Dankzij je eigen stomzinnigheid en stoerdoenerij ligt je maatje in kritieke toestand in het ziekenhuis, leef daar maar eens mee.. Valt me nog mee dat die ruziezoekers geen (vuur)wapens bij zich droegen.

Wat een bende.

Dacht dat het om aanranden ging. Dat is nog ver van verkrachten vandaan. Dan zou ik me wel iets bij de woede kunnen voorstellen.

Oh dacht altijd dat aanranden ook verkrachten kan zijn. Als het geen verkrachting is geweest dan is het inderdaad wel buiten proportie

Maar zie ik een man of 5 die een mogelijk dodelijke trap hebben uitgedeeld. Misschien dat het allemaal broers zijn en hetzelfde zusje hebben...

Ja die berggeiten hebben grote families.

Idd.. Dat met die voetbalwedstrijd was ook echt te belachelijk voor woorden ..

Hieronder filmpje dat ik vandaag voorbij zag komen op facebook, ook buitensporig geweld. Zieke geesten die zo lang door blijven gaan als iemand al op de grond ligt ..

Niet te kort dit,mogen van mij 1 voor 1 levend verbrand worden die gasten.
Dit is helaas wel een trend aan het worden dat doortrappen als iemand ligt en dan op het hoofd springen.

Is toch een agressief ras he!!!!!

Zijn trouwens n*gers ipv berggeiten ;)

Dat noemen ze latino's, totaal iets anders als n*gers, narrow minded much.. :rolleyes:

Terug
Naar boven