hete laptop
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 43
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 69kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
beetje jammer dat ze die dikke Roy Nelson hebben laten winnen, een 3e ronde was terecht geweest.
Echt onzin, wat heb je in de toekomst nou aan zo'n ouwe veteraan. UFC is toch juist voor nieuw bloed.
En dat Kimbo mag invallen als iemand uitvalt is ook puur uit commerciël oogpunt.
Weer niet onder de indruk van Roy. Bijna al zijn slagen worden geblokt. Zelf dacht ik dat hij had verloren na de 2e ronde.
Wil hem wel tegen Marcus zien falen.
Absoluut onterecht dat die nelson gewonnen heb. 1e ronde was dik voor justin en 2e ronde ging gelijk op of was mischien net aan voor roy. dus justin winnen of 3e ronde.
Denk dat als Kimbo terug komt hij best nog wel hoge ogen kan gooien hoor..
Heeft die bolle ****er gewonnen, wat een bullshit.Wel idioot. Dana White komt zogenaamd "bezorgd" naar het huis om te kijken hoe het met Matt gaat en dan zegt hij dat hij dat doet omdat hij begaan is met al zijn vechters, nou daar geloof ik geen reet van. Hij vroeg me net iets te vaak of hij kon echt wel kon vechten, met andere woorden beter kap je gewoon kan Kimbo weer meedoen en schieten de kijkcijfertjes weer omhoog.
Wren vecht al op een hoog niveau en is nog maar 22, als hij zo door blijft trainen komt hij echt nog wel in of strikeforce of ufc terecht. Hij heeft al ergens getekend, maar het is nog niet geweten waar.
Ik zie hem ook nog wel ergens verschijnen.
Dana was in ieder geval enthousiast over hem, hij ziet ook dat hij potentie heeft.
Roy daarintegen is 3x niks.