Fitness Seller

ufc op rtl 7

Ja dit valt zeker op, het lijkt een beetje overdreven om al na zon korte tijd al kapot te zijn en naar adem te snakken of is dit iets wat normaal is onder heavyweights?

Terwijl meer spieren en gewicht voor meer zuurstof vraagt, en heavyweights daar idd meer last van hebben, was zowel het talent als de conditie en techniek van de meesten in deze tuf-reeks erbarmelijk slecht. Nelson steekt kop en schouders boven de rest uit op gebied van ervaring en techniek, en is ook een van de beste qua conditie.

Trouwens vind je de hele reeks al een paar maand op zowat elke mma-video site.

Laatst bewerkt:
+1 calyptus, nelson rules maar big baby vond ik ook niet slecht...

voorspellingen kwartfinales (ik heb het nog niet gezien/gehoord)

roy vs. die kleine baardmans
easy victorie voor roy

mc sweeney vs. mitrione (of kimbo)
sucken allebei, geen idee

marcus vs. titties
marcus wint, maar niet gemakkelijk, titties word onderschat

brandon vs. die andere knakker
easy voor brandon

Big baby liet zien dat hij toch heel snel een klem kon zetten. Die gast bezit wat kracht die je voor het grondwerk nodig hebt.

• Like
Waarderingen: Loo
Big baby liet zien dat hij toch heel snel een klem kon zetten. Die gast bezit wat kracht die je voor het grondwerk nodig hebt.

veruit het beste gevecht tot nu toe, die Marcus was goed bezig, degene met de minst ervaring maar de meeste brains.

Die armbar was gewoon een hele strakke actie, ik weet niet hoe hij het deed met dat grote lichaam van hem maar hij kronkelde als een anaconda om die arm heen.

Marcus fan present!

Eindelijk het eerste gevecht die ik kon waarderen. Ik vind Marcus ook 1 van de meest volwassen personen. Beleefd tegen iedereen en geen bullshit.

veruit het beste gevecht tot nu toe, die Marcus was goed bezig, degene met de minst ervaring maar de meeste brains.

Die armbar was gewoon een hele strakke actie, ik weet niet hoe hij het deed met dat grote lichaam van hem maar hij kronkelde als een anaconda om die arm heen.

Marcus fan present!

+1, niets aan toe te voegen!

• Topic Starter Topic Starter
dat stukie van marcus als die wat leert dat die gaat lachen hahah :D

Haha die Marcus, zag hem rennen bij dat spinnetje:roflol:

MArcus is echt een beescht! 'MUWHuahahah' (= beestenlach)

---------- Toegevoegd om 11:44 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:43 ----------

dat stukie van marcus als die wat leert dat die gaat lachen hahah :D

Ja en tijdens t sparre beat ie al the crap out off ze sparringpartners:P

en dan van: 'Who, i'm sorry i'm sorry' 'sorry coach sorry'
prachtig:D

Haha ja precies, er gaat vanavond ook iemand uit wegens een blessure geloof ik. Die wordt vervangen door Kimbo Slice :D!

beetje jammer dat ze die dikke Roy Nelson hebben laten winnen, een 3e ronde was terecht geweest.
Echt onzin, wat heb je in de toekomst nou aan zo'n ouwe veteraan. UFC is toch juist voor nieuw bloed.
En dat Kimbo mag invallen als iemand uitvalt is ook puur uit commerciël oogpunt.

Weer niet onder de indruk van Roy. Bijna al zijn slagen worden geblokt. Zelf dacht ik dat hij had verloren na de 2e ronde.

Wil hem wel tegen Marcus zien falen.

Absoluut onterecht dat die nelson gewonnen heb. 1e ronde was dik voor justin en 2e ronde ging gelijk op of was mischien net aan voor roy. dus justin winnen of 3e ronde.

Denk dat als Kimbo terug komt hij best nog wel hoge ogen kan gooien hoor..

kvond een 3e ronde ook terrecht maar die had roy zeker gewonnen ivm conditie

Vergeten te kijken gisterenavond...

Wel idioot. Dana White komt zogenaamd "bezorgd" naar het huis om te kijken hoe het met Matt gaat en dan zegt hij dat hij dat doet omdat hij begaan is met al zijn vechters, nou daar geloof ik geen reet van. Hij vroeg me net iets te vaak of hij kon echt wel kon vechten, met andere woorden beter kap je gewoon kan Kimbo weer meedoen en schieten de kijkcijfertjes weer omhoog.

wie kijkt hier ook deadliest warrior dat voor ufc komt

Zeker, had wel verwacht dat de ninja zou winnen gisteren.

echt te dom die shit, die ninja besluipt die spartan van achter, en valt hem aan ipv ff pijltje in de nek te schieten:roflol:

sowieso onzin, sneaky huurmoordenaars tegen soldaten die zelden alleen, meestal als een leger vochten..

Kimbo moet terug :)

Terug
Naar boven