Fitness Seller

Uit de sportschool gekickt

Bezoekers in dit topic

dat hij dan toch nog onderdanig terug gaat om te trainen, nu ja die gym owner heeft toch getoond wie er de baas is
 
dat hij dan toch nog onderdanig terug gaat om te trainen, nu ja die gym owner heeft toch getoond wie er de baas is

Onderdanig? Het is meer om mezelf heel veel moeite te besparen. **** die baas, heb niks met hem te maken. Als je het hebt over je eer behouden, nah, interesseert me niet zo bijzonder veel. Ik wil gewoon lekker sporten.
 
Je hebt waarschijnlijk gelijk, maar ik zou het niet kunnen, hij zou mijn kloten kunnen kussen als hij zo'n stunt uithaalt
 
Dat je bij de vorige eigenaar 10€ borg hebt moeten betalen hebben zij (de nieuwe eigenaren) geen zaken mee. Hun pasje kost 10€ dus moet jij gewoon die 10€ betalen als je daar nog wil trainen. Is mss k*t maar zo is het. Dat je voor zoiets er uit wordt gegooid is natuurlijk een andere zaak.

Is niet helemaal waar.
Als je een bv overneemt neem je in principe alle contracten die die bv heeft als rechtspersoon over
dus ook dingen als borg die je aan een bv betaalt hebt en het recht om daar nog 4 maanden te trainen.
 
Haha, die fag was er vandaag weer! Hij keek me wel een beetje raar aan, maar zei voor de rest niks. Had eigenlijk verwacht dat die wel iets zou zeggen van: had ik jou niet gisteren deze sportschool uitgedonderd?!
 
Die troll heeft veelste veel moeite gedaan voor zo'n slechte troll
 
ik zou de vrouw van die nieuwe eigenaar zwanger maken

:trollface: nieuwe eigenaar phag
 
For real? Dacht dat je in het oosten van het land woonde. Laat weten als je komt. Lijkt me cool om een keer samen te trainen, als je daar zin in hebt natuurlijk!

'T gaat er overigens binnenkort wel bruut worden. Deze maand nog komen er 6 nieuwe kabels bij (waardoor we er 8 totaal hebben), 2 lat pullys, 2 low pullys en wss dumbbells tot 70kg ipv 50 wat we momenteel hebben.

Tot 70? Damn wreed
 
70kg dumbbells only for real alphas. Over welke gym hebben we het?
 
Beter ga je naar Health city deathliften op de loopband.
 
Back
Naar boven