Fitness Seller

uit-huis-gaan topic

Ano_1993_4

Freaky Bodybuilder
uitgeschakeld
Waardering
373
Lengte
1m85
Massa
72kg
Vetpercentage
13%
Heee,

Toen ik 17 was, was ik klaar met mijn HAVO in Leiden. Nu heb ik 1 jaar HBO gedaan in Den Haag en woon nog steeds thuis.
Ik zit nu te twijfelen om bijvoorbeeld opleiding te doen in Utrecht of Groningen omdat studentensteden zijn. Ook wil ik daar bij een HBO studenvereniging.

Het is allemaal lastig want in die steden ben ik nog nooit geweest en ik ben nog een guppie op dat uitgaans-studenten leven.

Hoe zat het bij jullie (vroeger) met wanneer je uit huis ging en dan naar welke stad om te studeren en te feesten?? En welke stad is echt leuk?

Van Skinnie weet ik toevallig nog wel dat hij bij zijn ouders thuis woont :P

Laatst bewerkt:
Ik ben al bij een aantal steden geweest om te studeren of feesten.. en een paar vrienden van me wonen o.a. in delft, groningen, leeuwarden etc.
Maar ik blijf erbij dat Amsterdam the place to be is! Verder kan je ook leuk studeren en uitgaan in Utrecht, Eindhoven en Delft.. voor de rest geen (goede) ervaringen mee;)
Verder, zodra je op jezelf gaat wonen in een vreemde stad ga je automatisch optrekken met de mensen die daar wel al wonen of ook zijn verhuisd. Hierdoor krijg je gewoon een hechte groep vrienden waar je veel mee doet. Stu-fi aanvragen uitwonend, lekker goed betaald bijbaantje zoeken bij een bedrijf waar je HBO studie op aansluit en je hebt een heerlijk studentenleven!

Ik heb mijn studententijd in Eindhoven gezeten, en dat is nou niet echt the place to be. Ok het is een stad, maar verder is er weinig te doen. Ik zou toch wel proberen naar Adam of Utrecht te gaan. Iig zo snel mogelijk thuis verkassen, op jezelf wonen is chill en je studententijd is een hele mooie tijd.

tijdens je studententijd uit huis wonen is een dikke aanrader man. ik heb 2,5 van m'n officieel 4 jarige opleiding thuisgewoond en heb nu dan wel iets vertraging opgelopen, maar dat is het allemaal waard - sterker nog, ik plak er nog een pre-master en master achteraan, dus kan mooi nog 2 jaar hier wonen. Utrecht is wel een aanrader, maar dat zeg ik omdat ik er zelf woon :p

Ik heb mijn studententijd in Eindhoven gezeten, en dat is nou niet echt the place to be. Ok het is een stad, maar verder is er weinig te doen. Ik zou toch wel proberen naar Adam of Utrecht te gaan.
Serieus? Ik heb er niet gestudeerd maar een vriend van me wel en als ik daar langs ging was Eindhoven toch echt 10 keer leuker dan Amsterdam wat ik heel goed ken. Eindhoven > Twente > Utrecht > * > Amsterdam > Maastricht

Misschien is het omdat ik er al zo lang zo vaak kom maar Amsterdam is echt niks te doen en loopt er alleen maar opgefokt tuig rond. In Eindhoven was mijn ervaring dat er zelfs op straat en in de fast-food ketens studentengezelligheid heerst. Wat betreft uitgaan is Amsterdam echt geen studenten stad, Eindhoven wel.

Laatst bewerkt:
ik woon thuis en ik ben 30...

Uitgaan in delft, echt niet :D
Ben daar op mn 18e op kamers gegaan en twee jaar later maar naar Rotterdam verhuisd. Bevalt toch stukken beter, maar is helemaal geen studentenstad.

Mij lijkt utrecht wel erg leuk, maar nogal lastig om woonruimte te vinden.

In Utrecht zitten de lekkerste chicks, daarna in Amsterdam.

Serieus? Ik heb er niet gestudeerd maar een vriend van me wel en als ik daar langs ging was Eindhoven toch echt 10 keer leuker dan Amsterdam wat ik heel goed ken. Eindhoven > Twente > Utrecht > * > Amsterdam > Maastricht

Misschien is het omdat ik er al zo lang zo vaak kom maar Amsterdam is echt niks te doen en loopt er alleen maar opgefokt tuig rond. In Eindhoven was mijn ervaring dat er zelfs op straat en in de fast-food ketens studentengezelligheid heerst. Wat betreft uitgaan is Amsterdam echt geen studenten stad, Eindhoven wel.

Ach, zelf vind ik Maastricht weer leuker dan Eindhoven. Kan misschien ook te maken hebben met dat ik te vaak in Eindhoven ben geweest, maar ik erger me er vooral aan dat de gemiddelde leeftijd daar nog niet boven de 18 is (ben het er ook totaal niet mee eens dat het een studentenstad is). Twente is trouwens wel vet, met een geweldige campus moet ik zeggen.

Terug
Naar boven