Fitness Seller

Uitleg?

Waardering
0
Hi,

Ik doe voor mijn studie momenteel onderzoek naar (on)zekerheid onder jongeren. Het hebben van een mooi lichaam wordt voor steeds meer jongeren erg belangrijk.

Om een lang verhaal kort te maken; Kunnen jullie mij uitleggen waarom je anabolen gebruikt? Ben je op de hoogte van de risico`s die daaraan zitten en zo ja neem je die dan maar voor lief?

Hi,

Ik doe voor mijn studie momenteel onderzoek naar (on)zekerheid onder jongeren. Het hebben van een mooi lichaam wordt voor steeds meer jongeren erg belangrijk.

Om een lang verhaal kort te maken; Kunnen jullie mij uitleggen waarom je anabolen gebruikt? Ben je op de hoogte van de risico`s die daaraan zitten en zo ja neem je die dan maar voor lief?

Je bent niet de 1e die hier met dat soort vragen komt, dus gebruik de search eens...reacties genoeg.

Wat versta je onder jongeren? Want minderjarige aas gebruikers zijn in deze sectie NIET WELKOM.

Ik zal het kort houden:

waarom? om groter te zijn dan normaal mogelijk is.
risico's? ja op de hoogte

Inderdaad, je doet een onderzoek onder jongeren, maar ik neem aan dat je het begrip "jongeren" wel duidelijk gedefinieerd hebt in je onderzoeksvoorstel? Dus wat versta jij onder het begrip "jongeren"?

het leven zit tegenwoordig vol met risico's
je kunt er van gaan genieten of niet aan ieder zijn eigen keus denk ik en aan een ieder de keus hoe die er van wil genieten, met aas of drugs of drank of de kerk enz enz ieder zijn eigen leven

tip : search bigorexia

AAS zijn gewoon top
ik kan niet wachten om weer te beginnen

en het heeft niks te maken met of ik er goed of slecht uitzie, want ik ben natuurlijk superlekker, maar het trainen met AAS is gewoon top.. het geeft je een uniek gevoel en het geeft je de mogelijkheid om groter te worden dan naturel mogelijk is..

Terug
Naar boven