Fitness Seller

Uitnodiging voor open dag

Desiree

Pro Bodybuilder
Pro BB
Waardering
0
Hallo forumbezoekers,

11 november a.s. is het open dag in de sportschool waar ik het meeste train.
Die in mijn woonplaats Den Helder.

Wil je een praatje met me maken, iets vragen of wil je een gratis personal training deze dag. Kom dan langs de koffie staat klaar.

Het adres van de sportschool is:

Hammer Gym
Californiestraat 41
Den Helder

Deze sportschool wordt gerund door Edu Högel.

Tot 11 november,

desiree

leuk plan, jammer dat het voor mij zo'n verschrikkelijk eind weg.

Personal training? Bij jou?? Ben je een prof? (Vraag ik me gewoon af..) Maak je ook voedingsschema's??

Zet het in mijn agenda :)

Oh ja stomme vraag.. is ze pro.. (duh) zie nu pas de foto die op je gallery!! Cool!

Jammer dat het helamaal in Den Helder is anders had ik zeker ff langs gekomen om lekker te trainen op zo'n dag:cool: .

Gefeliciteerd met je pro-card superrr:thumbs: .

zal eens kijken of ik langs kan komen, ik woon in schagen dus vervoer zal geen probleem zijn, maar ik ben de dag erna jarig, dus moet ff kijken of dat gaat lukken.

Jammer die dag heb ik een afspraak.

En jij dan Priscilla? heb jouw foto's gezien, vind ik ook mooi, doe je ook wedstrijden ofzo? En hoeveel train je en heb je een streng dieet etc..?

Erg leuk idee, maar tja of dat gaat lukken

En jij dan Priscilla? heb jouw foto's gezien, vind ik ook mooi, doe je ook wedstrijden ofzo? En hoeveel train je en heb je een streng dieet etc..?

Dit is niet de plaats om dit te vragen. open een topic met algemene vragen of PM een member met je specifieke vragen aan hem/haar.

Gr. D.

Terug
Naar boven