MuscleMeat

Aankondiging Uitslag Big-T Memorial Contest 2018

  • Topic starter RFFNCK
  • Startdatum
  • Reacties 228
  • Weergaven 32K
  • Volgers 38

Bezoekers in dit topic

Ik moet wel een keer winnen natuurlijk :p Misschien als ik gewoon lekker doorbouw de komende 6 maanden en dan eens ga cutten zonder PR’s te willen zetten op ik noem maar eens wat.. de legpress of zo.. Dan zou het toch zonder blessures moeten kunnen :rolleyes:
 
Ik moet wel een keer winnen natuurlijk :p Misschien als ik gewoon lekker doorbouw de komende 6 maanden en dan eens ga cutten zonder PR’s te willen zetten op ik noem maar eens wat.. de legpress of zo.. Dan zou het toch zonder blessures moeten kunnen :rolleyes:
iets met de schilpad en de haas:P
 
  • Like
Waarderingen: Vonk
Cliffs iemand, van vorig jaar of waar ik het kan terug lezen
 
meschien moeten jullie een dikke powerlifter laten winnen ? inb4 temper tantrums van de aesthetics crew
 
Aantal bezoekers (en ik neem aan daarmee het aantal actieve gebruikers) neemt al jaren af op fora. Dat is een trend die gevoed wordt door het aanbod van alternatieve platformen, in het bijzonder Facebook (met Facebook-groepen).

Ik vermoed dat deze daling nu ook al een aantal jaar gaande is bij DBB, helaas.
Ligt het niet meer aan instagram? Volgens mij is dat echt groot nu, zit er zelf ook redelijk vaak op, veel meer dan facebook.
 
Ligt het niet meer aan instagram? Volgens mij is dat echt groot nu, zit er zelf ook redelijk vaak op, veel meer dan facebook.
Instagram is toch een ander soort medium, je hebt er geen discussiegroepen zoals je dat wel op Facebook hebt.
 
Skatermarvin is een beetje zoals Jim van Jamai. Iedereen denkt dat die het toch wel red en neemt daarom niet de moeite om op hem te stemmen. En uiteindelijk eindigen de slechtere deelnemers boven hem
:roflol: deze vergelijking

Gelukkig ben ik wel de Jim van de twee:emo:
 
Ron zat me op de hielen zie ik. Kan m'n biezen gaan pakken.

upload_2018-8-13_15-44-59.png


Heel knap dat hij mijn LinkedIn-profiel gevonden heeft.

Edit: even zijn achternaam geanonimiseerd, voordat hij weer met verordeningen gaat gooien die niet van toepassing zijn op mij.
 
Laatst bewerkt:
:haha: sterk staaltje detectivewerk van hem :thumbs:
 
Ron zat me op de hielen zie ik. Kan m'n biezen gaan pakken.

Bekijk bijlage 434085

Heel knap dat hij mijn LinkedIn-profiel gevonden heeft.

Edit: even zijn achternaam geanonimiseerd, voordat hij weer met verordeningen gaat gooien die niet van toepassing zijn op mij.

Denk dat je ineens veel views erbij hebt op je profile...daar was het je zeker gewoon om te doen ;-)
 
Back
Naar boven