- Waardering
- 35.310
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 108kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
iets met de schilpad en de haasIk moet wel een keer winnen natuurlijkMisschien als ik gewoon lekker doorbouw de komende 6 maanden en dan eens ga cutten zonder PR’s te willen zetten op ik noem maar eens wat.. de legpress of zo.. Dan zou het toch zonder blessures moeten kunnen
![]()

Toen was ik een wat minder waardig verliezer..
maar dat ging ook niet eerlijk..

https://forum.bodybuilding.nl/topics/uitslag-big-t-memorial-contest-2017.410354/Cliffs iemand, van vorig jaar of waar ik het kan terug lezen
Skatermarvin is een beetje zoals Jim van Jamai. Iedereen denkt dat die het toch wel red en neemt daarom niet de moeite om op hem te stemmen. En uiteindelijk eindigen de slechtere deelnemers boven hemCliffs iemand, van vorig jaar of waar ik het kan terug lezen
Ligt het niet meer aan instagram? Volgens mij is dat echt groot nu, zit er zelf ook redelijk vaak op, veel meer dan facebook.Aantal bezoekers (en ik neem aan daarmee het aantal actieve gebruikers) neemt al jaren af op fora. Dat is een trend die gevoed wordt door het aanbod van alternatieve platformen, in het bijzonder Facebook (met Facebook-groepen).
Ik vermoed dat deze daling nu ook al een aantal jaar gaande is bij DBB, helaas.
Instagram is toch een ander soort medium, je hebt er geen discussiegroepen zoals je dat wel op Facebook hebt.Ligt het niet meer aan instagram? Volgens mij is dat echt groot nu, zit er zelf ook redelijk vaak op, veel meer dan facebook.
Skatermarvin is een beetje zoals Jim van Jamai. Iedereen denkt dat die het toch wel red en neemt daarom niet de moeite om op hem te stemmen. En uiteindelijk eindigen de slechtere deelnemers boven hem
deze vergelijking
Ron zat me op de hielen zie ik. Kan m'n biezen gaan pakken.
![]()
Heel knap dat hij mijn LinkedIn-profiel gevonden heeft.
Edit: even zijn achternaam geanonimiseerd, voordat hij weer met verordeningen gaat gooien die niet van toepassing zijn op mij.
Ron zat me op de hielen zie ik. Kan m'n biezen gaan pakken.
![]()
Heel knap dat hij mijn LinkedIn-profiel gevonden heeft.
Edit: even zijn achternaam geanonimiseerd, voordat hij weer met verordeningen gaat gooien die niet van toepassing zijn op mij.
Nul, plan mislukt. Als ik ergens wel een harde plasser van krijg zijn het views op m'n LinkedIn-profiel.Denk dat je ineens veel views erbij hebt op je profile...daar was het je zeker gewoon om te doen ;-)