XXL Nutrition

Aankondiging Uitslag Big-T Memorial Contest 2018

Bezoekers in dit topic

Ron zat me op de hielen zie ik. Kan m'n biezen gaan pakken.

Bekijk bijlage 434085

Heel knap dat hij mijn LinkedIn-profiel gevonden heeft.

Edit: even zijn achternaam geanonimiseerd, voordat hij weer met verordeningen gaat gooien die niet van toepassing zijn op mij.
:roflol: Ik kom niet meer bij. Niets tegen Ron, altijd met plezier gevolgd, maar die woordgrap is echt biezonder goed gevonden, 007. :hahaha:
Karma voor jou.
 
Nee dat is lordbuffel.
Sowieso die hele poppenkast
Door die hele poppenkast bezit hij wel een Lamborghini, Rolls Royce, Maserati en vrijstaand huis met veel grond. Echt alles aan hem en zijn vrienden is marketing, zonder al die gekkigheid zou niemand naar hem omkijken.
 
Door die hele poppenkast bezit hij wel een Lamborghini, Rolls Royce, Maserati en vrijstaand huis met veel grond. Echt alles aan hem en zijn vrienden is marketing, zonder al die gekkigheid zou niemand naar hem omkijken.
Ik zou direct met ehm ruilen.
 
:roflol: Ik kom niet meer bij. Niets tegen Ron, altijd met plezier gevolgd, maar die woordgrap is echt biezonder goed gevonden, 007. :hahaha:
Karma voor jou.

Ik heb ook altijd normaal of leuk contact gehad met Ron. Dacht daarnet nog een like van hem te krijgen, maar dat was Ron1957.
 
  • Like
Waarderingen: BB_
Respect aan iedereen die de contest afgewerkt heeft! proficiat aan de winnaars en runner ups!
 
Back
Naar boven