MuscleMeat

Aankondiging Uitslag Big-T Memorial Contest 2018

Het maakt weldegelijk verschil als mensen de "slechtste" deelnemer geen enkele ster geven.

Dat was het volgende punt ;)

1 ster = zeer slecht (vreselijk)

5 sterren = zeer goed (uitstekend)

Je geeft het aantal sterren wat jij vind dat een deelnemer verdiend. Daar wordt automatisch een gemiddelde van berekend en klaar! Dat er een paar leden zijn die niet stemmen op een lid of een andere methode hebben maakt geen verschil in de uitslag doordat er voldoende leden stemmen en methode van berekening.
Huh dat was niet mijn vraag. Ik wil gewoon 1x klikken en die foto's kunnen zien

Huh dat was niet mijn vraag. Ik wil gewoon 1x klikken en die foto's kunnen zien

:P dat was op de vragen voorheen dan.

Ik zal de foto's aan de beginpost toevoegen ;) Maar er kan weer op gestemd worden (kan ik niet apart uitschakelen) dus de uitslagen kunnen veranderen.

:P dat was op de vragen voorheen dan.

Ik zal de foto's aan de beginpost toevoegen ;) Maar er kan weer op gestemd worden (kan ik niet apart uitschakelen) dus de uitslagen kunnen veranderen.
Als je mij moderator had gemaakt was dit probleem nooit geweest. Ik ben altijd proactief:cool:

Klopt, maar als die personen een aantal keer een nul meegeteld krijgen, dan kan (waarschijnlijk zal) dat de uitslag wel veranderen.

Alles kan, maar we houden het stemmen altijd in de gaten en kijken nadien of er wat aangepast moet worden. In dit geval is alles goed verlopen en de posities onveranderd gebleven ongeacht bepaald afwijkend stemgedrag.

Ik snap wat je bedoelt en als iedereen op de manier stemt zoals het zou moeten dan is het een goed systeem, het probleem ligt dus voornamelijk bij de uitleg van het systeem.

Ik snap wat je bedoelt en als iedereen op de manier stemt zoals het zou moeten dan is het een goed systeem, het probleem ligt dus voornamelijk bij de uitleg van het systeem.

De meeste hebben ook zo gestemd, die paar afwijkingen maken het verschil niet als je naar het stemgedrag ziet.

Dat plaats 6, 7 en 8 een paar 2 of 3 sterren meer krijgen gaat hetzelfde resultaat geven.

https://forum.bodybuilding.nl/media...-contest-2018-fotos.28/?order=rating_weighted

Zelfde voor 1-5. Leden gaan ook niet stemmen als ze akkoord zijn met het resutlaat, daar moet je ook rekening mee houden. Uiteindelijk is dit een vrij eerlijke manier van stemmen en gaan de meeste wel akkoord zijn met het eindresultaat.

Terug
Naar boven