Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Scoopie erbij!!!!!!!
Dat vind ik echt het meest debielste woord ooit
Huh dat was niet mijn vraag. Ik wil gewoon 1x klikken en die foto's kunnen zienDat was het volgende punt
1 ster = zeer slecht (vreselijk)
5 sterren = zeer goed (uitstekend)
Je geeft het aantal sterren wat jij vind dat een deelnemer verdiend. Daar wordt automatisch een gemiddelde van berekend en klaar! Dat er een paar leden zijn die niet stemmen op een lid of een andere methode hebben maakt geen verschil in de uitslag doordat er voldoende leden stemmen en methode van berekening.
Het maakt weldegelijk verschil als mensen de "slechtste" deelnemer geen enkele ster geven.
Klopt maar hij rijd wel een lambo. Dat is dan wel weer stoer enz
Huh dat was niet mijn vraag. Ik wil gewoon 1x klikken en die foto's kunnen zien
dat was op de vragen voorheen dan.
Maar er kan weer op gestemd worden (kan ik niet apart uitschakelen) dus de uitslagen kunnen veranderen.Klopt maar hij rijd wel een lambo. Dat is dan wel weer stoer enz
Als je mij moderator had gemaakt was dit probleem nooit geweest. Ik ben altijd proactiefdat was op de vragen voorheen dan.
Ik zal de foto's aan de beginpost toevoegenMaar er kan weer op gestemd worden (kan ik niet apart uitschakelen) dus de uitslagen kunnen veranderen.

Wow ben jij gewoon 182cm ofwat. Ik kap dit gesprek af ik voel me net een midget daar hou ik niet vanJa en hij gaat voor goud dus ook zijn auto is goud. Alles is goud. En hij schreeuwt altijd voor het geval je hem niet verstaat
Wow ben jij gewoon 182cm ofwat. Ik kap dit gesprek af ik voel me net een midget daar hou ik niet van

Wow ben jij gewoon 182cm ofwat. Ik kap dit gesprek af ik voel me net een midget daar hou ik niet van

Klopt, maar als die personen een aantal keer een nul meegeteld krijgen, dan kan (waarschijnlijk zal) dat de uitslag wel veranderen.
Huh dat was niet mijn vraag. Ik wil gewoon 1x klikken en die foto's kunnen zien
Ik snap wat je bedoelt en als iedereen op de manier stemt zoals het zou moeten dan is het een goed systeem, het probleem ligt dus voornamelijk bij de uitleg van het systeem.